Ось і ранок, набридливий будильник.
Дівчина піднялася з ліжка і швидко увійшла до кухні. Мучила спрага. Випивши склянку води шатенка пішла в туалет щоб змінити прокладку, а далі все було як зазвичай. Кава та млинці, те що треба. Потім довелося обирати в чому піти до школи. Вибір був вже важчим, але не зраджуючи принципам зеленоока вдягла чорні джинси і світло-сіре худі. Сьогодні буде прохолодніше. Портфель був ще з вечора складений тому немає про що турбуватись. Взувши чорні кеди, юна леді замкнула свою квартиру і покрокувала в школу. Цього разу вона якось рано вийшла, проте це навіть добре. В голові була якась каша з відривками вчорашнього дня, це заважало зусередитись на чомусь ще.
Пройшовши декілька метрів до шатенки на зустріч йшов хлопець. На біса Манджиро туди преться? Йому ж до школи треба.—Раночку, що тут робиш? Ми ж до школи йдемо — зеленоока хутко впіймала Білявчика у свої обійми.
—Доброго, та от хотів з тобою йти і так рано прокинувся тому й не мав чим зайнятися — темноокий поцілував дівчину в щоку.
—Овва, щоб ти рано прокинувся? Та ну, це неможливо
—Так само думав, але виявляється все можливо — ця двійка покрокувала звичною дорогою для дівчини до школи.
Розмови йшли про всяке. Так само теми заходили про наступну бійку, вони вигадували можливі сценарії. Також пара думала про вчора, той день не вдасться забути і це факт.
Невдовзі видніли ворота на територію школи. Ця двійка увійшла туди та прошйла у будівлю. Далі довелося човгати довгими сходами на 3-й поверх, а згодом у найдальший кабінет. Триндець. Проте одразу після їхнього прибуття в клас всі погляди були на них, прикольно. З часом шатенка почала відчувати якийсь кайф коли на неї всі дивляться. Це вже стало традицією перехоплювати на собі всі погляди. Проте однокласниць найбільше цікавило чому саме в компанії з Майкі з'являється їхня новенька. Зазвичай зеленоока ігнорувала це питання, але ж були аргументи? Ну так, проте не хотілося відчитуватись за те, що вона просто прийшла з хлопцем в клас.
Ця двійка пішла в кінець кабінету за свою нову парту і там продовжила розмову.
Через хвилин так 15 пролунав дзвінок. Нуднющий урок. Але якось потрібно вчитись. Проте цього разу фізичка була не такою злючою, здається, в неї навіть настрій хороший. Дивина. Але довелося писати задачі, знову, хоча так зазвичай і буває.
Після цього уроку була геометрія. Цей предмет вже подобався дівчині. Вчитель добре пояснював тому труднощів не було.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Вороже Серце (1)
Ficção AdolescenteІсторія за аніме "Токійські месники" де з'являється наша героїня, яка спробує побудувати стосунки з учасниками "Токіо Манджі", та чи сприймуть її як належно? читайте щоб дізнатись) Прохання від письменника: якщо вам сподобався розділ - будь ласка, п...