Aleksi:
Alinalta tuli yöllä viesti et se on menoo nyt, koitin herättää Ollin mutta eihän tuo heränny. Koitin kyllä jatkaa unia koska yleensä synnytys kestää tunteja ellei jopa päiviä.
Nyt mä jännäsin ja odotin koska tulisi uusi viesti, kyllä lopulta nukahdin uudestaan. Seuraava päivä menikin sitten odotellessa.
"Äää, mä haluun tietää onks se jo syntyny.." hermoilin
"Rauhotu, kyllä sä saat tietää.." Olli koitti rauhotellaKului aivan liian kauan, lopulta mulle tuli kuvaviesti ja aloin itkeä.
"Musta tuli eno.." sanoin ja näytin kuvan Ollille
"Sun näköä ihan selvästi.." Olli sanoi
"Hei kato, tuli uus viesti" Olli sanoi, luin viestin ja taas mä pillitin, viestissä luki: Veeti Alexander Kaunisvesi
"Voi ny, kiitti sisko.." sanoin
"Kato säki sait nimes mukaan.." Olli sanoi
"Pitää ilmottaa jätkille.." sanoinBlindChannel + Crew
Aleksi: Hän on täällä! <3
Joel: Onnee enolle!
Joonas: Onnee!
Niko: Onnee!
Tommi: Noni, onnee!
Aleksi: * Aleksi lähetti kuvan *
Joonas: No aaawwww <3
Olli: Haluutteks nimen? ;)
Joel: Ai se on päätetty jo?
Niko: Kertokaa jo!
Aleksi: Veeti Alexander Kaunisvesi
Tommi: Katos perhana, Alen taiteilija nimi piilotettuna ;)
Olli: No se oli nopee :D
Joel: Hähtäh, eiku oho <3
Aleksi: Sori, Alina soitti ja kerto kuulumiset, lähetään illalla käymään kattoo uutta tulokasta <3
Santeri: Onnee enolle! Kiva nimi ;)
Olli: Oliko joku joka ei tajunnu? :DOlli:
Aleksi oli ihan höppänä, se ei pysyny paikoillaan ja vaan odotti että pääsee näkee uuden tulokkaan.
Myöhemmin illalla lähdettiin sairaalalle, Joni oli meitä vastassa aulassa. Vaan hetki kun Aleksi piti pientä sylissä ja oli yhtä hymyä.
"Yllätys että Aleksi vähä innostu.." Alina naurahti
"Tervetuloa perheeseen, oon sun enos.." Aleksi sanoi
"Mikä mä sit oon?" kysyin
"Olli-setä.." Aleksi naurahti
"Hyvin hauskaa.." Olli sanoiLopulta Aleksi antoi tuon pienen ihmeen mun syliin, mä vaan sulin sillä sekunnilla, tää pieni kuulu nyt perheeseen.
Ristiäiset
Aika kului ja pikkuinen kasvoi, nyt oli aika antaa virallinen nimi, tai olihan tällä jo mutta niin että kaikki tiesi sen.
Yllättäen jätkät oli kummeja, Niko sai olla sylikummi:
"Kastan sinut: Veeti Alexander Kaunisvesi, isän pojan ja pyhän hengen nimeen.." pappi sanoiEhkä muutama kyynel valu mun poskea, ehkä myös Aleksin. Vedin tuon sivuhaliin ja pidin siinä. Voi miten ylpeä Niko olikaan kun sai pitää Veetiä sylissä.
Kului aikaa ja Veeti kasvo ja kehitty, Alina oli pari kertaa jättänyt pojan meidän luokse hoitoon ja lähti Jonin kanssa ulos.
Olihan meillä haasteemme, mutta niistä selvittiin. Oltiin hommattu meille joitain lastenhoitoon liittyviä juttuja, kuten matkasänky joka just mahtu Aleksin puolelle sängyn viereen, muutama hoitoalusta vaipanvaihtoa ajatellen ja jotain pientä vessaan.
Aleksi oli yhtä hymyä sillon kun Veeti oli meillä, olihan tuo muutenki ylpeä kun mentiin rattaiden kanssa ulkona, tässähän rupesi väkisin miettimään että jos meillekkin tulisi pieni ihme jossain vaiheessa, mutta ei ihan vielä.
Nyt nautitaan tästä hetkestä kun Veeti oli pieni ja siitä kun se joskus isompana tulisi meidän mukaan jollekkin keikalle.
... ... ...
Ää, ehkä mä nyt sit söpöilin vähän liikaa tän kanssa? :D
480 sanaa, lopetus jäi vähän lyhyeks!
Söpöä, aivan liian söpöä <3
YOU ARE READING
Love Of Mine 2 // BC One Shots [Olli & Aleksi] [VALMIS] ✔️
FanfictionShotti kirja vaan näille kahdelle! <3 Tässä on myös muut jätkät, siellä täällä Crewiä! Mun Oleksi aivot alko käymään ylikierroksilla ja piti päästä vähän purkaa jonnekki hulluja ideoita ja muita sekopäisiä juttuja! Oleksi ei häviä mihinkään shotti k...