Nahida fincanını yudumladıktan sonra kafasını kaldırıp koltukta oturan adama baktı ve elini kendi yanağına koydu, "Gelmeniz ne kadar güzel Bay Kazuha. Scara'mın arkadaş edinmesine ne kadar sevindim anlatamam." derken yüzü mutluluktan kızardı Nahida'nın. Herhalde ilk kez Scara'nın 'arkadaş'ını görüyordu. Çünkü normalde ne kadar içe kapanık ve asosyal olduğunu biliyordu.
Kazuha samimi bir şekilde gülümsedi, "Mutlu olmanıza sevindim. Açıkçası yeğeninizin ilgi çekici olduğunu söylemem gerek." cümlesinin sonunda yanında oturan Scara'nın omzuna elini atıp kendine yaklaştırdı ve sırıttı. Nahida mutlu bir şekilde kıkırdarken Scara'nın yüzü kızarmıştı. O sırada başka bir koltukta oturan Mona oturduğu yerden kalkıp Nahida'nın yanına yaklaştı ve kulağına eğildi, "Yakışmıyorlar mı Nahida teyze?? Şuna bak, Mouche'nin yüzü kızardı!!~"
"O kadar kulağıma yaklaştın, Mona. Sesli mi söylenir bu, çok ayıp!"
"Ama Nahida teyze!..~"
"Daha çok konuşta ağzını ortadan ikiye yırtayım.." aklından geçirdi Scara. Zaten utanmışken birde utanç duruma düşmek? Yerin dibine girme sebebi. "Biz sadece iş partneriyiz. Öyle düşündüğün gibi bir ilişkimiz yok. Şuanlık..." cümlesinin sonunu sessizce mırıldandı, Kazuha. Dediğini ne kadar Nahida ve Mona duymasa da dip dibe olduğu Scara, kendisine tehditkar bir ifadeyle bakmaya başlamıştı.
"Ne diyon sikik? Gelmeden önce içtin mi?? Kafan mı güzel?!!"
"Sana yalan söylemek bana bir şey kazandırmayacak. Ben gayet iyiyim Kuni-kun."
"Sen hastasın..."
Ve dördünün arasındaki konuşma bir kaç saat daha devam etti. Saat geç olduğunda Mona, Nahida'ya yardım ederken Kazuha'da bir şekilde Scara ile baş başa kalmıştı. Kazuha uzun uzun Scara'ya bakarken dalıp gitmişti.
"Bana şöyle bakmayı kes. Hem sen gitmeyecek misin? Saat on bir."
"Benimle gelmezsen kılımı bile kıpırdatmam."
"Beni odama kapattığımda da söyledim, 'eski hayatımı geride bıraktım.' . Şuanda olduğum yerde, olduğum konumda mutluyum."
"Beni hak etmiyor musun yani?"
"Pa.. pardon?-"
"Daha iyisini diyorum, hak etmiyor musun?"
Ani bir sessizlik oldu odada. Duyulan tek şey belki Scara'nın utançtan hızlıca atan kalbiydi.. Kazuha'nın kan kırmızısı gözleri bir süre sadece Scara'ya odaklandı, bir cevap bekliyordu. Sessizlik uzamaya devam ederken Scara hala onu kollarının arasına almış Kazuha'dan uzaklaştı, elini yüzüne götürüp ayağa kalktı,
"O neden bu kadar... Ugh-"
Ve bir kaç adımla koridorda gözden kayboldu.
Kazuha'nın yüzünde hafif bir gülümseme oluştu, belki Scara'nın bu tavırlarını tatlı buluyordu. Bir süre daha olduğu yerde kaldıktan sonra ayağa kalkıp Scara'nın gittiği yöne ilerledi.
.........................
Gelişi güzel yüzüme su çarptıktan sonra aynada kendi yansımama bakıyordum. Yanaklarımın kızarıklığı sinirimi bozuyordu. O iğrenç, utanmış yüz ifademi daha fazla görmemek için yüzümü yere eğip lavaboya yaslandım,, "Aptal herif, aptal herif... Neden böyle davranmak zorunda?.. Neden-" bir anda duraksadım. Söylediklerini hatırlamış olmalıyım ki yüzüm daha da kızardı.
'Biz sadece iş partneriyiz. Öyle düşündüğün gibi bir ilişkimiz yok. Şuanlık...'
Sadece iş partneri. İnanmak zor. Çünkü Kazuha başımıza geçtiği ilk günden beri sadece benle ilgileniyor. Sadece ben varmışım gibi- "Bu sikik herif niye bana böyle davranıyor ki, beni utanç duruma düşürmek hoşuna mı gidiyor? Beni bütün Teyvat'a rezil ederek mi, ya da-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Puppet Master ;; Kazuscara
FanfictionKuni-kun!~ Bak, sana lacivert bir kedi peluşu aldım! Neden mi? Bana seni hatırlatıyor..~ ?! Σ( ° △ °|||)︴ modern ve mafia au karışık amk napıyorum ben neyse bu arada modern au daha baskın(yalan söyledim) sonra 'ted napıyon aminaaa' demeyin pls TW!! ...