Kapitola 6.

451 18 1
                                    

Najednou někdo začal zvonit, takže jsem šel otevřít a za dveřmi stál Daniel "Co je?" Zeptal jsem se ho a on se zamračil "Ty klíče co by měli být pod rohožkou tam nejsou!! A zámečník má přijet až zítra....tak mě napadlo..." Zasmál jsem se "Můžeš zůstat" Řekl jsem a pak dootevřel dveře aby mohl vejít. "Vařím oběd, dáš si?" Zeptal jsem se ho když jsem znovu zamířil do kuchyně. "Asi jo...co vaříš?" Zeptal se a já mu to hned řekl... "Těstoviny s kuřecím masem" přikývl a sedl si ke stolu...u toho mě pozoroval a povídali jsme si.

Byl na něj hezký pohled... když jsem ho sledoval přemýšlel jsem s kolika lidma už spal...a jestli je vůbec gay. Ikdyž nepochyboval bych o tom, většinou odhadnu jestli je člověk hetero nebo ne...myslím že on hetero rozhodně není. Ikdyž...ráno u něj byla ta holka... Byla to jen kámoška nebo jeho holka? Toď otázka. "Jamie?" Otočil se na mě... "Ta holka co tu ráno byla...kdo to byl?" Zeptal jsem se ho.

"To byla Tess, asi se sem přišla jen podívat pak totiž šla na nějaký rande. Proč se ptáš?" Zeptal jsem se ho a zasmál jsem se "Jen tak" řekl a dal mě pozoroval "Takže spolu nechodite?" Začal jsem se hrozně smát JÁ a TESS?! Nikdy proboha "Co tě napadlo prosimtě? Jsme nejlepší kámoši už od základky a hlavně ani jeden z nás není na opačné pohlaví... nejseš homofob že ne?" Ušklíbl se "No já určitě ne...ale babča z přízemí nás nemá úplně v lásce" zasmál se. Takže je taky gay?

Takže je gay!! Můj gay smysl nikdy nelže. Za chvíli mi donesl talíř s těstovinami a já se do toho hned pustil "Je to senzační Jamie!!" Řeknu mu když dojím, on se jen usměje.

"Pomůžeš mi rozložit gauč?" Zeptal jsem se ho a on přikývl "Nemohl bych spát s tebou?" Zeptal se a já se zarazil "To opravdu nemohl" Řekl jsem mu a on se zamračil. "Seš zlý" řekne uraženě a lehne si. "Dobrou..." Řeknu nervózně... vážně právě chtěl spát semnou v posteli?

MajetekKde žijí příběhy. Začni objevovat