11.Bölüm

592 26 8
                                    

"Min Jung! Hadi kalk artık! " diye bir ses duydum. Galiba jungkook aşağıdan beni çağrıyordu.

"Ya lütfen beş dakika daha! " diye bağırdım ve yorganı suratıma kadar çektim.

"Güzelim, kalk hadi yemekten sonra direkt havalimanına gideceğiz" dedi Jungkook. Bir dakika ya bu ses niye bu kadar yakından geliyordu? Hemen yorganı kafamdan çektim ve Jungkook'u kapımın önünde üstü yok bir şekilde gördüm. Saçları ıslaktı ve çok sexsi görünüyordu. Karın kasları mükemmeldi.

"Beni incelemeye devam edecek misin? " dediği an çok utandım.

"Y-yoo incelemiyorum ki"

"İyi öyle olsun. Hemen hazırlan yemek yiyeceğiz" dedi sırıtarak ve odadan çıktı. Offf çok utanmıştım ya. Her neyse! Yataktan hızlıca kalktım ve gardıropa doğru ilerledim. Çok sevdiğim bir kıyafet vardı, hemen onu elime aldım.

★Aldığı Kıyafet★

Kıyafeti giydiğimde mükemmel fiziğimin üzerinde harika durmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kıyafeti giydiğimde mükemmel fiziğimin üzerinde harika durmuştu. Hemen saçlarımıda
Alttan dağınık topuz yaptım. Makyaj masama ilerledim ve makyajımı yapmaya başladım. Dudağıma kırmızı bir ruj sürdüm. Gözlerime de eyeliner ve maskara sürdüm.
Hazırdım! Tam odadan çıkacakken Jimin odaya girdi.

"Min Jung hazır mıs-" dedi ve cümlesi yarıda kesildi. Beni baştan aşağı süzmeye başladı

"Oha kızım! Çok güzel olmuşsun" dedi ve beni kendine çekip sarıldı.

"Aaa şey, teşekkür ederim ♥︎ jimin" dedim ve sarılmayı bıraktı.

"Gel hadi kahvaltı hazır" dedi ve beni aşağı sürükledi.Merdivenlerden indiğimizde masada oturan üyeleri gördüm. Jungkook'a bakmamaya çalıştım çünkü bu sabah beni çok utandırmıştı. Onunla bir süre konuşmayacaktım. Her neyse, masaya doğru ilerlerken aniden duraksadım çünkü masada tek jungkook'un yeri boştu. Jimin Namjoon'un yanına geçmişti. Yani buda demek oluyor ki ben jungkook'un yanına oturacağım. Ama hayır! Yapamam çünkü bana o bakışı attıktan sonra kesinlikle diğer üyeler ne olduğunu sorardı. Onun yanına oturmamalıydım. En iyisi kahvaltı yapmamaktır.

"Şey ben kahvaltı yapmayacağım, size afiyet olsun" dedim ve tam arkamı dönecekken jungkook'un sesini duydum.

"Gel buraya Min Jung. Kahvaltını yap"

"Yok yok hiç gerek yok ya" dedim ve tam gidecekken tekrar konuştu.

"Min Jung çabuk buraya gel. Herşeyi üyelere anlatmamı istemezsin değil mi? "Dedi sırıtarak. Bende oflaya puflaya sandalyeye oturdum ve kahvaltımı yapmaya başladım.

☺︎ 20 dakika sonra ☺︎

" herkes valizini alsın ve arabaya geçsin!" Diye bağırdı Rm. Bunun üzerine bütün üyeler valizini almaya gitti. Aynı zamanda bende. Valizimi aldıktan sonra aşağı indim. Tam kapıdan çıkacakken seokjin'in sesini duydum.

"Min Jung! Sen dışardaki beyaz arabaya bineceksin haberin olsun güzelim"

"Tamam, Seokjin"

Dışarı çıktığımda beyaz arabaya doğru ilerledim. Bir anda arabanın içinden Jungkook çıkınca adımlarım duraksadı.

"Hayır kesinlikle onunla aynı arabaya binemem, utanırım ya" dedim kendi kendime. Tam arkamı dönüp gidecekken Jungkook'un arabadan indiğini gördüm.

"Nereye güzellik? Kaçmak yok gel buraya"

"Of of offf" dedim ve arabaya bindim. Onunla hiç konuşmayacaktım. Sabah olan o olaydan sonra çok utanmıştım. Acaba jungkook şuan onu mu düşünüyor?

"Evet Canım, onu düşünüyorum" dediği an bu düşüncemi içimden demediğimi anladım.
Ona açıklamalıydım, sabah onu duştan sonra baştan aşağı süzmediğimi. Yani birazcık süzmüş olabilirim ama neyse.

"Bak jungkook! Ben seni sabah duştan çıktıktan sonra incelemedim. Bunu aklına sok! "

"Hı hı kesin, basbayağı beni inceliyordun. Doğru söyle karın kaslarımdan etkilendin dimi"

"Yaaaaa! Jungkook şunu söyleme artık , çok utanç verici"

"Kabul ediyorsun yani, kaslarımdan etkilendin"

"Of tamam kabul ediyorum"dedim ve sırıttı. Bu konu burda kapanmalıydı.

30 dakika sonra... ☻

Havalimanına gelmiştik. Uçağımıza doğru ilerliyorduk.

" bakın uçak orda, hadi koşun"dedi Rm ve herkes koşmaya başladı. En sonunda uçağa bindiğimizde Taehyung, ben ve jungkook birlikte oturduk. Ben ortadaydım jungkook sağımda Taehyung da solumda idi. Rm, jimin ve jin arkamızdaydı. Jhope ve suga da onların arkasındaydı. Ah hayır! Olamaz unutmuşum ya, benim uçak korkum vardı.

"Taehyung, jungkook size birşey demem lazım"

"Benimde siz ikinize bir şey demem lazım" dedi taehyung.

"İlk min Jung söylesin" dedi Jungkook.

"Şey benim uçak korkum var"

"Benimde var" dedi Taehyung. Şaşırmıştım ama belli etmedim.Uçak kalkmıştı ve ben şuan o kadar korkuyordum ki anlatamam.

"Jungkook, ya pilot bayılırsa sonra da uçak düşerse ne yapacağız" dedim ona

"Min Jung güzelim sen öyle deme, olmayacak öyle bir şey. Hem yardımcı pilot var"

"Ya o yardımcı pilot da bayılırsa"

"Ya kızım deme şöyle şeyler"

"Ah dur! Ya uçak denize düşerse, ben yüzme bilmiyorum. Ölmek için daha çok gencim ya"

"Ben ve diğer üyeler yüzme biliyor. Biz seni ölmekten kurtarırız. "

"Bir şey diyeceğim! Ya uçağın kanatları koparsa, ne yapacağız" diye araya girdi Taehyung.

"Taehyung haklı jungkook,ne yapacağız? " dedim ona

"Yedek kanat var, her neyse şunu konuşmayı bırakın. Çocuk gibisiniz yemin ederim ya"

"Jungkook, Min Jung! midem bulanıyor poşet getirin çabuk! " diye gürledi Taehyung. Hemen yandaki teyze ona poşet verdi ve kusmaya başladı. Bende üzerime sıçramasın diye Jungkook'un üstüne yatar bir pozisyondaydım. Bir dakika ne! Jungkook'un üstünde miyim?Hemen ona baktım ve sırıttığını gördüm. Anında pozisyonumu değiştirdim. Zaten Taehyung'un kusmasıda bitmişti.

"İyi misin Taehyung? " dedim.

"Ah iyiyim de, bu poşeti ne yapacağım. İğrenç kokuyor baksana şu için... "

"Taehyung sakın ayrıntılara girme! Midem bulanıyor zaten"

"Sakın kusayım deme Min Jung dayanamam valla. Taehyung sende ayrıntılara girmeyi bırak! "Dedi jungkook.

BTS'İN YENİ ÜYESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin