YAZARDAN
Seyran Feritin kollarında yığılıp kalmıştı. Feritin kısa süreli şokundan sonra hemen Seyranı kucaklayıp hastaneye götürmüştü. Acilin önünde arabasını durdurmuş ve hemen sedye istemişti. Sedyeyle müşhade odasına götürülen Seyrana öylece arkasından baka kalmıştı. Bayılmalar kendisine yabancı olmasa da ilk defa kendinden başkasının bayılmasına şahit olmuştu. Korkmuştu. O an aklına Sunayı aramak gelmişti ama numarası yoktu. Seyranın çantasından telefonu alıp Sunayı aramayı akıl edebilmişti.
Suna: Efendim ablacım.
Ferit: Suna Ferit ben.
Suna: Ferit Seyranın telefonu neden sende?
Ferit: Suna sakin ol ama şuan hastanedeyiz. Seyran bayıldı.
Suna: Ne? Nasıl iyi mi Seyran?
Ferit: Bilmiyorum Suna henüz bişey demedi kimse.
Suna: Ee tamam hemen geliyorum. Hangi hastane ?
Ferit: Şehir hastanesi. Abidini yolluyorum o alsın sizi. konağın önünde bekler.
Suna: Tamam. Sağol.
der ve Ferit Abidini arar.
Ferit: Abi Seyran bayıldı hastaneye getirdim. Sunaları alıp gelir misin?
Abidin: Tamam Ferit birazdan orda oluruz.
der ve kapatır. O sırada içeriden doktor çıkmıştır.
Ferit: Doktor bey nişanlım nasıl iyi mi ?
Doktor: Sakin olun beyefendi sadece dünden beri yemek yememiş.Kolunda kan izi vardı kan aldırmışsınız galiba açlıkla birleşince bayılmış. Vucüt direnci düşmüş. Şimdi serum taktık birazdan kendine gelir. Nişanlınızın dinlenmesi lazım.
Ferit: Yemek mi yememiş?
Doktor: Evet dünden beri yemek yemediği için bayılmış. Kan aldırınca da aç olduğu için vucüdü tepki göstermiş. Nişanlınızı görebilirsiniz. Geçmiş olsun.
Ferit: Teşekkürler.
Ferit Seyranın neden yemek yemediğini düşünürken o sırada Abidin ve Suna gelmişti.
Suna: Ferit Seyran nasıl?
Ferit: İyi Suna. Kazım Beyler nerde?
Suna: Onlara haber vermedim telaş yapmasınlar diye.
Ferit: İyi yapmışsın.
Suna: Neden bayılmış peki?
Ferit: Kan aldırmıştık nikah işlemleri için. Dünden beri de yemek yemediği için vucüdü tepki göstermiş.
O an Suna kendisini suçlamıştı. Abidinle göz göze gelmeseydi Seyran aç kalmayacaktı. Suna sendeleyince Abidin Sunayı hemen koltuğa oturtmuştu.
Abidin: Suna Hanım iyi misiniz?
Suna: İyiyim Abidin Bey sağolun.
Ferit: Suna Seyran neden dünden beri yemek yemedi?
Suna tarafından sessizlikle karşıanmıştı Feritin sorusu. Üstelemedi. Seyran kendine gelince ona soracaktı. Odaya Seyranın yanına girmişlerdi. Abidin kapıda bekliyordu. Yaklaşık 20 dakikanın sonunda Seyran yavaş yavaş uyanmaya başlamıştı. Ferit Seyranın başında bekliyordu. Suna koltuğa oturmuş gözlerini duvara sabitlemişti. Seyran gözlerini açtığında başında bekleyen Feritle karşılaşmıştı.
Seyran: Ferit.
Ferit: Seyran iyi misin?
Suna da Feritin yanına gelmişti.