Bruce , Ra's ile beraber yürüttüğü kaçırma operasyonu yüzünden yemeden içmeden kesilmişti.
Aslında biraz haklıydı. Kimse fark etmeden üsse girmemiz. En az 200 suikastçi'nin koruduğu çocuğu bulmamız. Ardından sadece muhafızların olduğu kapı açıldığında açılan prangaları alarmı çalıştırmadan çıkarmamız. Veeeee alarmlar yüzünden kimse görmeden 1 km uzaklıktaki batmobile koşmamız gerekiyordu.
Yok canımmmmm hiç yemeden içmeden kesilecek plan değil... Düşündükçe imkansız dediğim bir plan.
Ama Bruce ucunda ölüm olsa gerçekleştirmeye razıydı. Ama merak ediyordum; Bruce onu sadece bir çocuk olduğu için mi , yoksa kendi çocuğu olduğu için mi kurtarmak istiyordu. Karışık bir şeydi.
.....................
Operasyona 1 gün kalmıştı. Ve Bruce hâlâ fazla stresti. Aslında olması gerekenden fazla stresliydi.
-Bruce iyimisin? (Dick)
-Evet iyiyim Dick. Neden sordun? (B)
-Şeyy. Elindeki batarang yamulduda ondan dedim. İyiysen sorun yok:)
Bunu dediğim gibi batarangı kemerinin içine koydu. Ve bana baktı.
-Beni iyi dinle dick. Eğer olurda orada kötü bir manzara ile karşılaşırsak sakın, hiç bir şey yapma. Anladın mı?
- Nasıl bir kötü manzaradan bahsediyorsun Bruce?
-ANLADIN MI DEDİM!!!!!!!!
- Anladım kendime hakim olurum Bruce.
- Git ve uyu gece dinç olman gerek. Tamam Bruce.Beni yollamasına rağmen kendinin uyumayacağını çok iyi biliyordum. Eğer öz oğlunun yanına o şekilde çıkarsa çocuk onu umursamadığını düşünebilir. Umarım Bruce onu oğlu olarak çoktan kabul etmiştir.
......................
Gece 3-4 civarı çocuğun uyanık olabileceği ve muhafızların en az ve dikkatsiz olabileceği zamandı. Saat 2 olduğunda çoktan çocuğun kaldığı sığınağın 4 km uzağındaydık. Aslında dönüş yolunda R'as'ın koruması bizim için sensörleri 1 km'ye indirecekti bunu gelirken de yapmasını isterdim ama bu korumaların dikkatini çekerdi. O yüzden yürümemiz gerekiyordu.
Saat 3 olduğunda çoktan sığınağın dibindeki kayalıklardaydık. Tepeyi tırmanmamız gerekti ama tepe tuzak dolu olabilirdi. Bu yüzden dikkat etmemiz gerekti . Ama bunu ona anlatmak çok zordu. Çünkü engebeli arazi yüzünden 1 saatimiz boşa gitmişti bile.
Ra'sın dediğine göre veletin odası yamaca bakıyordu. Nedenini anlamamak zor değildi. Yamacın dibinde 4 metrelik sivri kayalar vardı. Ve yamaca alet olmadan çıplak elle tırmanmak zor olurdu.
Yamacın pencere olan kısmına kadar tırmanmayı bitirdiğimizde , altında ufak bir delik olan bir pencere aramaya başladık. Çünkü Ra's veletin camını ona ceza vermek adına bazen taşla kapattıklarını bu yüzden altında temiz hava için iki parmaklık bir delik bulunduğunu söylemişti.
-Batman
-Evet Nightwing.
- Çocuğu bulduğunda onunla ne yapacaksın.
-Ne demek ne yapacağım Nightwing.
-Yani...... Ona babalık yapacakmısın??
-...
-Bruceee
-Evet . Ama ailemi küçükken kaybettim. Size asla babalık yapmam gerekmedi. O görevi her zaman Alfred üsttlendi. Ama şimdi bir çocuk var ve ona babalık yapması gereken tek kişi benim. Bu sorumluluğu asla üstlenmek istemedim. Çünkü kötü babalık yapmaktan korktum. Ona karşı Batman olmaktan korktum. Talia ile yollarımızı bu yüzden ayırdık. Oğlu olmasına rağmen bir evlat istiyordu . Ama ben buna karşı çıktım. Suikastçiler birliği bir veliaht olmaz ise bu evliliği bir şekilde bitirecekdi. O da benden boşandı ve gitti. O zamanlar bana ilaç verip hamile kaldığı aklımın ucundan bile geçmemişti. Sonraki bir kaç yıl onu hiçbir olayda görmeyince şüphelendim. Ama onu aramak yerine shiva'ya sordum. Bana yalan söyleyeceğini bilmeliydim.
-Evet o da senin hatan. Yoksa tatlış bir kardeşim olacaktı ve şuan onu eziyet çektiği hücresinden kaçırmak zorunda kalmayacaktık. Odasında huzur icinde uyuyacaktı.
-Bakma bana öyle Bruce. Dünya'nın en iyi detekfinin arkasından bunca yıl bir sır saklanıyor. Ve sen hiç şüphelenmiyorsun.
-Nightwing
-Önce konuşmama izin versen.
-Nightwing şuraya bak.
-Yaşasın. 2 parmaklık bir delik.
-Sakin ol. Önce o olup olmadığından emin olalım.
-Tamam. Ben gidip çocuk ile konuşayım. Çünkü seni görünce zombi istilası var sanar:))
(Yarasa Bakışları).
..............................
Delikten kafamı uzatıp içeri bakamazdım. 2 parmaklık ölçüler Keşke Batman'e göre yapılsaymış. Taşla kapatılmış camda çok az delik vardı ittirsem güvenli bir şekilde çıkardı ama önce çocukla konuşmam gerekti.
-Merhaba. Kimse var mı?
Ben konuşunca bir gıcırtı geldi. Anlaşılan çocuk yattığı yataktan kalktı.Ama hala deliğin kadrajına girmiyordu.
-Merhaba beni hatırladın mı? Ben Arthi'ye saldırırken beni yaralamıştın. Nightwing ben. Hatırladın mı?
Bu laflarımın etkili olmayacağını bildiğim için hemen başka bir şeyler söylemeye başlayacaktım ki çocuk kadrajıma girdi. Onu yıllar önce gördüğüm halinden Biraz daha kiloluydu ama hâlâ yaşının altinda gösteriyordu. Kesinlikle Alfred'in kurabiyelerini ihtiyacı vardı. Ellerindeki çiviyi görünce kalbim'e indi. Sağ avuç içine çakılı bir çivi vardı. Ve kan akıyordu.
-Elin iyi mi?
Elini o şekilde görünce başka bir şey düşünmedim. Çocuğun tek yaptığı kafa sallamaktı. Yine ruhsuz ruhsuz bakıyordu.
-Batman ile beraber seni buradan kurtarmaya geldik.
Bunu demem ile duygusuz gözlerinde ve yüzünde bir umut ışığı belirdi.Batman'e mi yoksa kurtarılmasına mı anlamadım. Ama çok sürmedi yine ruhsuz haline geri döndü.
-Merak etme. Biz seninle buradan çıktığımızda kaçtığını zar zor anlayacaklar. Tamam mı ?
Yine kafa salladı.
-B..bir şey sorabilir miyim?
-Kapında kaç muhafız var. Biliyormusun?
Çocuk önce bana baktı sonra kapıyı işaret edip elleri ile 4 yaptı. Tam huzurla nefes alacakken , duvarın arka tarafını işaret edip ellerini 4 defa açıp kapattı.
-Neeeeeeee!!!!!!!
-Nightwing bağırma!!
-Pardon . Sen az önce gerçekten 40 mı dedin?
Çocuk kafa salladı.
-Ama R'as koridorda en fazla 10 tane olur demişti.
Çocuk kafasını eğip elini gösterdi. Çivili elini ... Tam ağzımı açacakken Batman konuştu
-Sana ceza verdiler yani.Elinle camdaki kayayı ittirmemize yardım edebilirmisin? Eğer elin acımıyorsa
Hayatımda bu adamı bu kadar nazik görmedim ben. Demek bu yönünü sadece oğluna saklıyormuş:))Çocuk Batman'ın konuşmasıyla çocuğun gözlerinde önce minik bir mutluluk belirtisi göründü. Sonra hevesli bir şekilde kafa salladı. Ve cama yöneldi.
-Demek duyguların vardı:)) İlk bana gostermeni isterdim ama yaaa
-Nightwing oyalanma.
-Tamam.
Çocuk tam cama yönelirken , kapıdan bir gıcırtı geldi. Biri içeri geliyordu. Çocuk endişeyle bize baktı . Sessizce yatağa oturup, en köşeye çekilip dizlerini kendine çekti.Bizde camdan uzaklaştık.
Kapı açıldı ve içeri tahminimce iki kişi girdi.-Sevgili oğlum. Nasılsın? Hala uyumamışsın. Olmaz ama böyle canım bitkin düşersin.Hasta olursun:)
Talia....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESSİZ(Damian Wayne )
FanfictionDamian ya dilsiz olsaydı...Daha sakin olsaydı Damian üvey abisi tarafından eziyet edilmesinin ardından, dedesi tarafından sahte bir kaçış operasyonu ile babasının yanına gönderilmiştir.Çok geçmeden annesi ve üvey babası onu geri getirmiş ve Damia...