Küçük çocuk kardeşleriyle oynarken yerdeki taşı fark etmedi. Ama küçük kız fark etmişti tam " DİKKAT ET!" demişti ki ayağı takılıp düştü ve dizi kanamaya başladı.
Küçük çocuk yüzünü buruşturdu canı acıyordu ama ağlamadı. Kardeşleride etrafına toplandı. Küçük kız da hemen ilk yardım çantasını alıp çocuğun yanına koştu. Yanına çöküp " çok derin değil merak etme. Taşlardan derin soyulmuş." diyip mazemeleri çıkarmaya başladı.
Eline aldığı pamuğa tentürdiyotu döküp çocuğun dizine yaklaştırdı. Tam sürecekken çocuk onu durdurup " o ne? Sürünce ne olcak?" diye sordu. Kız " bu tentürdiyot. Yaran iltihap kapmasın diye sürüyorum. Biraz yakıcak, canın çok yanarsa kolumu sıka bilirsin." dedi.
Çocuk başını salladı ve elini kızın koluna koydu. Bir yandan da çok şaşkındı, kız bu kadar şeyi nasıl biliyordu? Nereden öğrenmişti? Kendisi bilmiyordu.
Kız yavaşça pamuğu bastırdı. Çocuk hafif kızın kolunu sıkmıştı. Kendi canı fazla olmasada yanıyordu ama kızın canı acımasın diye hafif sıkmıştı. Kız yara bandını yapıştırıp kalktı. Elini kalkması için ocuğa uzattı. Çocuk elini tutup kalktı.
(bu arada birbirlerini tanıyorlar. Yani şey olmasın anladınız siz)
Çocuk tebessüm ederek " teşekkür ederim sağol." dedi. Kızda aynı şekilde tebessüm ederek " rica ederim ne demek, sende daha dikkatli ol her zaman yanında olup yaranı saramayabilirim" dedi.
Kız bir süre sustu sonra sustu sonra gülümseyerek " Buldum! Büyüğünce doktor olucam hem yanında olurum hem de yaralarını sararım!" dedi sevinçle ve ellerini çırptı. Çocukta kocaman gülümseyerek " tamam o zaman bende asker olucam! Hem seni korurum hem de yaralanırsam sana çabukcak gelirim!" dedi o da aynı sevinçle ellerini çırparak.
O esnada iki küçüğünde aynı anda anneleri çağırdı "Afraa! Kızım hadi yemeğeee! Baban geldii!" "Hamzaa! Oğlum hadi yemeğeee! Baban geldii!" kardeşleri çoktan eve gitmişti bile. İkiside annelerin sesini duyunca arkalarına dönüp "geliyorum anneee!" diye bağırdılar.
Önlerine dönüp birbirlerine el sallayıp tam gideceklerdi ki çocuk biranda dönüp kızın kolunu tuttu ve kendisine çevirdi.
Kız bu ani şeyle şaşırırken yanağında hissettiği baskıyla daha çok şaşırdı ve yanakları kızardı. Kız çocuğa şaşkınlıkla bakarken çocuk onun Bu hâline kıkırdayıp " söz asker olup seni kötülüklerden hep koruyacağım. Bu da sözümün kanıtı" dedi gülerek.
Küçük kız şaşkınlıktan çıkıp gülerek " söz bende doktor olup hep senin yaralarını saracağım. Ben varken de canın hiç acımayacak. Bu da sözümün kanıtı" diyerek çocuğun yanağına öpücük kondurdu.
Koşarak eve gitti, apartmana girmeden arkasına dönüp çocuğa el salladı. O sırada çocukta evine girmek üzereydi ve apartmanın kapısında ona bakıyordu. El salladığını görünce kendiside salladı. Küçük kızda gülüp evine çıktı.
Onlar bunu hayel olarak kendi aralarında öylesine söz olarak görüyorlardı ama bilmiyorlardı ki 10 yıl sonra hepsi gerçek olucak.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Selâmun Aleykümmm❤
Naber nasılsınızz!
Bir anlık kararla bu hikayeyi yazmaya karar verdim. Birazcık Askerlere zaafım olabilirr😁 ve de doktor olmak istediğim için olabilirr jshssudhhud
Neyse umarım beğenirsinizz. Yazma işinde yeni olduğum için hatalarım olabilir o yüzden çok şey etmeyin siz jsushshhs
İnşAllah güzel bi hikaye olur~♡
Evett hazerfen olup uçup diyorumm! Yeni bölümde görüşmek üzeree👋🏼👋🏼👋🏼
En güzele emanet olunn💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Kalp İki Sevda
Chick-Lit"Tek bir kalbin vardır ve tek bir sevdaya yer vardır. Evet benimde tek kalbim var içinde vatanıma olan sevdam var ama" dedi. Dediği doğruydu tek bir kalbimiz vardı benimkinin içinde o vardı. Ama onunkin de ben yoktum vatanı vardı. Vatanı olması güze...