BEN BU BÖLÜMÜ YAZARKEN ACAYİP EĞLENDİM. BÜYÜK İHTİMALLE SİZ NİYE EĞLENDİĞİMİ BİLEMEYECEKSİNİZ AMA EĞER cusert'i ikna edebilirsem anlayacaksınız.
Ama edemezsem diye söyliyim bölüm boyunca kendi kendime espri yapıp yapıp güldüm bundan o eşeğin haberi yok bölümü düzenleyice görücek.
Bölümün yarısını ben yarısını o yazıyor. Zaten yazdığımız zaman yazdığımız kısmı birbirimize olmuş olmamış mı diye okuttutuyoruz. Bu sıralar yan yana gelemedik.
Büyük ihtimal bu şerefsiz espri yaptığım yeri silecek ve gerizekali bu bir dram kitabı dicek ama ne kadar umrumda olduğu tartışılır.Seda Sayan'ın dediği gibi umrumda bile değil.
Ben ayhhhj. Bu arada haberiniz olsun bebisler
Sinir krizi geçirdiğim anlardan sadece birisi ve hâlâ soy isimlerini bulamadık şaka gibi~ Ayhhhj
Yazdığımız tarih : 8 MAYIS 2023
Yayınlanma tarihi : Allah bilir§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§
"Öldürmek için illaki silah , hançer mi gerekli ?
Saçlar bağ, gözler silah ,gülüş kurşun olmaz mı?"Yanıyordu kızın yüreği ,büyük bir kor vardı kalbinin üstünde nefes alamıyordu.
Uyursa geçer sandığı acılar kabusu oluyor kalbine ağırlık yapıyordu.Her bir sahnesi tekrar ediyordu zihninde.Adamın sözleri aklına geldikçe kalbindeki kor biraz daha derine iniyor yakıyordu orayı.Arkadaşıyla konuştuğundan beri aynı şekilde duruyordu Berfu.Biliyordu,
arkadaşı daha fazla şey öğrenmek isticek soru soracaktı.Berfu konuşmak istemiyordu, hatta elinden gelse bu günü, olanları zihninden elleriyle söküp atardı.Arkadaşına hak veriyordu o da olsa aynısını yapar yanında olmak isterdi.Ama olmuyordu işte, yüreğini yakan olayı dili varmıyordu söylemeye.Kalkması lazımdı saat geç oluyordu ancak bacaklarında derman yok gibiydi.Bu halde eve gitse bile ölü gibi dolaşır, dikkatlerini çekerdi.
Fakat burada daha fazla kalamazdı.
Yavaşça kafasını kaldırdı.Anında Havin'in gözleriyle karşılaştı.Arkadaşınında gözleri ağlamaktan kızarmış buğulu bakıyordu."Ben artık eve gideyim."sesi ağlamaktan kısılmış, başının ağrısından gözlerini zor bela açıyordu.Havin arkadaşının bu hali ile daha fazla baskı yapmanın daha kötü olacağını bildiğinden soru sormadı daha fazla.
"Berfu ne olursa olsun ben yanındayım biliyorsun değil mi?" diye sordu dostuna.
Ne olursa olsun asla yanlız bırakmazdı arkadaşını Havin"Biliyorum" dedi Berfu, samimi bir tebessümle.Yavaşca kalktı uzandığı yerden.Uzunca bir nefes çekti ciğerlerine
O an aynadan yansımasıyla karşılaştı.
Yüzü ağlamaktan dağılmış,giydiği elbise üzerinde karmakarışık bir hâl almıştı.
Bu o değildi.Ne olursa olsun bedenine
bunu yapmazdı o. Kendine özen gösterir,
yüzüne, elbiselerine hep dikkat ederdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dermansız Yara
ChickLit"Hep aşkınızın peşinden koşun derler, peki ya tek bir adım atamayacağınız kadar İMKANSIZ olursa" Sevdiği adamın; kardeş dediği, canından çok sevdiği arkadaşına sevdalı olduğunu öğrenen Berfu Yıllarca bir sevda uğruna yanan bir başka kadınında onun i...