Kapitola 4.

502 15 4
                                    

Ráno jsem se vzbudil v posteli, ale fakt nevím jak jsem se tam dostal. Na nočním stolku byl papírek s telefonním číslem. Takže mě sem donesl Daniel?

Dobré ráno

No dobré, jak ses vyspal?

Docela to ušlo, dík žes mě nenechal spát na gauči, ale mohl si mě klidně vzbudit.

Ale ty si byl tak roztomilý!!!

Hahaha

No nic musím jít, měj se Jamie

Zatím

Odložil jsem telefon a jen v teplácích jsem vyrazil do kuchyně uvařit si kafe. Pak jsem si sedl ke stolu a v klidu si ho vypil.
  Dnes je neděle, což znamená že zítra jdu do práce. Ježiš tak moc se mi tam nechce, a tenhle týden chodím až do soboty. Já tu práci mám rád, ale furt je lepší být doma. Pak jsem slyšel zvonek. Šel jsem otevřít a ve dveřích stála Tess, moje nejlepší kamarádka. "No sousedy máš pěkný" Řekla a já se zasmál "Předpokládám že ses potkala s Danielem." Zašklebil jsem se a ona vykulila oči a vešla dovnitř "Jo tak takhle, to seš teda docela rychlej" "Seš normální? Nejsem žádná děvka Tess!! Bydlím tady dva dny a včera jsme se seznámili!!" Křikl jsem po ní a ona protočila očima "Jeeeežiš, to je toho" Řekla a sedla si na gauč "Kafe?" Zeptal jsem se jí a ona nadzvedla obočí "Sorry, kakao?" Zašklebila se a přikývla. Tess je prostě divná, kafe nepije a místo toho si vždycky dá kakao. "Nezdržím se dlouho, za chvilku musím někde být" "Další rande?" Zeptal jsem se s úšklebkem na tváři. "Pak ti to povyprávím" Řekla a já se zasmál.
  Za chvíli odešla a já si pustil seriál.

-------------------
Tady máte Tess:

-------------------Tady máte Tess:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Je jí 19 a je na holky💋

MajetekKde žijí příběhy. Začni objevovat