Moc dobře jsem se nevyspal... vlastně jsem ani nespal. Celou noc jsem koukal na teorii velkého třesku a u toho jsem pozoroval Jamieho. Teď mi ale zavolal zámečník, který mi oznámil že už jede. Náš rozhovor nejspíš vzbudil Jamieho...
Vzbudilo mě když se Daniel natahoval pro telefon a pak začal s někým mluvit. Když zavěsil, posadil jsem se. "Za chvíli tady bude zámečník" oznámil mi a já přikývl zvedl se a já taky "Za chvíli musím do práce" Kde pracuješ?" "V kavárně kousek odtud" "Zastavím se u tebe, pošleš mi kde to přesně je?" Přikývl jsem s úsměvem.
Bylo 7:40 a směna mi začíná v 9. Uvařil jsem nám kafe a šel se obléct, jenže jsem vůbec nevěděl co si dneska mám vzít na sebe. "Seš nahý?" Zeptal se Daniel za dveřmi a já se uchechtl "Ne" Vešel a sedl si na postel "Nevím co si mám vzít na sebe!!" Křikl jsem a on se zasmál "Seš jak ženská" Zamračil jsem se na něj a dal hledal ve skříni "Tohle by ti slušelo" Řekl a ukázal na pruhovaný roztrhaný svetr... můj oblíbený. "A tyhle džíny" Teď ukázal na Černý roztrhaný kalhoty. "Jenže tobě stejně sluší všechno, takže je jedno co si vezmeš." Lehl si a já se usmál a vytáhl dva kousky které mi vybral... "Vypadni nechci riskovat že se na mě vrhneš" "Ty si nějak věříš, ale tvé obavy jsou správné myslím že bych se neovládl " Zašklebil se a já se usmál. Převlékl jsem se a pak vešel do kuchyně kde se ale Daniel už nenacházel, vyšel jsem na chodbu kde jsem slyšel jeho hlas, stál tam postarší pán který se hrabal ve dveřích. "Za jak dlouho to tak bude?" Zeptal se Daniel chlapa "Asi za 5 minut, klidně jste si to mohl otevřít sám." Řekl a Daniel si odfrkl "Hodím tě do práce jestli chceš" Otočil se na mě a já se usmál. "Děkuju" Usmál se na mě.Je tak roztomilý....jeho úsměv!! Ježiš tak krásný.
Šel jsem si pro batoh s věcmi a pak jsem si šel obout boty. Daniel už na mě čekal. "Máš klíče od bytu?" Přikývl s úsměvem a zvedl ruku s klíčemi.
Vyšli jsme z baráku a zamířili do garáží, stáli tam dvě auta a jedna motorka....my se rozešli k té motorce. "Neříkal si že pojedeme na motorce." Uchechtl se "Neptal ses" hodil mi helmu a i on sám si jednu nasadil. Nasedl si a já si sedl za ním a pevně se ho chytl. "Nejezdí prosím moc rychle." Řekl jsem mu a on se zasmál a vyjel z garáží.
ČTEŠ
Majetek
RomanceJamie se odstěhuje od rodičů do jednoho z bytů svého otce. Byt je v centru a má to blíž do práce a také už bylo načase aby se od rodičů odstěhoval. Po nějaké době se seznámil se svým novým sousedem Danielem...netrvalo dlouho a byl jím okouzlen