Kurtarma operasyonu 2

86 16 0
                                    

Bu ses Taliaya aitti. Tahminimce zaten bu yaraları kendi yapmıştı ama şimdi ideal anneyi oynuyordu. Belkide her zaman böyleydi.

-Hasta olursan yarinki törene nasıl çıkarsın değil mi oğlum.

Çocuk bir kere bile tepki vermedi. Sadece itaatkâr bir biçimde duruyordu. Yani aslında itaatkâr değildi bence eğer gerçekten Bruce'un oğluysa kesssssin ciddiye almıyordu. Aslında bu tavırları minik bir Bruce olduğu için komikti ama yaralarını ve talia'nın etrafa saldığı vahşi aura gülmeme engel oldu. Yanımda çıtımı çıkarsam beni uçurumdan aşşağı atacak yarasa'yı da hesaba katmak lazımdı tabiki ama Talianın bir an önce buradan gitmesini istiyordum. Hem çocuğu kurtarmak için hem de şuan tuttunduğum taş parçasının her an kopacak olmasından...

Bu düşüncem Talia'nın bir anda attığı tokat ile bölündü

-Sana ne kadar ceza verirsem aklın başına gelmeyecek değil mi?? Sana daha harika cezalar verirdim ama şükretmelisin ki yarınki törende suikastçilerin önüne çıkıp güçlerini göstereceksin.

Güç??? Talia'nın neyden bahsettiği hakkında aklımda hiçbir fikir yoktu.

-Slade şunun elinden çiviyi çıkar. Ve merhem sür. Yarına kadar en azından dövüş izi gibi dursun. Hiç kimse bir al ghul'a böyle davranıldığını bilmemeli. Sonrada 1 bardak su ver.

-Evet Talia sen merak etme.

O ana kadar onun içeride olduğunu fark etmemiştim bile. O etrafına yaydığı aura'yı , o konuştuktan  sonra fark ettim. Bu adam başımıza bela olacaktı. Hele kardeşime yapacaklarını düşününce iyice sinirleniyorum.

Kapı kapandıktan sonra Slade çocuğun olduğu tarafa doğru gitti. Yani tahminim delikten gözümü uzatsam içeri giren ışık engellenmiş olacağından yapamıyordum.

-Baya büyük bir çivi yani eline göre . Şimdi sen sakin ol bende işimi yapayım olur mu??

Bu konuşan kişinin Slade olma olasılığı sıfır.Bu nezaketi kendi çocuklarına göstermemiştir. 

-Suyunu da iç . Kim bilir en son  kaç gün önce içtin.

Sanırım veletin elinden çiviyi çıkarmıştı. Ama çocuğun kaç gündür su içmemesi gerçeği....

Bu Talia elimde kalacak .

-Benim işim bitti. Ben gidiyorum. Giderken bir kaç tane çöp çıkaracağım. Ama çok unutkanım çıkarken unuttuklarımı halledersin.

Neyce konuşuyorlar bunlar. Bir ben mi anlamıyorum. Ama Bruce anlamışa benziyor. Mimiklerde 180 derecelik değişim oldu. Bu sırıtış ne be ...

-Ah.. unutmuşken. Misafirlerin ne zaman gelir?

-Anladım. O zaman bana müsade.

Bir dakika misafir derken kimi kastedi-

Haaa......

Slade bizim tarafımızda....

O zaman çıkaracağı çöplerde...

MUHAFIZLAR




SESSİZ(Damian Wayne )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin