Nevím kam jsme jeli, ale bylo to fajn. Zajeli jsme někam kde jsem to vůbec neznal a pak jsme zabočili k louce. Z té louky bylo vidět na celé město...Bylo to okouzlující. "Páni..." Vydechl jsem.
Jen tak jsme seděli na trávě a pozorovali město... Pak jsem na sobě ucítil jeho pohled. Otočil jsem se na něj a viděl jsem jeho krásný úsměv, taky jsem se usmál "Je tohle rande?" Zeptal jsem se ho a on se usmál ještě víc."Jednoznačně!!" Křikl jsem radostí a on se usmál a lehl si do trávy, lehl jsem si s ním. "To seš z toho tak nadšený?" "Jo... Mám tě rád Jamie, copak ty to nevidíš?" "Jasně že vidím, nejde to přehlédnout. Taky tě mám rád a fakt moc!! Jenže se bojím... Bojím se že mi ublížiš...ne fyzicky, ale psychicky. Nechci aby mi někdo ublížil. A už vůbec nechci aby si to byl ty Danieli... já 2 roky s nikým nebyl. 2 roky jsme skoro nebyl v kontaktu s lidmi kromě práce a Tess, ale s tebou čas trávím hrozně rád. Jak jsem tě vyhodil...nebylo to kvůli tomu že bych to nechtěl nebo že by mi to vadilo, bylo to kvůli tomu že jsem se bál že my dva prostě nebudeme jen kamarádi...a že ani nechci být jen kamarád." Tohle jsem nečekal... Byl jsem rád že mi to řekl, ale zároveň jsem byl šokovaný že to vůbec řekl "Dám ti kolik času budeš potřebovat Jamie..." Usmál jsem se na něj a on se taky usmál a pritulil se ke mně.
Po nějaké době jsme vyjeli domů. Už jsme stáli před mým bytem a on se na mě stále tak roztomilé usmíval "Máš čas ve středu?" Zeptal jsem se ho a on smutně zakroutil hlavou "Přijdu až v noci kolem osmé a pak nejspíš budu dost unavený... můžeš se zastavit u mě jestli budeš chtít" "Fajn přijdu k tobě a koukneme se na nějaký film" "Dobře" usmál se.Strašně moc jsem ho teď chtěl políbit, ale jen jsem ho obejmul... "Chci ti dát pusu Danieli..." Fakt hrozně moc jsem chtěl "Nikdy ti nic nebrání...jestli myslíš že to je správné tak si posluš jestli myslíš že je moc brzo, zůstaň u objímání" Usmál se a já se usmál taky, moje touha to udělat byla silnější než cokoliv jiného postavil jsem se na špičky abych na něj došáhl a políbil ho...hned začal spolupracovat. Měl tak jemné rty...hned jsem se do nich zamiloval tak jako do něho samotného....
ČTEŠ
Majetek
RomanceJamie se odstěhuje od rodičů do jednoho z bytů svého otce. Byt je v centru a má to blíž do práce a také už bylo načase aby se od rodičů odstěhoval. Po nějaké době se seznámil se svým novým sousedem Danielem...netrvalo dlouho a byl jím okouzlen