~HAVİN İLE ARDİL ~
~BERWAN İLE BERFU~Kimse muhteşem shop yeteneğimizi sorgulamasın lütfen kdhskajsoajsosshns
Beğendiniz mi karakterleri??
Hadi bölüme geçelim
Yazma Tarihi : 6 Haziran 2023
Yayım Tarihi : Allah bilir&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Ardil , Berwan ile birlikte dertleşmeye küçükken keşfettikleri bir dağın üstüne gelmişlerdi. Çünkü Berwan öyle istemişti. O kadar özlemişti ki burayı, ilk başta meyhaneye gitmeyi düşünse de en doğru yerin burası olduğuna karar vermişti. Geldikleri andan beri Ardil'in konuşmasını bekliyordu. Eğer biraz daha konuşmazsa 'konuşsana gerizekalı' diyip bir tane patlatacaktı kafasına.
Ardil bunu hissetmiş gibi başladı konuşmaya "Berwan ben kendimi daha önce hiç böyle hiç hissetmemiştim. Kendimi şerefsiz gibi hissediyorum." Berwan oturduğu yerde dikleşti. Bu konuşmanın nereye gideceğini merak ediyordu. Ne anlatıyordu bu adam.
"Bir kızın kalbini istemeyerek kırdım. Ama elimde olan bir şey değildi ki. Geldi bana beni sevdiğini söyledi la amınakoyim sevdiğim var lan benim. Hiç ümit verecek bir şey de yapmadım.Lan doğru dürüst kızın suratına bile bakmadım. Nasıl oldu niye oldu. İnan hiç bilmiyorum."
Berwan şaşırmıştı açıkçası hem bir kızın Ardil'i sevmesine ve bunu söyleyecek cesarette olmasına hem de Ardil'in birine sevdalanmasına , ağzı açık dinlemişti Berwan. Çok ihmal etmişti kuzenini çok. Nasıl bilmezdi bunca şeyi nasıl yanında olmazdı.
"Yalnız kız gözü karaymış ha Ardil Ağam. Senin gibi duygusuz birine bunu söylemeye cesaret eden bize neler yapmaz."
Yazar notu : yazık hissetti galiba çocum üzülme üzülme
"Gevşek gevşek komşuma lan. Kızın ahı tutacak da Havin'ime kavuşamayacağım diye ödüm kopuyor. Gerçi onun ahı olmasa da bir kere bile bakmıyor ya bana. En çokta ona yanıyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dermansız Yara
ChickLit"Hep aşkınızın peşinden koşun derler, peki ya tek bir adım atamayacağınız kadar İMKANSIZ olursa" Sevdiği adamın; kardeş dediği, canından çok sevdiği arkadaşına sevdalı olduğunu öğrenen Berfu Yıllarca bir sevda uğruna yanan bir başka kadınında onun i...