3.Bölüm

1.3K 40 19
                                    

Odaya girdik. Siyah perdeleri vardı, yatak çok büyüktü ve aşırı güzeldi. Gardrop çok büyük, geniş ve güzeldi , rengin siyah beyazdı. Halı tüylüydü ve rengi beyazdı. Oda kısaca mükemmeldi ve kocaman bir balkonu vardı. Odaya bayıldım... mükemmel ötesi ya. Diğer üyeler de gelmişti.

"Odanı beğendin mi? Odanın rengini Suga seçti."

"Oda mükemmel ötesi"

"Tamam o zaman biz çıkıyoruz. Ha bu arada bütün kıyafetlerini getirdiler ve bedenine uygun yeni kıyafet aldılar haberin olsun. Ha bide makyaj malzemelerini de öyle yaptılar."

"Ah tamam"

Odadan çıktılar. Bende gardıroba doğru ilerledim. Açtığımda bir sürü elbise ve kıyafet vardı. İçinden bir tane açık mavi crop aldım ve altımada beyaz bir kot pantolon. Giyindiğimde makyajının bu kombinime uygun olmadığını gördüm ve hemen makyaj masasına doğru ilerledim. İlk önce makyajımı sildim. Gözlerime maskara sürdüm ve eyeliner. Kırmızının bir açık tonunda ruj sürdüm. Far sürmek istemedim , ve hazırım.
Ah hayır az kalsın unutuyordum ya... Saçlarım dağılmış. Onları dağınık bir topuz yaptım ve hazırım. Aynadan kendime baktığımda çok güzeldim. Çok yorulmuştum o yüzden odamdaki tekli koltuğa oturdum ve telefonumu çıkardım. Tam çıkardığım anda Rm odama geldi.

"Min Jung yemek hazır!"

"Tamam geliyorum!"

Telefonumdan saate baktım ve hemen aşağı kata indim. Masaya sadece Jin, jimin, Suga ve Taehyung oturmuştu. Jin resmen yemekle aşk yaşıyordu... Her neyse. Masaya doğru ilerledim ve Suga'nın sağına oturdum. Solumda Jin vardı karşımda ise Taehyung ve jimin. Diğerlerinde masaya oturduğunda herkes başlamıştı ama Jin yemeğini bitirmek üzereydi.

"Afiyet olsun herkese" dedi j-hope. Sonra herkes yemeğe başladı. Bir anda Jin bana bir sürü soru sordu.

"Min Jung! kaç yaşındasın? En sevdiğin yemek ne? Yemek yemeyi seviyor musun? En sevdiğin renk peki? Hmm En sevdiğin içecek ne? Hobilerin neler? Ve fobilerin ne? Hiç yurt dışına çıktın mı?"

"Çüş! Lan kız onların hepsini nasıl cevaplasın!" Dedi Suga

"Kaç soru sordu o ?" Jimin şaşırmıştı.

" 4 saniyede 31 kelime."

" Bir dakika neeee! Gerçekten saydın mı? Rm şok olmuş bir şekilde bana bakıyordu.

" Şey evet. Bu arada soruları tek tek cevaplayacağım jin"

Evet gerçekten o çok soru sormuştu,ben bile şok olmuştum. Şimdi soruları cevaplama vakti...

"Yaşım 26, en sevdiğim yemek kimchi,yemek yemeyi çok seviyorum, en sevdiğim renk siyah ve mavi, en sevdiğim içecek çilekli süt ve muzlu süt, hobilerim yüzmek,paten sürmek,bisiklet sürmek ve müzik dinlemek, fobilerim klostrofobi ve yurt dışına çıktım, Tayland, Japonya, Paris, Çin, Bulgaristan,Almanya gibi ülkelere gitmiştim."

"Sorularıma cevap verdiğin için teşekkür ederim Min Jung"

"Rica ederim Jin"

"Artık seni daha iyi tanıyoruz" dedi j-hope.

"Ah evet"

Jin ve Rm yemeğini bitirip masadan kalkmışlardı. On dakika sonra da Suga,jimin,jungkook kalkmıştı. Masada sadece ben Taehyung ve j-hope kalmıştı.

"AA Min Jung seni yeontan ile tanıştıracağım kendisi köpeğim olur"

"Köpeğin mi var?"

"Evet. Hayvanları çok seviyorum.Sen hayvanları seviyor musun? Eğer seviyorsan sanada bir evcil hayvan alabiliriz."

"Hayvanları çok ama çok seviyorum. 10 yaşımdan beri hep bir köpeğim olsun istemiştim"

"Aklıma bir fikir geldi! Herkes masaya gelsin!"

Diğer üyeler masaya oturdu ve herkes Taehyung'a konuş artık diyen gözlerle bakıyordu.
Çok merak etmiştim ne diyeceğini.

"Yarın akşam pet shopa gidiyoruz! Min Jung için evcil hayvan alacağız!"

Hepsi aynanda kafasını salladı yani onayladı. Rm bana bakarak gülümsedi bende ona karşılık verdim.

"Olur. Hangi hayvanı alacaksın Min Jung?"

"Küçükken hep köpeğim olsun istemiştim. O yüzden köpek alacağım."

"AA güzel fikir yeontan ile arkadaş olurlar" dedi Jin.

"Tamam o zaman siz konuşun ben odama geçiyorum uykum var." Dedi Suga, ve merdivenlerden yukarı çıktı.

"Saat kaç? Benimde çok uykum var"

"Saat 23:40 ben odama geçiyorum" dedim çünkü çok uykum vardı.

"Bende yatacağım çok uykum var ya" dedi j-hope. Onunda benim gibi uykusu vardı. Masadan kalktım ve merdivenlerden yukarı çıktım. Sağa dönüp kendi odama geçtim. İlk önce üstündekileri değiştirmem lazımdı. Beyaz bir pijama giydim ve yatağıma geçtim. Ah olamaz! Işığı kapatmayı unuttum. Kalkıp kapatmaya da üşendiğim için yerdeki terliğe uzanıp lambaya fırlattım ve kapandı.

BTS'İN YENİ ÜYESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin