Ruku v ruce jsme došli k nějaké restauraci. Já si objednal smažený sýr s hranolkami a on nějakou masovou směs s hranolkami. "Kdy jdeme do toho kina?" Zeptal jsem se ho. "Začíná to v 7" "Aha. A co budeme mezitím dělat?" "Co jen budeš chtít" Ušklíbl se a já se taky usmál. Tak moc se mi líbil...tak moc jsem se do něj zamiloval.
Když jsme dojedli, já zaplatil ikdyž se Jamie už k servirce natahoval s penězmi. Nemohu ho přeci nechat platit. Šli jsme do města a zase jsme se drželi za ruce...
Šli jsme městem a pak jsme došli do parku kde jsme si sedli na lavičku. Povídali jsme si a taky se líbali...
Zrovna jsme se bavili o tom co by jsme dnes ještě mohli dělat, když nás vyrušil křik mého jména. "Jamie?!" Otočil jsem se a viděl mýho bráchu Williama. "Williame!!" Křikl jsem a šel ho obejmout. "Neříkal si mi že máš přijet!!" William se zasmál "Mělo to být překvapeni, plánoval jsem se stavit až k večeru. Jak to jde v novém bytě? Táta říkal že už seš zabydlel" "Jo jde to" "A kdo je tohle?" Zeptal se a já se usmál, protože Daniel už stál za mnou. "To je Daniel, Danieli tohle je můj BRÁCHA" zdůraznil jsem slovo brácha aby věděl že nemá na koho žárlit "Oh těší mě" "Mě taky. A Jamie Daniel je tvůj přítel?" "Tak nějak" řekl jsem a zasmál se. Daniel stále stál vedle mě a já cítil jak mě pohladil po zádech.Takže spolu chodíme?! Nebo co znamená tak nějak?! Jsem zmatený!!
"No nic, asi už budu muset jít. Mary docela trvá na tom aby jsem byl doma. To malý pořád brečí, měl by ses na něj někdy přijít podívat má tě rád." "Jasně, někdy bychom možná mohli přijít na večeři" "Dobře, tak si ještě napíšeme" "Jasně, měj se Wille" "Ahoj, měj se Danieli" "Ty taky" Rozloučili jsme se a Daniel se na mě podíval.
"Si strejda?" "Nojo, nedávno se Williamovi narodil syn, Jacob" "To je pěkný, máš rád děti?" "Jo to mám" "Jamie?" "Ano Danieli?" "Budeš semnou chodit?" "No jasně" Usmál jsem se na něj a hned ho políbil...tak moc ho miluju, jsem tak šťastný.
ČTEŠ
Majetek
RomanceJamie se odstěhuje od rodičů do jednoho z bytů svého otce. Byt je v centru a má to blíž do práce a také už bylo načase aby se od rodičů odstěhoval. Po nějaké době se seznámil se svým novým sousedem Danielem...netrvalo dlouho a byl jím okouzlen