3

162 9 1
                                    


Program trwał już jakieś półtorej godziny, a trójka przyjaciółek nie przestawała się śmiać, w sumie jak każdy oglądający to. Zaproszonych na scenę już zostało kilka osób między innymi Britney Spears, która musiała twarzą wyłowić jabłko z basenu z wodą, a potem odpowiedzieć na bardzo dziwne pytanie, które było przyklejone do jabłka.

Trójka przyjaciółek bawiła się wyśmienicie, śmiejąc się z każdego wymyślonego wyzwania.

- Dziękujemy ci Jenifer Lopez za odważnie się i przyjęcia zaproszenia! Wielkie brawa! - Prowadzący tak się składa, że nazywa się Jimmy z którym Analyia przeprowadziła swój pierwszy wywiad powiedział. - A teraz czas na jakąś ostrą konkurencje! Nie sądzicie?!

Publiczność wiwatował, chcąc zobaczyć jakaś spektakularną walkę między gwiazdami.

- Więc wylosujmy pierwszą z dwóch osób, które wezmą udział w konkurencji - Jimmy podszedł do swojego wielkiego, szklanego pudełka szczęściarzy, jak to on nazwał i wsadził tam rękę, wylosowywując pierwszą karteczkę z pośród wielu. - A więc pierwszą, która zapraszam na scenę jest.....- Otworzył karteczkę jedną ręką i uśmiechnął się - Rihanna!

Publiczność klaskała, gdy wymieniona Rihanna wstała ze swojego miejsca z uśmiechem na twarzy. Weszła na scenę i przywitała się z prowadzącym uściskiem dłoni.

- A drugą osobą do wzięcia udziału jest....- Wsadził kolejny raz rękę do miśki z karteczkami i wyciągnął jedną, otwierając ją od razu, roześmiał się czytając imię. - Kochana nie wiedziałem, że tu jesteś. Ubrał bym się lepiej.- Jimmy powiedział, rozglądając się po publiczności, która śmiała się ze stwierdzenia prowadzącego.- Z wielką przyjemnością zapraszam do nas... Analyia Shey!

Publiczność ryczała w okładkach i okrzykach, wykrzykując imię wokalistki. Analyia uśmiechnęła się szeroko, podnosiła się ze swojego miejsca. Nora i Ava obok niej klaskały jak szalone w ręce.

- Szczęściara! Przejdzie obok Tokio Hotel.- Ava powiedziała jak zazdroszczące dziecko, patrząc jak Analyia idzie powoli na swoich wysokich szpilkach.

- A ona dalej swoje.- Sapneła Nora, przewracając oczami i kręcąc głową, jej zdaniem to ten zespół miał szczęście, że obok nich przejdzie Analyia a nie na odwrót.

Analyia szła dumnie z uśmiechem w stronę schodów na scenę. Podczas drogi kamera była zwrócona na nią razem ze światłem, umożliwiając widzenie jej innym. Podczas drogi nie zwracała uwagi na to jaką wielką uwagę przykuła ona zespołu Tokio hotel, no dobra może nie całego zespołu, ale tej jednej osoby z dredami, która patrzyła na nią intensywnym wzrokiem.

Analyia weszła zgrabnie po schodach i podeszła do Jimm'egi, który czekał na nią z szeroko otwartymi ramionami.

Jimmy uwielbiał Analyie od pierwszego wywiadu na którym również śmiali się razem z różnych plotek. Analyia była bardzo wdzięczna, ponieważ Jimmy jako pierwszy, kiedy była jeszczs mniejszą gwiazdą zaproponował jej wywiad, a teraz to ona maże się odwdzięczyć, gdy dostaje mase zaproszeń do innych wywiadów czy programów, ale zazwyczaj pojawia się tylko tam gdy Jimmy jest prowadzącym, chce w taki sposób pokazać mu, że jest wdzięczna i zawsze będzie.

Analyia weszła szczęśliwie w ramiona mężczyzny, który po chwili podniósł ją bez wysiłku i okręcił kilka razy, gdy piszczała jak małe dziecko. Widownia na tą słodką scenę, wydała z siebie głośne 'och' i aplauzy.

- Cześć Jimmy!- Analyia przywitała się, gdy się od siebie odsunęli.

-Analyia moja ulubiona osoba na całym świecie!- Jimmi powiedział z szerokim uśmiechem. - Cieszę się, że to właśnie wy weźmiecie udział w tym wyzwaniu.

Rytm sercaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz