5.Bölüm

966 28 4
                                    

Gerçekten çok heyecanlıydım. Küçüklük hayalim gerçek oluyordu. Kedi mi alsam yoksa köpek mi alsam hiç bilmiyorum. Bence köpek alıyım çünkü Taehyung'un köpeği ile arkadaş olurlar...
Arabaya bindik. Sağımda Suga, solumda ise Taehyung vardı. Ben ortadaydım. Herkes bindikten sonra araba çalıştı. Şoför pet Shopa doğru sürmeye başladı.

15 dakika sonra...

Gelmiştik. Arabadan indik. Taehyung'da benim gibi çok heyecanlıydı. Yüzünden belli oluyordu.

"Min Jung! Senden daha çok heyecanlıyım ayol! Dedi Taehyung

" hayır! Ben daha çok heyecanlıyım ya!"

"Hayır ya ben daha çok heyecanlıyım! Hem sen heyecanlı olsaydın yerinde zıplardın. Ama zıplamıyorsun, bak bana ben zıplıyorum! "

Gerçektende zıplıyordu. Ama benim etrafımda dönerek. Ve bu benim başımı döndürüyordu.

"Lan Taehyung bir dursana. Başım dönmeye başladı! "

Üyeler yaratık görmüş gibi bir bana bir Taehyung'a bakıyordu. Bende bayılacakmış gibi hissettim ve başımı tuttum. Jimin'de bunu anlamış olacak ki yanıma gelip beni diğer üyelerin olduğu tarafa doğru görürdü. Taehyung'da zıplamayı bırakmıştı. Ve oda yanımıza geldi.

"Allah'ım nereye düştüm ben!" dedi Suga. Bir anda hepimiz gülmeye başladık.

"Ay tamam bir durun artık! Gelin içeri girelim"jungkook bıkmış bir şekilde konuştu. Ve içeri girmek istiyordu.

"Tamam hadi girelim" dedi J-Hope

Bende üyelerin yanında yürümeye başladım. Ve bir şey fark ettim, Taehyung yoktu. O neredeydi? Ben tam etrafıma bakacakken bir anda biri koluna girdi. Kim olduğuna baktım. Ah bu Taehyung'du. Ödümü koparmıştı. Koluma girerek poposunu sallaya sallaya birlikte yürüdük.

"Taehyung bişey soracağım da. Poponu sallayarak niye yürüyorsun? "

"Canım sıkıldı o yüzden. Ha bide çok heyecanlıyım ayol!"

Pet shopdan içeri girdik. Etrafma baktım. Çok tatlı kediler, kuşlar, köpekler ve tavşanlar vardı. Allah'ım burası çok güzel. Kendimi daha fazla tutamadım ve bir tane tavşanın yanına gittim.

"Ayyy bu çok tatlı. Ama bir dakika bu köpüş de aşırı tatlı ya"

"Min Jung, Hangi hayvanı alacaksın? " dedi jin

"Ben köpek alacağım. Hem Yeontan ile arkadaş olurlar"

"Aa evet iyi fikir. Cinsi ne olucak? " dedi Taehyung

"Cinsi Pomeranian olsun. Onlar çok tatlı oluyor. "

"Tamam gelin şurdaki görevliye soralım, o bize yardımcı olur" dedi Rm.

Görevliye doğru yürüdük.

"Merhaba! Size nasıl yardımcı olabilirim? " dedi adam.

"Ah Merhaba! Biz Min Jung için pomeranian cinsinde bir köpek alacağız. "

"Takip edin beni sizi onlara götüreceğim. İstediğinizi seçip alırsınız"

Hemen görevlinin arkasından yürüdük. Sola döndüğümüzde bir sürü pomeranian cinsinde köpekler gördük. Dayanamadım ve yanlarına gittim.

"Ayyy bunlar çok tatlı. Özellikle bu beyaz olan. Dişi mi bu? "

"Evet o dişi."

"Ya ben bunu çok beğendim. Hiç diğerlerine bakmayacağım. Direk bunu alalım. "

"Sen nasıl istersen güzellik" dedi jungkook, ve gülümsedi. Bende onun gülümsemesine karşılık verdim.

"Tamam o zaman biz bu köpeği alıyoruz. Min jung gel seninle eşyalarını seçelim. "Dedi jungkook

"Tamam geliyorum. "

"Hey! Bende sizinle seçeceğim benide alın! "Dedi Taehyung ve arkamızdan koşarak geldi. Bir kolunu benim omzuma attı.

" ilk önce tasma alalım bence. Ne dersiniz? " bencede Taehyung'un dediği gibi yapmalıyız.

"Evet ilk önce tasma seçelim"dedim onlara ve tasmaların olduğu yere doğru geldik.

"Ne renk almayı düşünüyorsun?"

"Mor alacağım. Yakışır ona."

Üstteki mor tasmayı gördüm ve ona uzanmaya çalıştım. Ama boyum çok kısa olduğu için alamadım. Tasmaya uzanamdığımı gören jungkook, tasmayı benim için aldı ve bana uzattı. Tasmayı elinden aldım.

"Ona mama almalıyız. Ve mamayı yemesi için kap" dedi jungkook.

Aaa evet! Bakın şu köşede mama ve kaplar var gelin oraya gidelim" dedim ve mama ve kaplara doğru ilerledik. Taehyung uzanıp mama dan aldı.

"Ahh bunlar ağırmış, ama taşıyabilirim"dedi Taehyung.

Bende aşağıda duran mama kaplarından en güzelini seçtim.

" Min Jung diğer eşyalarını almamıza gerek yok bence çünkü yeontan'ın fazladan bir sürü eşyası var. Onları kullanırız."

"Güzel fikid. Hadi diğerlerinin yanına gidelim"

Diğer üyelerin yanına doğru ilerledik.

"Min Jung ben köpeğin parasını ödedim. Sizde diğer eşyalarını verin ödeyelim" dedi Suga ve gülümsedi bende gülümsemesine karşılık verdim. Diğer eşyaları da Suga'ya verdim ve kasadan geçirdi.

"Köpek nerede? " dedim çünkü yoktu.

"Benim kucağımda Min Jung ,al bakalım" dedi J-Hope. Onun kucağından köpeği aldım. Gerçekten kar gibi bembeyaz bir köpekti.

"İşimiz bitti hadi gelin arabaya gidelim" dedi Suga

"Tamam hadi" dedim.

Arabaya doğru ilerledik. Kapıyı açıp arka koltuğa oturdum. Sağıma Suga, Suga'nın yanına ise jimin oturdu... Eve doğru arabayı sürdü şoför...

BTS'İN YENİ ÜYESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin