1.BÖLÜM SON KEZ

31 5 77
                                    

~İKİ HAFTA ÖNCE~

Genç adam dikkatle kendisiyle konuşmak isteyen kıza bakıyordu. Sevdiğinin en yakın arkadaşı ne konuşacaktı ki genç adamla? Yoksa , sevdiği kız konuşmak için mi yollamıştı genç kızı? Aklında ki düşünce ile mutlu oldu genç adam. Sabırsızlıkla genç kızın konuşmasını bekledi.

Genç kız ise bir daha bu kadar uzun uzun bakamayacağından habersiz karşındaki adamın yüzüne bakıyordu. İçinde ki duyguları biran önce söylemek için sabırsızlanıyor bir türlü cümlelerini toparlayamıyordu.En yakın arkadaşı ile sürekli geldiği tepede haykırmak istedi sevgisini.

"Ardil seninle önemli bir şey konuşmak için çağırdım buraya seni" diyerek söze başladı Berfu.

"Ardil ? Abiye ne oldu Berfu?" Diye hayretle sordu Ardil.

"Bu konu hakkında konuşmak için aslında... Yani... Ben artık sana abi demek istemiyorum. Senin de bana kardeş gözüyle bakmanı.." daha cümlesini bitiremeyen Berfu'nun sözünü şaşkınlıkla kesti Ardil.

"Berfu senin ağzından çıkanı kulağın duyuyor mu ? Ne demek artık abi demek istemiyorum" diyerek sözlerini tamamladı genç adam. Halbuki Berfu'nun buraya sevdiği kız hakkında konuşmak için çağırdığını düşünmüştü.

Berfu hayal kırıklığı ile karşısında ki adama baktı. Buraya ne umutlarla gelmişti. Aptaldı.Yıllarca göz ucuyla bile ona bakmayan, göz göze bile sayılı kez geldiği adamın kalbinde yeri olduğunu düşünecek kadar aptaldı.

"Demiyeceğim işte Ardil , anla artık gör beni gözlerinin içine bakıyorum farket diye seni görünce kalbimin sesini duyma diye yanına yaklaşamıyorum ben, sen ise bir kez bakmadın bana, yokmuşum gibi davrandın her seferinde neden, neden Ardil"

Genç adam duydukları ile sarsılır gibi oldu beyni durmuş gibi tepki veremiyor kelimelerini bulamıyordu.Bu imkansızdı olamazdı bir kez bile ona umut verecek birşey yapmamıştı.Hem gözünden sakındığı kadının , Havin'in en yakın arkadaşıydı o,kardeş gibiydi onun için bu zamana kadar öyle görmüştü onu.

"Yeter Berfu daha fazla duymak istemiyorum bu saçmalığı yaşına ve büyük ihtimal ne dediğini kendinin bile duymadığı aklına veriyorum birdaha böyle bir şeyin konusu bile geçmicek burda konuşulanlar unutulacak kims.."cümlesinin devamını getiremeden genç kızın ardı sıra akan göz yaşlarıyla hızla kafasını sağa sola sallaması ve hayır hayır demesi ile kelimeleri dudağından dışarıya çıkamadı genç adamın.Nasıl olabiliyordu bunlar daha fazla kalmamalıydı burda hızla arkasını döndü.Ancak Berfu durmak istemiyordu. Durdukları tepeden herşeyi söylemek haykırmak istiyordu .Bu gün herşey son bulacaktı belkide son kez dile getirmek istedi sevdasını.

"HAYIR"diye bağırdı genç kız büyük bir gürültüyle genç adamın adımları yere çivilenmiş gibi hareketlerini durdurdu.
"YAPMA BUNU BANA DİRİ DİRİ TOPRAĞA GÖMME ARTIK BENİ YAKMA ŞU YÜREĞİMİ DAHA FAZLA ARDİL"diye genç adamın arkasından delirmiş gibi bağırdı genç kız.Kabullenmek istemiyordu.Bu zamana kadar saklayarak uzaktaktan içi yana yana sevmişti zaten artık daha fazla katlanamiyordu buna.Genç adam hızla arkasını döndü gözleri anında kızın ağlamaktan kırmızıya dönmüş gözlerine değdi.

"Asıl sen yapma Berfu"genç adamın sözleriyle kızın gözleri parladı dudağında minik bir tebessüm oluştu.İlk defa ismiyle seslenmişti sevdası ona.Oysa onu gördüğü her an bunu beklemiş ama onun yüzüne bile bakmayan adam ismini söyleme gereksiminde bulunmamıştı şimdiye kadar.Genç adam kızın yüzündeki değişim ile şaşırmış kafası karışmıştı ne olmuştu şimdi niye gülerek bakıyordu ona.Ama ne olursa olsun devam etti.Bu gün burda bitmeliydi bu olanlar.

Dermansız YaraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin