。。。。。。。。。。。。。。。
"Tenjiku'nun güce ihtiyacı olduğu harici bir şey söylemedin bana. Bu güç tam olarak ne için?"Çetenin toplanma alanına gelmelerine az kaldığında aniden durup önündeki çocuğa sordu Ichira. Ran arkasında kalan kıza dönerek gülümsedi ardından kızın yanına giderek elini tuttu.
"Bugün anlarsın."
Kızın elininden çekiştirerek ilerlemesini sağladı ve toplantı yapacakları alana yürümeye başladılar.
Geldiklerinde çoktan onlardan önce gelmiş olan Rindou, ikiliye göz devirdi ve yanlarına geldi. Ran kızın elini bırakıp bu seferde kardeşiyle ugraşmaya başladı.
Geçen birkaç dakika ardından Kakucho'nun ileriye çıkıp ıslık çalması ile etrafta yankılanan insan gürültüsü sesini sessizlik sahiplendi. Ran da ciddileşerek kardeşini bıraktı ve Kakucho'nun olduğu yere doğru yürümeye başladı. Ichira peşinden gitmesi gerektiğini düşünerek birkaç adım attı fakat Rindou onu hemen kolundan tutarak durdurdu.
"Biz burada bekliyoruz."
Çocuğa tek laf etmeden tekrar eski yerine döndü ve sadece izlemeye başladı. Üst yöneticilerin hepsi orta alanda sessizce konuşmaya başladı. Ama, orada olması gerekenlerin aksine dört kişi daha vardı. Izana tepe bir kısımda oturarak etrafı izliyordu.
Kakucho ayağa kalktı ve bu sefer ölüm sessizliği oluştu. Ardından tanıdık olmayan dört kişide ayağa kalktı. Ichira ayakta olan dört kişiden ikisinin giydiği farklı çete formasını görünce gözleri açıldı. Rindou'yu sarsarak ikiliyi gösterdi.
"Şunların üniformada 'Tokyo Manji Kai' mı yazıyor yoksa bende mi sorun var?"
Rindou, Ichira'nın işaret ettiği iki kişiye baktı ardından kıza döndü. Konuşmaya başlayacağı sıra Kakucho'nun sesini duymasıyla bir şey demeden tekrar önüne döndü.
"Öncelikle, Tokyo Manji 5. Bölük lideri Mucho ve yardımcısı Sanzu'nun artık Tenjiku'ya bağlı olduğundan bahsetmek isterim."
Kakucho'nun lafı bitmeden etraftan alkış ve ıslık sesleri yükselmeye başladı. Fakat Izana'nın rahatsız olmuş ifadesini görünce herkes eski halini aldı. Kakucho herkesin tekrar sessiz olması ardından devam etti.
"Ve yeni yönetici üyelerimiz, Hanma ve Kisaki."
Ismi söylenen ikili bir adım öne çıktılar ve suratlarına anlamsız bir gülümseme takınarak karşılarındaki üyeleri izlemeye başladılar. Kakucho tekrar konuşmaya başladığında eski konumlarına döndüler.
"Yakın zamanda Tokyo Manji çetesi ile yapacağımız savaşta Kisaki öncü olacaktır."
Kakucho kısa keserek hızlıca toplantıyı bitirdi ve herkes teker teker dağıldı.
Çete üyelerinin dağılması ardından Rindou orta kısımda bulunanların yanına doğru ilerlemeye başladı, Ichira da tereddütte olsa da çocuğun peşinden gitti.
"Yöneticilerde kız da mı var?"
Karşısındaki uzun boylu ve saçının ön kısmı sarı renk olan çocuk Ichira'ya sırıtarak sordu. Cevap vermek için çocuğa döndüğü sıra Ran önce davranıp çocuğun omzuna kolunu atarak konuşmaya başladı.
+"Yönetici değil ama benim denetimimimde."
-"Köpeğin yapmışsın yani çoktan."
Çocuk omuzunda duran Ran'ın kolunu kendisinden uzaklaştırıp yüzündeki gülümsemeyi kaldırdı. Ardından arkasını dönüp kendisiyle beraber tanıtılan diğer kişinin yanına gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ғᴠᴄᴋ ᴛʜɪs ғᴇᴇʟɪɴɢ | Haitani Ran x Reader
Fanfiction"We're fighting 'til someone's calling the cops But you never blame it on me You're so annoying"