Red Hood ve R'as Al Ghul

157 14 1
                                    

Minik veletten ona bahsettiğimden beri Bruce farklı davranıyordu.

İki yıl boyunca o çocuğu aradı. Çocuğun duygusuz bir şekilde savaşması onu aramaya karar vermesine yetmişti. Gözlerinin renginden ve ona benzemesinden ilk başta bahsetmemiştim. Sadece duygusuz hareketlerinden ve sis bombalarını atmadan önce gösterdiği mimiklerinden bahsetmiştim.

O çocuğu o kadar düşünüyordu ki....

Aslında ben bile düşünmeden edemiyordum. En fazla 6 yaşında olması gereken bir çocuktu. O dövüş hareketleri için ya , 1 yıl boyunca yatmadan ve yemek yemeden antrenman yapması gerekiyordu. Ya da en azından 3 yaşından beri eğitim alıyor. Hemde üst seviye bir eğitim.... Benim 13 yaşında almaya başladığım eğitim......

Bruce 1 yıl boyunca minik veleti aramıştı. Çocuğun ona benzediğini haber vermek istemedim......

Belki yardımcı olur diye bahsetmeye karar verdim. Uzun bir nutuk dinledikten sonra, siniri biraz yatışmaya başladı. Bana şuan tam olarak kaç yaşında olması gerektiğini sordu.

Bu niye önemliydi ki... Sanırım biraz sesli konuşmuşum çünkü Bruce meşhur bakışını takındı...

"7"dedim. Bruce'un yüzü düştü ve bana bakıp;
-Bundan yaklaşık 8 yıl önce Talia ile beraberdik.

Bir dakika bir dakika bu çocuk benim kardeşim miydi?????

-Bruce o zaman yapmamız gere- (N)

-Beni yalnız bırak Dick!!!! (B)

..........................

Ve olası senaryo......

Depresyonda bir Bruceee

İhtiyacımız olan en önemli şey...

Bruce'u ikna etmeye çalıştım. Depresyondan çıkmasa bile , en azından minik velet yaani kardeşimi arıyorduk. Yani ikna çabam başarısız oldu. Hâlâ depresyonda.....

................................

İki ay boyunca yeni kardeş operasyonu diye çığlık atarak onu aradık.Yani ben çığlık attım ama :):)

Şu ana kadar pek çok yerde aramıştık. Gothom'daki çeteler sağ olsun , gothom'dan ayrılmak çok zordu. Yine bir çete olayından sonra bir gökdelenin üzerinde süper ikili Batman ve Nightwing olarak oturuyoruz. O bunu onaylamıyor ama en süper ikiliyiz...

-Hala işinin başındasın anlaşılan Dedektif. (R)

-R'as niye benim şehrimdesin? (B) (Yarasa bakışı "bunu yazma gereği duydum.)

-Gothomdaki ajanlarım Gothom'ı satın aldığını söylememişti Dedektif.(R)

-PUHAHA (N)

- Nightwing!!!! (B)

-Pardon Batman. (N)

-NİYE GELDİN R'AS??!! (B)

-Elbetteki konuşmaya geldik Dedektif. Eminim ki Richard sana yaklaşık 2 yıl önce olanları anlatmıştır. (R)

Neyden bahsediyorsun R'a- (B)

-Minik velet mi ???? (N)

-NİGHTWİNG!!!!!!!! (B)

-Pardonnn (N)

-Çocuğun kim olduğundan haberin var mı Dedektif ?? (R)

-Sadece tahminler... (B)

-O zaman tahminin onu senin oğlun veya klonun olduğu..Değil mi?? (R)

-Evet (B)

-Yaaani. Velet , kardeşim mi ?? (N)

-Her gördüğünü sahiplenmekten ne buluyorsun acaba ? (R.H)

-Sen "efendim" dışında bir şey diyebiliyor muydun Kırmızı velet? (N)

-En son hatırladığım kadarıyla sana cevap vermek zorunda değilim... Mavi salak?? (R.H)

-Sen bana ne dedinnnn!!! (N)

-Red Hood geri çekil. (R)
(red Hood eğilir)

-Demek kırmızı velet değilde red Hood. Yaratıcı ahahaha- (N)

- NİGHTWİNG!!! (B)

-Tamam sustum. (N)

-Konumuza gelelim dedektif..... O senin öz kanından oğlun. (R)

- Yeni Karde- (N)

-NİGHTWİNG!!! (B)

-Tamam yaaa (N)

-Nightwing'in anlattığı kadarıyla duygusuz ve sessizmiş. Buna açıklaman var mı R'as? (B)

-Sana herşeyi anlatmaya hazırım Dedektif. (R)

...........................

-Olamaz ..Batman onu kurtarmalıyız. (N)

-Biliyorum Nightwing (B)

-İstersen sana yardım edebilirim Dedektif (R)

-Bunu niye yapasın R'as (B)

-Torunuma değer veriyorum çünkü... 2 yıl önce Arthur'un zihnine girip tuhaf davranmasını sağladım.. Böylece Nightwing torunum'u bulabilirdi. O gün onu kurtarmasını bekledim.Ama Nightwing torunum'u kurtaramadı.
Sana söylediğinde senin bulmanı bekledim ama 2 yıldır torunum'un kaldığı üssü bulamadın. O benim torunum Dedektif. (R)

-O zaman ona yardım edebilirdin R'as (B)

-Bunu yapamazdım. Ben herkesin korktuğu R'as Al Ghul'um. Torunum'u direk yardım edemem.Bunu senin yapmanı istiyorum Dedektif. O senin oğlun. Bunu kabul etmesen de ,sen bir babasin Dedektif. Öz oğlun merhamet edip yanına aldığın yoldaşların gibi değil. Eğer kanıtın olursa daha çok inanırsın diye , torunum'un saçı ve kan örneği. Eğer ilgini çekerse 1 hafta sonra yine burada bekliyor olacağım Dedektif.... Eğer olurda babalık duyguların baskın çıkarsa diye.... (R)

Ve R'as bunu diyip , Red Hood ile birlikte kayboldu. Ben daha ağzımı açamadan Batman konuşmaya başladı.

-Hemen Batcave'e gidiyoruz. (B)

-Ne??!??! (N)

-Vakit kaybetmeden bu kanı ve saç telini kontrol etmek istiyorum. (B)

-Tamam bende sana yardım ederim. Hadi gidelim (N)

-Hayır..Ben yapacağım Nightwing itiraz istemiyorum. (B)

Batman daha konuşmama fırsat bırakmadan uçan batmobile doğru yürümeye başladı. Sanırım R'as'ın bahsettiği babalık duyguları çoktan ortaya çıkmıştı....

Bu bölümde anlatıcı yine Nightwing.

Konuşmayı onun konuşmasına benzettim. Diyologlarin sonuna da kimin konuştuğunu anlamanız için parentez içinde belirttim.Geciktim biraz umarım beğenirsiniz.Bir kaç gün içinde 2 bölüm daha yazacağım.💓💓💓

Ve Red Hood hâlâ geçmişini hatırlamıyor..

İyi okumalar



SESSİZ(Damian Wayne )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin