Timothy Drake

51 8 4
                                    

Yemeği yedikten sonra babam ofisine gitti. Richard ise içeride oturup mesajlaşmaya başladı. Bende Alfred ile mutfakta oturuyordum. Halimden memnundum. Alfred bir insan duygularını belli etmese bile anlayacak tek kişi sanırım.

- Genç Efendi. Biraz çay ister misiniz?(A)

[Evet Alfred teşekkür ederim]

-Anlaşılan aklınız bir yerlerde.Benimle konuşmaya ne dersiniz?(A)

[Babam ve Richard son bir kaç gündür meşgul. Ve bunun suçlusu dedem. Beni bu olaylara dahil etmiş gibi bir his var içimde]

-Tam olarak neyden korkuyorsunuz ki Genç Efendi. Sizin kaçırılmanız ile olanların hiç bir alakası yok. (A)

[Ya dedem sırf babamı oyalamak için beni kurtarmasını istediyse. Çünkü sırf imajı için kurtaramadığına inanmıyorum. Ya o gece babam dikkati dağınık iken bir şey olduysa]

-Endişeniz yersiz Genç Efendi. Adalet birliği ve Genç Adalet her zaman tetikte.
(A)

[O zaman neden her olayda yarasalardan yardım alıyorlar?]

- ...

[Bu sessizlik haklıyım demek oluyor galiba. Yani dedem sırf babam oyalansın diye beni 3 yıldır oyalıyor. Harika bir insan. İdeal Dede]

- Genç Efendi bu konuda endişelerinizi anlıyorum. Ve size gerçekçi bir cevap vereceğim.  Çok haklısınız.Ama artık endişe etmenize gerek yok. Yarasalar ve Wayne'lar sizi koruyacak. Anladınız mı?

[Evet Alfred. Ama hala endişeliyim. Bunu gideremezsin]

-Bakin Genç Efendi bu ko-

-NEEEEEEEEEEEEEEEEEE (?)

[Alfred bu ses?]

- Evdeki kahve makinelerin çalışma sebebi şuan ana oturma salonunda Genç Efendi ve büyük ihtimalle sizin burada olduğunuzu öğrendi (A)

[Şimdiden anlaşamayacakmışız gibi geldi]

Biz ana oturma salonuna girdiğimizde 15-16 yaşlarında bir genç babam ve Richard ile tartışıyordu.

-Tim bak sakin ol. Düzgünce dinlesene(D)

- İKİNİZDE KAFAYI MI SIYIRDINIZ? BÖYLE BİR ŞEYE NASIL İNANDINIZ!! (T)

Evet hepsi kaçık. Tümü kaçık. Alfred sanırım sinirlerini koparıp atmış ben bile sinirden patlayacağım şimdi.

- EVET SANIRIM SİZİ HİPNOZ EDEN ÇOCUK BU! HOS GELDİNİZ. NESİN ACABA MARSLI FALAN MI? BUGÜNLERDE EN ÇOK ONLAR BEYİN YIKIYOR DAAA (T)

-TİM YETERR.( B)

[ Tanıştığımıza memnun olmadım Timothy Drake. Yüzüne gelecekte hasret kalacağımı düşünmüyorum. O yüzden rica etsem bana sırtını döner misin? Kaslarına bakmam daha iyi olur çünkü kafan onlardan oluşuyor anlaşılan]

-ohhhhhhohhhhhh. İyi vuruş Damiiii (D)

-  Zihin zaten- (T)

[Kaslardan oluşur.]

-İkinci vuruş geldiiiii (D)

[ Ama anlaşılan sende onlarda yok. Yoksa her insanın yaptığı bir şakayı anlamamana imkan yok. Yani eğer insansan]

-Üçççç. Büyük vuruş. Maçın galibi Damiiiiii.(D)

-Sen böyle laf vurmayı da mı biliyordun ya (D)

[Doğuştan konuşamıyor değilim Richard. Bir aralar bülbül gibi şakıyordum]

-Anlaşılan yapabildiğin tek şey o. Bruce ve Dick'i de böyle mi kandırdın?? (T)

[Kartal gibi de avıma konuyordum. Yani değişen bir şey olmadı]

-Seni ciddiye bile almadı Tim🤣🤣🤣🤣 (D)

-Bir dakika eskiden mi? Senin senin niye bu kadar tok geliyor .Yoksa bu 🫢🫢🫢(T)

-Bruce'un yapay zekadan yapılma ses programı. Şu anlık bir çocuğun sesine uygun kaydımız yok. Biraz müsait olur olmaz ilgileneceğiz. (D)

-Genç Efendi Tim. Mutfaktan kurabiyeleri getirmeme yardım eder misiniz acaba? (A)

-E-Evet Alfred geliyorum.(T)

Herhalde salak yerine konuyorum. Anlamadım sanki gidip beni konuşacağınızı. Çok şaşırıyorum şuan.  Çok safım ya ben

-Dami merak etme normalde böyle bir tip değildir. (D)

[Hayır eminimki böyle bir tip zaten.]

-Sen çok kafaya takma ama tamam mı?(D)

[Takmıyorum zaten. Kim Bağıra bağıra anıran birini dikkate alır.]

-PUHAHAHAHAHA (D)

-DİCK (B)

- Bana kızana bak. Sende sırıtıyorsun.😂(D)

(Gülüşmeler)

Her şekilde tim ile iyi anlaşamayacağım  belli oldu. Babama bir şey olursa beni evden atmak isteyecek ilk kişi o. Ama  şuan sanırım bana acıyacağı için belli bir süre muhattap olmayız. Ya da evden atılmam ertelenir.

-Efendiler kurabiyeler geldi. (A)

-Alfred'in kurabiyeleri 🤤🤤🤤 Bak Damı bu lezzeti bir daha bulamazsın bir yerde Alfred senin gelişin şerefine yapmış. Yesene biraz.(D)

[Tamam]

Gerçekten kafayı yedim. Son 1 haftam çok huzurlu geçiyorum ama benim yaptığım tek şey benim geleceğim ile ilgili olasılıklar. Ve bu olasılıklarin hepside babamın ölümü üzerine...

(Konuşmalar)

Sanırım kısa  bir süre huzurlu bir hayat sürebilirim. 😊

.......












Yani  "lənīōnə"  koruyucuları beni rahatsız etmeye başlayana kadar....


Burada bahsedilen "lənīōnə" ' nin  ne olduğunu anlamayanlar ilk bölümü okuyabilir. Zaten sadece orada ve 2. Bölümün sonundaki açıklamada geçiyor. Timin yaş aralığında emin değilim. Tam emin olamadım. Daha küçük olsun istiyorum. Çünkü zaman çizelgem Young Justice gibi. 3 yıl sonraki yani 3.sezon zaman diliminde 18-19 yaşında olacak  ve bu da biraz fazla geldi. Ama şuanki konuşmaları biraz olgun olmalı. Birde Bruce onu evlat edineli en az 2 yıl oldu. Yani bu kararı size bırakıyorum. Kimse bir şey demez ise 13-14 yapacağım.





Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 08 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SESSİZ(Damian Wayne )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin