-Akkor foglaljuk össze.-mondtam, miközben Edward Volvojában ülve haladtunk Forks felé.-Bella vámpír és van egy lánya, akit Renesmeenek hívnak, Jacob Black a családunk része lett, mivel Renesmee a bevésődése, kibékültünk a farkasokkal és szerte a világban vannak szövetségeseink. Valamit kihagytam?
-Igen.-felelte Edward, miközben vezetett.-Renesmee meg tudja mutatni a gondolatait fizikai kapcsolat révén.
-Oké.-bólintottam.-Egyébként, mit tud rólam Renesmee?
-Tudja, hogy a húgom vagy és, hogy pirokonetikus képességed van.-válaszolta a bátyám.
-Akkor nem tud az ámokfutásaimról?
-Nem.-mondta Edward.
-Liza, tehetek fel egy kérdést?-fordult felém Paul.
-Már megtetted.-mosolyogtam rá.-Kérdezz!
-Mi történt veled?-kérdezte a szerelmem.
-Seattle-ben elkapott a Volturi, aztán bezártak egy tömlöcbe. Minden nap kínoztak vagy elvették az érzékszerveimet. Kiéheztettek, hogy azzal is kínozzanak. Amikor sikerült kitörnöm a börtönömből, elhatároztam, mindenkit megölök, aki a gárdához tartozik. Mikor már csak Aro maradt, azzal próbált összetörni, hogy megölt titeket, még emlékeket is mutatott! Elhittem, hogy elveszítettelek titeket, de nem olyan volt a reakcióm, mint amira Aro számított. Bosszúból megöltem őt és felgyújtottam az egész létesítményt ás véletlenül a várost is.-foglaltam össze.
-Szóval hét éve nem ettél?-kérdezte Paul.
-Pontosan.-helyeseltem.-Alig várom, hogy elmenjek vadászni!-dőltem hátra az ülésben.
-Majd lesz rá alkalmad, ahogy hazaérünk.-mondta Edward.
...
Megálltunk a ház előtt, ami semmit sem változott hét év alatt. Mindenki a ház előtt várt ránk, ott volt Jacob és Renesmee is. Végre egész lett a családunk. Bizonytalanul kiszálltam. Nem tudtam, mit fognak szólni a hirtelen megjelenésemhez és a ramaty kinézetemhez.
-Hiányoltunk.-ölelt át Esme.
-Én is titeket.-mosolyogtam, újra együtt volt az egész család.
-Liz néni!-ugrott a nyakamba Renesmee.-Apa nagyon sokat mesélt rólad, már vártam, hogy megismerjelek.-nézett rám csokoládébarna szemeivel.
-Csak simán Liz.-javítottam ki.-Örökké tizenöt maradok Renesmee, nem kell lenénizned. Én is vártam, hogy megismerjelek.
-Elizabeth.-biccentett Jacob Black.
-Jacob.-viszonoztam a gesztust, majd Bella felé fordultam. Szinte semmit sem változott, egyedül a szemszíne lett arany.-Üdv a klubban, Bells!
-Köszönöm, Liz.-mosolygott rám.
-Hiányoztál, Picúr!-kapott fel, majd pörgetett meg a levegőben Emmett.
-Te is, Nagy Melák!-borzoltam össze a haját.
-Hány embert öltél meg?-érdeklődött gondolatban.
-Egy városnyit és harminckettő vámpírt.-válaszoltam.
-Félix-szel is végeztél?-kérdezte elismerően.
-Igen.-bólintottam.
-Az én húgom!-jelentette ki büszkén.
-Végtére én vagyok Elizabeth Masen, a fiatalabbik Cullen.-mosolyogtam.
-Lizzie!-ölelt meg Alice is.-Annyira aggódtam érted, alig láttam valamit a jövődből és azt, hittem, el fogunk veszíteni!
-Már itt vagyok.-néztem arany szemébe.-Csak ez számít.
-Meg az, hogy ne ölj meg senkit.-mondta sugárzó hangon Rosalie a hátam mögül.
-Nem ígérek semmit.-kacsintottam a lányram, aki erre forgatta a szemét.-Tudom, hogy hiányoztam.-öleltem meg.
-Csak egy picit.-ismerte be.
-Annál jobban hiányolt.-szólalt meg Jasper.-Én csak tudom, hiszen éreztem. Nekem is hiányoztál, Beth.
-Te is, Jazz!-adtam neki egy ölelést.
-Lizzie! Beszélhetünk?-lépett oda hozzánk Carlisle.
-Persze.-bólintottam, majd elvonultunk a férfivel.-Mit szeretnél?
-Mi történt a Volturival?-kérdezte.
-Meghaltak.-válaszoltam.-Ez problémát jelent?
-Dehogy!-lélegzett fel.-Végre nem kell aggódnunk miatta.
-Végre békében élhetünk.-mosolyodtam el.
-Békében élhetünk.-ismételte.
Vége
YOU ARE READING
Elizabeth Masen, a fiatalabbik Cullen /Befejezett/
VampireA nevem Elizabeth Masen, Edward húga vagyok. Tizenöt voltam, amikor Carlisle Cullen vámpírrá változtatott. Edward utálja a vámpírlétet, de nekem semmi bajom sincs vele. A Cullen-családból én vagyok az egyetlen, aki nem vegetáriánus. Ezt a családból...