Joel:
Hitto että mua ärsytti, monen tunnin työ oli menny hukkaan kun Aleksi ilmotti että tiedosto mitä oltiin säädetty oli vaan kadonnu, siis vaan kadonnu jonkekkin.
Saatiin aikaan ihan kunnon riita, taisin sanoo vähän pahasti Aleksille, mut sitä on turha katua. Ihan hyvä vaan että lähdin tuulettumaan, mun seuraa ei nyt kukaan kaivannu!
Päätin mennä kotiin ja nukkua pari tuntia, pistin puhelimen kiinni ja heitäydyin sängylle lojumaan ja miettimään paskaa elämää.
Kyllä mä aika nopeesti avasin puhelimen uudestaan, mutta laitoin lentotilaan, ennen sitä luin pari viestiä jotka oli tullu.
◇Kun joskus ilmotat itestäs ja oot paremmalla tuulella, saat pyytää Allulta anteeks, sait sille paniikkikohtauksen sun huudolla! -Olli
◇Vedät hetken henkeä ja tuut sit takas treenikselle! -Niko
◇Allu löys sen tiedoston, sen mitä työstetiin, se oli joutunu väärään kansioon! Ps. sillä oli sit paniikkikohtaus, mut sua ei taida just nyt kiinnostaa! -Jonttu
◇Nonii kasaa ittes jätkä, mitä hittoo sä sekoilet? Tilanne rauhottu nopeesti kun lähdit, mut oikeesti! Mitä hittoo Joel? -Tommi
Aleksilta ei yllätys tullu viestiä, mut miks se mitään laittas? Huusin sille kuitenkin ihan huolella ja se halus varmaan olla hetken kuulematta musta mitään.
Kyllähän mä tiesin että Aleksi ei kestä huutamista, nyt saatin kunnon meteli aikaan. Ehkä mä pysyn hetken poissa ja kerään rohkeutta kohdata se ja jätkät.
Minä Joel Hokka, olin just nyt paska ihminen! Voisin tehdä muutakin kun lojua sängyssä, mut sit en välttämättä pääse sängystä treeneihin, jos olin edes menossa sinne. Ehkä pysyn kuitenkin vesilinjalla!
Olin pari päivää ilmoittamatta itestäni, kyllä mulle laitettiin viestiä, en vaan jaksanu kiinnostua.
Väkisin mietin miten Aleksi voi, olinko saanu miten pahan kohtauksen sille, hitto mun pitäs varmaan käydä treeniksellä kattoo mikä tilanne.
Kohta olin jo matkalla treenikselle, kävelin sisään yhteiseen tilaan. Eikö täällä oikeesti ollu muita? Tommin tiesin lähteneen Ouluun, mutta Niko tai Joonas?
"Moi, tuu vaan.. Ei me sua syödä.." kuului Nikon ääni, menin keittiöön ja istuin alas.
"No, mikä fiilis?" Niko kysyi
"Paska.." sanoin
"Niko, tota.. Ai Joel, suaki näkee.." Joonas sanoi
"Onks Olli ja Ale tulossa?" kysyin
"Ei, pitää pari vapaata.." Niko sanoi
"Eli ne on kotona?" kysyin
"Joo, mut et mee pliis sotkee mitään.." Joonas sanoiEhkä mä kuitenki lähden koittaa mun onnee, syteen tai saveen. Mun on pakko kohdata ne ennen seuraavia treenejä.
"Kuulitko? Et mee sotkee mitään.." Joonas toisti
"Mun on pakko, en voi antaa tän vaan olla.." sanoin
"Me ollaan sit varotettu sua.." Niko sanoiLähdin melko nopeasti kohti Ollin ja Aleksin kämppää, matka vaan kesti ikuisuuden. Kun olin tutun kerrostalon pihassa mua alko hermostuttaa ihan huolella.
Nyt Joel stemppaa, sä pystyt tähän. Astuin tuttuun rappuun ja ohimennen vilkaisin asukastaulua: 3 kerros, 15. Matela
Keräsin rohkeutta ja tilasin hissin. Astuin sisään ja painoin kolmosta, hissi nytkähti liikkelle. Mun hermot oli todella riekaleina, entä jos en pääse ees sisälle asti.
Vihdoin kolmas kerros, astuin ulos ja kävelin tutulle ovelle, nyt Joel kerää ittes! Sä pystyt tähän!
Soitin ovikelloa ja odotin hetken, soitin uudestaan tällä kertaa ovi aukesi ja Olli seiso mun edessä
"Mitä sä täällä teet? Allu ei haluu nähä sua.." Olli sanoi
"Pliis anna mun yrittää.." sanoin
"Et sit tee mitään tyhmää.." Olli sanoi ja laski mut eteiseenKohta Aleksi tuli eteiseen mutta jääty niille sioilleen, Olli piti Aleksia varmuudeksi vähän kiinni. Tunnelma oli jäätävä, kukaan ei sanonu mitään, Aleksi vaan tuijotti mua ja mä Aleksia että Ollia.
Kesti kauan ennen kuin kukaan sanoi mitään, jotenkin ahdistava tilanne myös mun kannalta. Nyt mun piti saada enää suu auki ja kokeilla onnea!
... ... ...
580 sanaa!
Aika hyytävä tilanne, kuka avaa suunsa ensimmäisenä?
Jännitystä elämään tän WIFIn kanssa, taas tökkii ihan huolella, mut ehkä mää selviän tän kanssa jotenkin :D
YOU ARE READING
Love Of Mine 2 // BC One Shots [Olli & Aleksi] [VALMIS] ✔️
FanfictionShotti kirja vaan näille kahdelle! <3 Tässä on myös muut jätkät, siellä täällä Crewiä! Mun Oleksi aivot alko käymään ylikierroksilla ja piti päästä vähän purkaa jonnekki hulluja ideoita ja muita sekopäisiä juttuja! Oleksi ei häviä mihinkään shotti k...