12.Bölüm

287 37 3
                                    

Selam arkadaşlar uzun zaman oldu. Buraya geri dönmeye çalışıyorum. Elimdeki son stok bölümümdü. Sizi daha fazla bekletmemek için atıyorum. Ilerleyen süreçte bölüm yazdıkça paylaşmaya devam edicem.

Seyranla Ferit bütün günü yatarak geçirmişlerdi.Gecenin bir körü Seyran belinin ağrısıyla gözlerini açmıştı. Mızırdanmıştı.

Seyran: Ay kızım ya uyutmuyosun anladık e ama yani bu bel ağrısıda neymiş be güzelim dimi yani.

Seyran karnını okşayıp kıkırdamıştı.Feritin uykusu Seyranın hamileliğinden dolayı hafiflemişti. Seyranın sesine uyanmıştı.

Ferit: Sevgilim yine mi belin ağrıyo?
Seyran: Evet aşkım ya.
Ferit: O senin aşkım diyen dilini var ya?
Seyran: Şşşt ayıp kızımız duycak amaa.
Ferit: Tamam tamam büzme dudaklarını. Gel sana masaj yapalım.
Seyran: Sevgilim önce sahile mi gitsek yürüyüşe.
Ferit: Tamam ama kalın giyin saat baya geç ayaz vardır.
Seyran: Ferit hava yolları beni kaldırır mısınız?
Ferit: Ahahaha Seyrom ya geldim hemeen.

Seyran Feritin sweatshirtlerinden bir tanesini giymişti.Altına da Feritin eşofmanını giymişti.

Seyran: Doğurana kadar senin kıyafetlerini giyebilirimm.
Ferit: Doğurduktan sonra bile giyebilirsiin.
Seyran: Hem kıyafetlerin üzerimde kokun sinmiş hem de yanımda sen. Oh mis gibi.
Ferit: Ay laflara bak sen. Ne kadar güzel gözüktüğünün farkında mısın acaba?
Seyran: Eveet.
Ferit: Nasıl evet?
Seyran: Gözlerinden belli oluyo sevgilim.

Kısa bakışmalarının ardından Seyran tekli berjere oturmuştu. Ayakkabısını giymek için eğildiğinde Feritten tiz bi ses gelmişti.

Ferit: Aşkım napıyosun yaa?
Seyran: Ayakkabımı giymeye çalışıyorum.
Ferit: İyi de sevgilim hem eğilince belin ağrıyo hem de Defnemi sıkıştırıyosun.
Seyran:Ama sevgilim hep sen giydiriyosun. Üzülüyorum. Hep peşimdesin.
Ferit: Ben her şeyi sizin için yapıyorum sevgilim. Üzülme.Hem ileride kizımıza anlatırsin he?
Seyran:Seninle, bizimle ilgili her şeyi kızımıza anlatıcam. Bizi ne kadar sevdiğini, el üstünde tuttuğunu. Daha neler neler. Ben her gün şükrediyorum biliyor musun? İyi ki o gün karşıma çıktın diye.
Ferit: Bende aynı şekildeyim karım. Bende.
Hadi bakalım ayakta çok lak lak ettik. Gidelim bakalım.

Seyran bir eli karnında bi eli kocasının elinde,
Ferit bi kolunu Seyranın omzuna atmış diğer elini Seyranla birleştirmiş paytak paytak yürüyorlardı. Ferit karısına çok aşıktı. Dokunmaya bakmaya bile kıyamıyordu.Hayatı siyah beyazdan yeşile dönmüştü.Seyrandan öncesi ve sonrası diye ayrılıyordu hayatı. E tabi bir de kızları gelicekti yakında. Seyrana benzesin istiyordu Ferit. Tıpkı karısı gibi yemyeşil ve kocaman gözleri, sarı saçları olsun istiyordu. Çok dua ediyordu hem sağlıkla doğsun hem de karısına benzesin diye. Seyran gözüne daha da güzel ve güçlü gelmişti. Düşük riski olduğu zamanlar ne korkmuştu. Ikisine yetememekten.Onları kaybetmekten. Risk ortadan kalkmıştı ama Feritte korku kalmıştı. Hep yanındaydı karısının. Seyran bu durumdan oldukça memnundu. Ilgiye , sevgiye aç kalmıştı ne de olsa. Bütün eksiklerini kocası tamamlıyordu. Düşük riski olduğunda bile kocası bir of bile dememişti. Seyran o korkuyu görmüştü kocasının gözlerinde. Kaybetme korkusunu. Seyran da korkuyordu ama kocasına belli etmiyordu. Çok ds nazlanmaya başlamıştı Ferite ama bi tek nazı Feriteydi.
Odalarına girdiklerinde kendileri oluyorlardı. Odadan içeri olumsuzlukları sokmuyorlardı. Beraber gece yürüyüşlerine, sabah sporlarına çıkıyordu. Feritin de hoşuna gidiyordu. Sonuçta üçü beraber bişey yapıyorlardı. Uzun bi sessizliğin ardından Seyrandan gelen küçük bir bağırmayla kocasıyla gözleri kesişti.

Ferit: Sevgilim iyi misin?
Seyran: Ayh iyiyim yoruldum biraz Defne de kendini hatırlattı.
Ferit: Benim akıllı kızım ya. Babasına çekmiş. Zehir zehir.

Ferit Seyranı dikkatlice banka oturttu. Seyranı kendisine yasladı.

Seyran: Şuan çok huzurluyum sevgilim. Yanımda sen elimizin altında kızımız, gökyüzünde pasparlak yıldızlar.

Ferit karısını kendine çekip alnını koklayarak öptü.

Ferit: Bende çok huzurluyum aşkım. Kızımız da bi doğsun. Gününüzü gün edicem.

Seyran gülerken karnını tuttu.

Seyran: Ya aşkım güldürmesene içeride daha çok tekmeliyo. Ahahaahha
Ferit: Kızım tekmeleme anneni. Canı acıyo.

Demeye kalmadan tekmeler durmuştu. Seyran şaşkınlığını gizleyememişti.

Seyran: Bir kez daha babacı olduğunu anladım kızım.
Ferit: Canım kızım benim.

Ferit eğilip kızını öptü.

Ferit: Hadi sevgilim gidelim artık.
Seyran: Tamam birtanem.

Feritin desteğiyle ayağa kalkmıştı.Tam bir penguen gibiydi. Yürürken yalpalanıyordu.Ferit bu görüntüyü hafızasına kazımıştı. Eve geldiklerinde Seyran mayışmıştı. Her yüruyüşten sonra böyle oluyordu. Feritin yardımıyla üzerini değiştirmişti. Tekrar pijamalarını giyip yatağa geçmişti. Kocasının gelmesini bekliyordu. Feritte üzerini değistirip yatağa gelmişti.

Ferit: Evet sevgiliim. Şimdi uyku zamanı sabah olmak üzere.
Seyran: Çok uykum geldi ama-
Ferit: Amasını ben söyliyim. Saçlarinla oynamamı istiyosun değil mi?
Seyran: Ay evet evet hemde çok istiyoruumm.
Ferit: Ahaha Seyrom ya sen yeter ki iste.

Ferit bi eliyle seyranın saçını severken bi eliylede kızını seviyordu. Bu şekilde daha çabuk uyuyordu Seyran. Kendisini güvende hissediyordu. Bir gece yine böyle uyuya kalmışlardı. Feritin eli seyranın karnından yanına düşünce seyran ağlayarak uyanmıştı. Ferit ise karısının ağlama sesine uyanmıştı.

Ferit: Sevgilim iyi misin bişey mi oldu?
Seyran:..
Ferit: Seyran korkuyorum  bak.

Seyran hıçkırıklarının arasından konuşmuştu.

Seyran: F-ferit s-senin elin karnımdan düşünce kendimi çok kötü hissettim. Sanki güvenli alanımdan çıkmışım gibi.

Ferit tabiri caizse kedi gibi baka kalmıştı.

Ferit: Yeşilim bu yüzden mi ağlayarak uyandın?

Seyran burnunu cekip kafasını sallamıştı. Ferit Seyran icin güvenli limanı olduğunu biliyordu ama ilk kez iliklerine kadar güvenli liman olduğunu hissetmişti. Mutlu olmuştu.
Seyran kocasının elini tutup karnına koymuştu.

Ferit: Sevgilim özür dilerim.
Seyran: Dileme aşkım bilerek yapmadın sonuçta.
Ferit:Olsun ağlayarak uyandın ama benim yüzümden.
Seyran:Sevgilim lütfen özür dileme. Hem benim hala çok uykum var sen şimdi bizi sarıp sarmalarsın bizde şııp diye uyuruz.
Ferit:Ahaha Seyrom benim hadi gelde sizi uyutayım benim güzelliklerim. Sizi herşeyden çok seviyorum..

Ferit seyranın bu tepkisine şaşırsa da kısa sürede toparlamış ve bu dònemde karısının ne kadar hassas olduğunu bir kez daha anlamıştı.
Demek ki daha dikkatli olmalıyım diye tekrar düşündü.

Sabah uzun bir aradan sonra Seyran Feritten önce uyanmış Feritin bi eli kızının üstünde Seyranın bi eli de feritin saçında diğeri de feritin elinin üstündeydi. Olduğu duruma baktı. Usul usul iç çekip Feritin saçını öptü. Nefeslendi. Sonra bir elini Feritin kalbine koydu. Dinledi. Gülümsedi.Sonra kalp atışları hızlandı. Feritin gülme sesi geldi. Rüya gördüğünü anladı. Çok geçmeden uyandı kocası. Kafasını kaldırıp Seyrana baktı.

Seyran: Sevgilim sen neye heyecanlandın öyle ya. Kalbin çok hızlandı.
Ferit: Vaay Seyroma bak. Kız sen ne zaman uyandın da beni izledin bakim hee.

Seyran bazen kocasından utanıyordu. Şimdi olduğu gibi.

Ferit: Ahaha seyran ya yine mi utandın sen haha. Geçemedik şu seviyeyi.

Seyran: Of Ferit ya .Dalga geçmesene.
Ferit: Dalga gecmiyorum hayatım bu halin hoşuma gidiyo. Hem merak ediyosan söyleyim kalbimin neden hızlandığını.
Seyran: Söyle bakalım ne gördün ?
Ferit: ..

YALI ÇAPKINIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin