Ben hala Slade' in bizim tarafımızda olduğuna inanmaya çalışırken içeriden bir gıcırtı duyuldu. Çocuk deliğin oraya gelmişti. Çocuğun geldiğini hissettiğimde deliğin ucundan öbür tarafa baktım. Çocuk taş ile kapalı pencereyi işaret edip bana baktı.
-Aaa . P-Pardon. İttirebileceğiden eminsin değilmi??
-Tamam o zaman. Üç dediğimde yavaşça ittirmeye başla ben de bu taraftan tutayım. O tarafa düşerse çok ses olur. Bu riski alamayız .
-1
-2
-3
-İtttt
Taş yarısına kadar yerinden çıktığında çocuğa durmasını söyledim.Ve Bruce ile olduğumuz taraftan çekmeye başladık. Taş tam olarak çıktığında uçurumda aşşağı düştü. Öyle bir parçalandı ki o taşın yerinde olma düşüncesi bile beni ürkütmeye yetti. Bu fırsattan istifade Bruce ile ben de içeri girdik tabiki. R'as ayak prangaları dışında bir tehditten bahsetmemişti bize. Yani muhafızlar dışında bir sorun yoktu . Umarım Slade gerçekten bizim tarafımızdadır. Normalde 40 adam umrumuzda olmazdı ama tüm suikastçiler ile savaşmayı göze alamazdık. Özellikle de kim olduğumuzu belli etmemek isterken. Sırf bu yüzden farklı silahlar bile kullanıyorduk.Kim olduğumuzu sadece R'as, Red Hood ve kardeşim biliyordu.Kardeşimi buradan çıkarttığımızda hayatına bir Wayne olarak devam edebilirdi. Nasıl olsa ağazı durmadan sarılı olduğu için Talia bile tam yüzünü bilmiyor. Bakmaya tenezzül bile etmiyormuş. Oğlundan çok onun kanı onun umrunda...
İçeri girdiğimizde çocuk bulunduğu yerden olabildiğince geriye duvara doğru gitti. Bizden uzağa... Zaten hemen bize güvenmesini beklemiyordum. Sonra da durmadan Batman'e baktı. Kim olduğunu biliyormuydu acaba???
-Hareket edebilecekmisin?
Batman'ın bir anda konuşması üzerine şaşırdım. Çocuk evet manasında kafa salladı.
-Peki sana kılıç versem kendini savunabilirmisin? Diğer elinle
Çocuk yine kafa salladı. Aslında kılıç tutması taraftarı değildim. Hem yaralı olduğu için hem de R'as birilerini öldürmekten nefret ettiği için kılıç tutmakta zorlandığını söylemişti. Aslında 10 suikastçiyi yenebilirdi.Ama onları yense ne olurdu ki zaten, sonunda yine ceza alacaktı...
Ben düşünmeye devam ederken Batman'de kapının mekanizmasını kırmaya çalışıyordu. Kapı biri uzaktan açamasın diye eski sistem hücre kapısı gibiydi. Aslında odadaki her şey eski hücrelere benziyordu. Oda taştandı.Adam akıllı bir lambası yoktu. Odada bulunan eşyalar ise sadece dokunsam kırılacak bir yatak. Ve ufak bir komodindi.
Ben Batman'e yardım ederken velet ise komodine yöneldi. Ve komodinden ufak bir çanta çıkardı. Çantanın içinde hiçbir şey olmadığı çok belliydi. Gerçekten Talia bu çocuğa bir kıyafeti bile çok görmüştü. Üzerindekiler ise büyük ihtimalle suiksçiler onu öyle görmesin diyeydi. Gerçekten kardeşimi sadece suikastçiler tatmin olsun diye doğurmuştu.
Komodinden bir tane de eski püskü bir hırka çıkardı ve üzerine giydi. Eli yüzünden fermuarını kapatamadığını fark ettiğimde tam yardım edecektim ki bir anda Batman gidip fermuarını kapattı. Ve yanıma geri dönüp kapının mekanizması ile ugraşmaya devam etti.
Velet ise o andan beri Batman dışında hiçbir yere bakmamaya başladı.
-Bitti.
-Gerçekten mi buldun mu? Ben deminden beri bakıyorum bulamadım.
- Çünkü kapı dışında her yere bakıyorsun Nightwing.
-Çocuğun önünde niye aşşağılıyorsun beni şimdi
-Kapıyı açacağım şimdi. Ben mekanizmayı kapattığımda 7 saniyelik bir süreden sonra kapı açılacak yani o süre içinde prangaları çıkarmalısın.
-Tamam. Hazırım.
Bununla beraber çocuğun ayağına doğru eğildim. Ve Batman mekanizmayı kapattı. Hemen prangayı çıkarttım. Ve savaş pozisyonu aldım. Kapı açılınca kapının öbür tarafındaki muhafızlar şaşkınlık ile içeri doğru baktılar tabiki bizde onlara saldırdık hemen. Gitti 4 tane kaldı 36 tane. Mümkün olduğunca konuşmamaya çalışıyorduk. Çocuğun odasında kamera yoktu ama burada vardı. Kim olduğumuz bilinmemeli.
Koridordaki suikastçilere doğru ilerledik. 10 tanesi ile karşılaştığımızda hemen saldırdık. Veletin düşündüğümden daha hızlı ve atik olması beni şaşırttı. Tam koridorda devam ederken bir ayak sesi duyduk. Eğer sürpriz atak olmadan saldırırsak bizi diğer suikastçilere bildireceklerdi. Bruce ile tam ona saldıracaktık ki velet durmamız için elini önümüze attı. Ve saklandığı yerden çıktı tam engel olacaktık ki. Slade'in sesini duyduk.
-Şanslısınız. Talia bu saatten sonra bir şey olmaz diyerek 20 korumayı kendi ile götürdü. Diğer 10 tanesi ise şuanda ağır yaralı.
Olduğumuz sütun'un arkasından onu göremiyorduk ama Kardeşim Slade bakmaya devam ediyordu. Elleri ile bazı hareketler yapıyordu. İşaret dili ile iletişim kuruyordu....
Ama çokta iyi değildi. Dediklerinden hiçbir şey anlamadım çünkü:)))
-Merak etme hepsine sanki sen sürpriz bir şekilde saldırmışsın gibi durmasını sağladım. Arkam dönük iken misafirlerin beni de ağır yaralarsa gitmeniz için hiçbir engel kalmayacak. Bende kendi canımın güvenliğini sağlamalıyım. Herkesin aksine ben yarasız dursam kesin hain ilan ederler beni değilmi;))
Bunu dedi ve arkasını döndü. Ben değilde Batman öne çıktı ve onu arkasından derin bir şekilde yaraladı. Slade kan kusmaya başladığında
-Kameraları da merak etmeyin bir hasar varmış gibi duruyor. Yani kimse sizi görmedi. Bende arkamdan vurulduğum içi--
Konuşmasına devam etmeden şiddetli bir şekilde kan kusup yere yığıldı. Bizde olabildiğince hızlı bir şekilde hücreye dönüp camdan aşşağı inmek için ekipmanları ayarladık. Kardeşim için hazırladığım ekipmanları da tam ona verecektimki elindeki yaranın şiddetle kanadığını fark ettim.
-HEY ELİN!!!. Kılıcı bu elinle mi tuttun sen???? Bu şekilde uçurumdan aşşağı inemezsin ki
-Nightwing sakin ol
-Ama Batman nasıl aşşağı ineceğiz????
Batman çocuğa döndü ve onu ani bir şekilde sırtına aldı.
-Elindeki halatlar ile onu bana bağla
-Ama Batman bu şekilde ekipmanların ağırlık ölçüsü şaşar.
-Sen onu merak etme ve dediğimi yap Nightwing.
-Tamam tamam. Patron sensin
O ikisini birbirine bağlarken bir an gözüm çocuğa kaydı. Kafası Batman'ın omzuna dayanmıştı. Ve kesinlikle mutluydu. Bundan emindim. Bir anda içimi sebepsiz bir mutluluk sardı. 🤗🤗
.............................
Uçurumdan dikkatli bir şekilde inmeye başladık. Zemine yaklaştığımızda ben yavaşça yere atladım Batman ise sonuna kadar ekipmanlar ile indi. Sonra o ikisini çözdüm. Çocuk ile beraber yürümeye başladık. Aslında bana kalsa onu taşıyacaktım ama, çocuk kendi yürümekte kararlıydı. Saat 4 olduğunda Batman kolundaki saat ile Batmobil'i çağırdı. R'as'ın adamları çoktan kapatmış olmalıydı sensörü. Yürümeye devam ederken velet yavaşlamaya başlamıştı. Büyük ihtimalle üzerindekiler ince olduğu için. Tam onu kucağıma alacaktım ki Batman bir anda onu kucakladı. Çocuk bir anda gözlerini fal taşı gibi açtı. Bende en az çocuk kadar şaşkındım. Zaten çok geçmedi çocuk Batman'ın kucağında bayıldı. Büyük ihtimalle yarasından ve günlerdir adam akıllı yemek yiyememesinden uyumaya başladı. Batmobil bize yaklaştığında 1 kilometreyi yürümeyi yeni bitirmiştik. Ben sürücü koltuğuna geçtim. Batman ise kucağında kardeşim ile yan koltuğa oturdu.
-Senden harika bir baba olurmuş Bruce
-Kapa çeneni Dick. Bir an önce Malikaneye gidelim.
-Hay hay kaptan.🤫🤫😁😁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESSİZ(Damian Wayne )
FanfictionDamian ya dilsiz olsaydı...Daha sakin olsaydı Damian üvey abisi tarafından eziyet edilmesinin ardından, dedesi tarafından sahte bir kaçış operasyonu ile babasının yanına gönderilmiştir.Çok geçmeden annesi ve üvey babası onu geri getirmiş ve Damia...