5. პირველად

118 8 0
                                    


აშკარა იყო კიმი წინააღმდეგობას არ უწევდა შავთმიანს, ამიტომ მასაც ჰქონდა მეტი მიზეზი გათამამებისა და უფრო მეტის გაკეთებისა.

კოცნით გაბრუებული ვერც იმაზე ფიქრობდა მოსწონდა ეს ყველაფერი თუ არა.
მომენტს მინდობილი მხოლოდ იმას იაზრებდა რომ ახლა ფიქრის დრო არ იყო.
ხვალ განსჯიდა დღევანდელ მის საქციელს, ხვალ გააკთებდა ამას.
კი, ხვალ როცა მისი ხელები აღარ აიძულებდნენ გადაწოლას.
ხვალ როცა მის ბაგეებს მოსწყდებოდა.

ნელნელა სიმორცხვე და სიფრთხილე ქრებოდა ჯონგუკის მოქმედებებში, ბიჭის დამყოლობა კი უფრო მეტის გაკეთების სურვილს უღვივებდა.

მის ფართოდ გაშლილ ფეხებს შორის მოკალათებულმა გადაწყვიტა ამის ისე გაკეთება რომ თან თეჰიონისთვის თვალებში ემზირა.
ასე გაიგებდა ბიჭის გრძნობებს და შეხედულებებს, მის თვალებში დაინახავდა მოსწონდა თუ არა ეს მას, ასე უფრო დიდ ზეგავლენასაც მოახდენდა და დარწმუნებული იყო ასე კიმს უფრო კარგად აგრძნობინებდა თავს.

კოცნა შეწყვიტა და სხეული ოდნავ ზემოთ აწია შავთმიანმა.
წამით მის ვნებამორეულ თვალებს გაუსწორა მისი არანაკლებად მომთხოვნი თვალები, შემდეგ კი ნელი მოძრაობით საკუთარი ქამარი შეიხსნა.
თეჰიონი ოდნავ შეიშმუშნა უხერხულობისგან შემდეგ კი მალევე დაწყნარდა როცა დააკვირდა როგორ აუღელვებლად იშვიშვლებდა ბიჭი თავს.
ახლა იცოდა რა უნდა გაეკეთებინა,
ეს იყო პირველი შემთხვევა როცა ნამდვილად დარწმუნებული იყო საკუთარ სურვილებში, აი ეს ბიჭი მის წინ მყოფი, იყო სასწაული და აპირებდა ამ სასწაულის ბოლომდე შეგრძნებას.

საქმე რომ გაეადვილებინა ჯეონისთვის თვითონ წაიღო გაუბედავად ხელები შარვლისკენ და სრულიად გაანთავისუფლა სხეული ამ უხეში ქსოვილისაგან.
როცა მის ოდნავ დაბნეულ თვალებს შეხედა გადაწყვიტა ეთქვა..

-სუფთა ვარ შეგიძლია ეს მაგის გარეშეც გააკეთო._სუსტი ხმით წარმოთქვა სიტყვები.

heartless?Where stories live. Discover now