Tommi:
Ei ollut mitään uutta että olin viimenen joka valvo, oltiin joku kaks tuntii aikasemmin lähdetty keikkapaikalta kohti seuraavaa, lyhyellä päivä tauolla ihan hotelli yöpymisellä.
Välittömästi huonejako oli selvä, niinhän se menee jos on kaks paria bändin kesken.
Olli ja Aleksi nukku sylikkäin meidän kakkos oleskelu tilassa, ihan bussin takana heti punkkien jälkeen. Varmaan koska siellä oli enemmän tilaa. Yllätys että Olli toimi jälleen Aleksin tyynynä.
Kun taas Niko ja Joonas loju penkeillä sylikkäin, tällä kertaa Niko oli Joonaksen päällä, yleensä tää oli toisinpäin. Näytti vähän ahtaalle, mutta Olli ja Aleksi oli himpun verran nopeempia paikan valinnan suhteen.
Joel oli nukkunu jo useemman tunnin, kerrankin bussi oli oikeesti hiljanen, välillä joku edessä nauro jollekkin.
"Hei, käy herättää Olli ja Aleksi, kohta pysähdytään.." Santeri kuiskasi mulle, Niko ja Joonas oli just heränneet ja koitti saada kiinni missä ollaan
"Mikä maa? Mikä valuutta?" Joonas sanoi ja haukotteli Nikon alta
"Sun pitää olla mun tyyny useemmin.." Niko sanoi ja venytteli Joonaksen päällä lojuen
"Nyt tiiän miltä Ollista tuntuu, kun paikat puutuu.." Joonas naurahti
"Pöh, emmä niin painava oo.." Niko sanoi
"Joojoo, mut ylös siitä.." Joonas sanoi, lopulta kaksikko istu vierekkäin ja odotti pysähdystäOlli:
Oltiin nukuttu useempi tunti Aleksin kanssa bussin takaoleskelu tilassa. Aleksi oli jotenki söpösti mun sylissä ja nukkua tuhisi. Ei mulla ollu aikomustakaan herättää tuota mutta mun käsi oli jotenkin hassusti sen alla ja oli ihan puuduksissa, joten mun oli pakko alkaa liikkua.
"Huomentapäivää sinne taakse, kohta pysähdytään.." kuului kun Tommi avasi oven ja tuli herättämään meitä
"Sano se tälle.." naurahdin hiljaa ja aloin herätellä Aleksia"Alluu, muruu! Herätys.." kuiskasin hiljaa
"Uumm, vielä viis minuuttia.." Aleksi mumisi
"Okei, viis minuuttia.." naurahdin ja nostin Aleksin sen verran että pääsin sen alta pois
"Ää, ei saa jättää yksin.." Aleksi sanoi, nousi istumaan ja tuijotti mua väsyneenä
"En menny ees kauas ja nyt on jo hirvee hätä.." naurahdin
"Sä oot mukavan lämmin ja sun kainalossa on kiva olla.." Aleksi sanoi ja haukotteli"Noni Matelijat ylös sieltä niinki olis jo.." kuului huuto
"Prinsessa on hyvä ja nousee.." jatkoin
"Mä en oo mikään prinsessa.." Aleksi sanoi
"No prinssi sitte.." naurahdin, tästä hyvästä sain mukavan iskun kylkeen
"Joojoo, ihan Allu sit vaan.." sanoin ja kärsin äskeisestä.Niin me sitten lähdettiin huoltoasemalla muiden perässä, otettii syömistä ja juomista, juostiin vessaan ja palattiin bussiin. Vallattiin uudestaan takatila ja otettiin rennosti, jossain kohtaa meno muuttuu vähän villiksi.
Hetken taisi olla pieni kisa käynnissä kumpi on eka bussissa, minä ja Aleksi vai Niko ja Joonas, lopulta oltiin Aleksin kanssa nopeampia.
Aleksi:
Olli lojui taas mun alla ja tuijotin tuota vähän pervosti. Mun kädet hakeutu tuon housujen suulle, avasin napin ja vedin hitaasti housuja alemmas.
Aika nopeesti mun edessä oli aarre jota kohta käsittelen huolella. Kohouma boksereissa näytti lupaavalle, lopulta vedin nekin tieltä ja annoin palaa. Tässä kohtaa peitin kädellä Ollin suun ettei jäädä kiinni.
Huomasin heti miten vaikea oli olla hiljaa, työstin Ollin aarretta ihan huolella kunnes tuo tuli mun päälle ja rentoutu.
Aika äkkiä olin päätynyt Ollin alle, sama homma toisten päin. Olli avasi kiusallisen hitaasti mun housuja ja repi bokserit alemmas liian hitaasti, tässä vaiheessa puolestaan tuo peitti mun suun ja kävi lopulta käsiksi mun miehuuteen. Ai että mä nautin, vaan hetki kun mun keho tärisi ja rentoutu.
"Olli ja Ale, tulkaa pelaa.." kuului kun väliovi aukesi ja Joel kurkisti sisään
"Ei saatana, sori jatkakaa.." Joel naurahti ja sulki oven
"Kukaan ei mene tonne! Ja tuolla sit siivotaan kunnolla.." Joel jatkoi"No voi ny saatana.." Olli naurahti housut kintuissa, sama tilanne oli mulla. Jos Joel ois tullu viis minuuttia myöhemmin ei oltas jääty kiinni
"No melkein selvittiin.." naurahdinLopulta kiskottiin housut ylös ja lojuttiin vaan, tällä kertaa olin se joka oli tyyny, Olli nukahti aika nopeesti ja silittelin tuon hiuksia. Hetki kun bussin hurina sai mut uniseksi aloin nuokkua ja nukahdin rauhalliseen uneen.
Matka jatkui meidän osalta hiljaisesti, välillä havahduttiin johonkin huudahdukseen tai muuhun ääneen.
... ... ...
Kyllä smutti voi olla hiljastakin, vai voiko? :D
650 sanaa!
Yllätyys :D
Koska kerrankin julkasen näinki aikasin normaaliin nähden, on mahdollista että tulee vähän enemmän luettavaa tänään ;)
Äää, Aleksi ja Rilla! Voiko enää olla söpömpää? <3
YOU ARE READING
Love Of Mine 2 // BC One Shots [Olli & Aleksi] [VALMIS] ✔️
FanfictionShotti kirja vaan näille kahdelle! <3 Tässä on myös muut jätkät, siellä täällä Crewiä! Mun Oleksi aivot alko käymään ylikierroksilla ja piti päästä vähän purkaa jonnekki hulluja ideoita ja muita sekopäisiä juttuja! Oleksi ei häviä mihinkään shotti k...