Kapitola 17.

379 17 0
                                    

Potom co jsme se líbali jsme každý vyrazil do svého bytu...nechci slto hned tak uspěchat. Hned jsem si šel udělat kakao a napsat Tess.

Tess!!!

Anooo??

Neuvěříš co se teď stalo!!!!

Co?!

Líbali jsme se!! Bylo to skvělý!

Moc ti to přeju Jamie

Tess?

Ano?

Je ti něco?

Neee, jsem v pohodě...byli jste někde??

Nejsi v pohodě...něco s Max?

Já nevím...je to všechno docela zvláštní. Rok neprojevuje žádný zájem a teď přijde a začne mě líbat chce snou chodit na rande a tak...bojím se že jsem pro ní jen zábava, nebo nějaká sázka.

Jestli ti ublíží nakopu ji prdel, a je mi jedno že je holka. Hele myslím že to je blbost, ty si taky neprojevovala zájem a byla si do ní až po uši zamilovaná. Třeba to má stejně.

Děkuju Jamie a asi máš pravdu.
Zatím

Zatím

Chápu ji...taky mi to přijde trochu zvláštní, ale nechci ji to kazit ještě víc. Když jsem dopil kakao, šel jsem si lehnout.
Asi 2 hodiny jsem se tam tak převaloval, ale nemohl jsem usnout. Pak mi došlo že celou dobu co jsem v tomhle bytě jsem usínal v blízkosti Daniela...nechci ho obtěžovat, určitě už spí. No jestli chci spát...jinak to nejspíš nepůjde.

Danieli, spíš?

Ne, nemůžu usnout.

Ehm...jo já taky ne.

Pročpak?

Ehm, nikdy jsem v tomhle bytě neusínal bez tebe. Už dvě hodiny se tady jenom převaluju.

Mám přijít?

Prosím...

Dobře.

Usmíval jsem se nad těmi zprávami a byl jsem opravdu rád že mě k sobě zve...abych tam spal, protože beze mě nemůže usnout. Je tak sladký. Když jsem vyšel o patro výš Jamie už stál ve dveřích a já se na něj usmál. "Děkuju" "Pro tebe všechno" Ušklíbl se nad mými slovy. Šli jsme si lehnout do ložnice a on se ke mně hned pritulil a do pěti minut byl tuhý, o chvíli později jsem taky odpadl. Bylo krásný usínat s někým koho milujete...

MajetekKde žijí příběhy. Začni objevovat