。。。。。。。。。。。。。。。
Teklif ha?
Ran ile tanışalı kısa bir süre olmasına rağmen çocuğun kendisine olan ilgisi aşikar. Her ne kadar birbirilerini tam anlamıyla tanımadıklarını düşünsede yine de çocuğun kendine duyduğu bu hisler hafife alınamaz o yüzden kalp kırmak istemiyordu.
Çocuk hâlâ kıza bakarak bir cevap bekliyor kız ise çoktan çocuğun sadece yüzüne baka kalmıştı. Daha önce onu böyle incelememişti, gözleri mor renkti ve insanı içine çekiyordu. Kendi kahverengi gözleri uzunca bir süre karşısındakinin mor tonu gözlerine takıldı.
Ran'ın parmağını şıklatması ile hafif yerinden sıçrayarak tekrar gerçeklik algısını kazandı.
“Beğendin mi bari yüzümü? Bayağı bi' inceledin de.”
Ichira bir şey demeden sadece yüzünü yere çevirdi. Hâlâ nasıl bir cevap vermesi gerektiği konusunda kesin bir şeyler düşünemiyordu. Ran biraz kızdan uzaklaşarak önüne döndü.
“Kararsızsan veya reddediceksen söyle, üzülmem.”
Kız hızlıca yüzünü tekrar çocuğa çevirdi. Biraz daha çocuğun yüzüne baktıktan sonra anlık bir kararla heyecanlı bir şekilde ayağa kalktı ve Ran'ın karşısında durup hafifçe ona eğildi.
“Hayır! Yani şey... Kabul ediyorum.”
Tek bacağını bükerek dizini çocuğun oturduğu kısmın yanına getirdi ve ona yakınlaşarak boynuna sarılıp yüzünü omuzuna sakladı. Bunları Ran'ın tepki vermesine fırsat vermeden yaptığı için çocuk tek bir şey söylemeden kızın belini tutarak sarıldı ve kendine biraz daha yakınlaştırdı.
“Biraz ani oldu, pardon.”
Birbirilerini bıraktıklarında çocuk konuşmuştu. Ichira sadece gülümsemeyi tercih etmişti. Yanlarından gelen dikkat çekmek amaçlı öksürük sesi ile ikiside biraz daha uzaklaşıp sese döndüler.
“Yine böldüm ama uzun bir süre sizi görmeyince merak etmedim değil.”
Ran ayağa kalktı ve kardeşine doğru yaklaştı.
+“Diğerleri hala odada mı?”
-“Hayır, Shion hemşireye sulanmaya başlayınca Izana hepimizi kovdu.”
Ran gülerek arkasına döndü ve giriş kapısına doğru ilerlemeye başladı. Giderken kızın yanağından makas almayıda ihmal etmedi.
Gözden kaybolduğunda Rindou sırıtarak kıza yaklaştı.
“Siz sevgili falan mı oldunuz?”
Ichira da karşılık olarak gülümsedi ve çocuğa döndü.
“Galiba”
Omuzuna çöken kişinin kendisini sarsmaya başlaması ile refleksif olarak tekme attı. Arkasını döndüğünde Shion'un iki eliyle sol bacağını tuttuğunu gördüğünde özür dileyerek gülmeye başladı. Shion söylene söylene yakındaki banka oturdu.
“Tam o dallama seni düşürdü diye dalga geçicektim.”
Biraz daha aralarında gülüşüp konuştular.
•
•
•Hava tamamıyla karardığında kız artık abisinden ard arda çağrı ve mesaj aldığında gitmesi gerektiğini anladı. Ran kızın elini tuttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ғᴠᴄᴋ ᴛʜɪs ғᴇᴇʟɪɴɢ | Haitani Ran x Reader
Fanfiction"We're fighting 'til someone's calling the cops But you never blame it on me You're so annoying"