Bölüm adından da anlaşılacağı üzerine anlatıcı batman. Müthiş bir anlatıcı kendisi...
Bölümde Damian anlatıcı olmadığı için damian'ın mimiklerini tam anlatmadım. Batman'in iç sesine göre karar verirsiniz siz.
Sonlara doğru Nightwing bir espri yapıyor. Anlamayacaklar için Nightwing orada robinken kullandığı insanları taklit etme yeteneğini konuşturuyor. Bir yerde dalga geçerken bu şekilde yazmışlardı. Bölümü veya sayfayı bulursam ekleyeceğim. İyi okumalar🥰🥰
Onunla karşılaşmamak için Nightwing ve Batgirl'ü içeri yolladım. Ama şuan ikimiz karşılıklı bakışıyoruz. Nightwing ve Batgirl de tüydü. Bunun bedelini soracağım. Ama bu sonranın işi. Şuan oğlumla bakışıyorum .
-Adın Damian Thomas demek.
Soruma cevap vermek yerine hâlâ bana bakıyor.Göz göze gelince fark etmiş gibi tablete eğiliyor. Nightwing haklı gözleri tıpkı benimki gibi ama daha çok bakışları ve hareketleri bana babamı hatırlatıyor.
[Evet. Adım bu]
-Peki sana bu adları kim koydu. Pek suikastçi adı değiller de.
Neden bana öyle bakıyor.
[Damian adını annem koymuş. Nedenini biliyorsun değilmi?]
Evet , bu "Salakmısın" bakışı anlaşılan.
-Evet biliyorum. Babamın kardeşim olursa koymak istediği bir ad ama hiç kardeşim olamadı. Bende gelecekte oğlum olursa koymak istedim. Talia'ya söylemiştim önceden.Ama Talia ve benim hiç oğlum olmadı. Seni de benden gizlemiş.
Cümlelerimi düşünüyor.Talia eğer eskiden bir çocuk istemediğimi söylemişmidir? Eğer yanlış anlarsa bu yanlış anlaşılmayı düzeltemem.
[Haberin olsa koyarmıydın?]
-Aaa b-ben .😊 Tabiki sonuçta oğlumsun (Bilenler için burada o meşhur gamzeli gülüşü var. Emoji yetersiz geldi:). )
Soruyu soruş amacı çocuksu bir his değildi. Onu oğlum olarak görüp görmediğimi bilmek istedi. Gerçekten benim oğlum :))
-Peki Thomas adını sana kim koydu?
[Slade. Dedemin adı olduğunu biliyorum sadece]
(Thomas Wayne'dan bahsediliyor)-Peki sana bir şey sormak istiyorum. Benimle yaşarsan , yani yaşamak istersen suikastçilere kimliğini altın tepside vermiş olacağız. Bu yüzden kısa bir süre seni gizli tutacağım. Y-yani senin seçimine bağlı ne cevap verirsen o
[Suikastçiler ile uğraşmak istemiyorum. Kimliğimi gizli tutabiliriz. Sıkıntı yok.]
-Tamam o zaman. Kimliğini gizleyebiliriz ama bu bizimle evde kalmayacaksın demek değil. Talia benim batman olduğumu biliyor. Sen uyurken mağaraya geldi bi--
Çok patavatsız konuştum. Çok korkmuş gibi duruyor.
-Merak etme. Şuan mağarada değiliz Sağlığına kavuşana kadar burada yani başka bir tesiste kalacaksın.
[Tamam.]
[Ne kadar süredir yatıyorum.]
-Bir hafta kadar oldu.
[Bu imkansız. Benim hayatımda hiç o kadar çok uyumadım. Ne olursa olsun]
-İlk üç gün sana uyku ilacı vermedik. Ama sonrasında vücudunun toparlanmaya ihtiyacı vardı. Bu yüzden uyku ilacı verdik.
[Dinlenmeye ihtiyacım yoktu. Asla olmadı. Suikastçiler birliğ]
-Orada ne olduğunu bilmiyorum. Ama artık babanla berabersin ve bu kadar yaraya o kadar uyku az bile. Anladın mı?
(Kafa sallar)
-Tamam o zaman sana damian diye seslenmemde sorun yoktur umarım.
[Hayır yok]
-O zaman sende bana Baba diyebilirsin değilmi? Yani tablete öyle yazsan diyorum...
[Sorun değil tabiki]
-Harika😊 kaç yaşındasın şuan
[İki hafta içinde 8 olacağım]
- 8 yaşındasın demek. Ama yaşından biraz küçük görünüyorsun. 7 yaş tam olur.
Eyvah.Ne desem yanlış anlıyor. Alfred'in bahsettiği yüz ifadesi bu demek.
-Alfred sana kıyafet almak istediğini söyledi bu yüzden tam bedenini öğrenmek istedim. Vücut meselesine gelirsek ailecek genel olarak 12-14 yaşına kadar hep böyle yaşımızdan küçük görünürüz. Bir kaç yıla uzarsın.
[Anladım. Alfred kim?]
-Evimde çalışan tek kişi. Evimizin uşağı. Beni ve Evlatlık çocuklarımı büyüten kişi. Ama seni büyütmek konusuna elini sürmeyecekmiş. Onunla konuşunca anlarsın zaten. Sen akşam yemeğine kadar biraz dinlen Damian. İyi uykular. (Kafa sallar)
(Odadan çıkar)
Düşündüğüm kadar kötü değildi.
-Bruceeeee(N)
-Ne var Dick!! (B)
- Nasıl geçti ne konuştunuz?😁😁😄😄
-Birkaç şey söyledim işte. (B)
-Sakın bana sadece adını ve yaşını sordum deme(N)
-Yeni tanıştığım birine başka ne soracaktım ki?? (B)
-YENİ TANIŞTIĞIM MI ??? OĞLUN O SENİN. HİÇ Mİ BİR ÇEKİM BİR SEY HİSSETMEDİN.(N)
-NIGHTWİNGGG (BG)
-NEEEE (N)
-Sakin oll. Bağırma çocuk duyacak.
-Tamam, tamam pardon. Ama şu Bruce A bir akıl ver ya. Dünyanın en zeki insanıyım diye gerim gerim gerilmeyi biliyorsun. Ama oğlunla iki cümle kurmaya gelince "NO DİYOBİLORUM Kİ. TANİMİYORUM SONUCTOOO" (N)
-Hahahahhahahah🤣🤣🤣 ( BG)
-BATGİRL. (B)
-Aynı seni taklit etti ama kabul et batman. 🤣🤣🤣😂😂 Ay bayılacağım şimdi (BG)
-BOTGİRL SENA SOS DEMEDİM Mİ BON (N)
-Ayhhhhha ahahahaa Ölüyorum (BG)
-hihihihihihihihii aaaaahahahha (N)
-Sadece bir espiriden kendinizi yerler atıyorsunuz sonrada bana laf atıyorsunuz. Ben mağaraya dönüyorum. Koruma görevi sizin. Akşama Alfred ile geleceğiz anlaşıldı mı??
-ONLAŞILDI(BG&N)🤣😂🤣🤣
-Benim en büyük sınavım sizsiniz....
(Mağaradan çıkar)
Ad kısaltmaları
Nightwing A.K.A. Dick (Richard) Grayson (N) , (D), (R)
Batgirl A.K.A. Barbara Gordon
(BG)Batman A.K.A. Bruce Wayne
(B), (BW)Damian Thomas Wayne (Al ghul)
(D) , (TW) , (DW)Ajan A A.K.A. Alfred Penyworth
(A)Desthroke A.K.A. Slade Wilson
(S)R'AS al Ghul
(R), (RAS)RED HOOD A.K.A. JASON TOOD
(R) , (J)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESSİZ(Damian Wayne )
Fiksi PenggemarDamian ya dilsiz olsaydı...Daha sakin olsaydı Damian üvey abisi tarafından eziyet edilmesinin ardından, dedesi tarafından sahte bir kaçış operasyonu ile babasının yanına gönderilmiştir.Çok geçmeden annesi ve üvey babası onu geri getirmiş ve Damia...