Kapitola 18.

365 18 0
                                    

Vstal jsem a Daniel stále ležel vedle mě...už byl vzhůru. "Dobré ráno" "Dobré" Usmál jsem se na něj a on mi úsměv opětoval. "Kde pracuješ?" "No dělám toho dost" "Jako třeba?" "Píšu knihu...Taky dělám hudbu." "Páni...o čem ta kniha je?" "Jednou se to dozvíš" "No tak tedy dobře, ta tvoje hudba... máš ji někde?" "Nikde na sociálních sítích není...všechny moje písničky mám zapsaný jen v sešítku a pak si je hraju sám pro sebe" "Zahraješ mi někdy nějakou?" "Pro tebe všechno" "A co děláš dneska?" "Jedu za mamkou, má narozeniny" "Ahaa, kdy odjíždíš?" "Kolem Desáté, stihnu tě hodit do práce?" "Danieli mám nohy" "Chci tě odvézt" "Dobře tedy" Zvedl jsem se z postele a zamířil do koupelny abych vykonal ranní hygienu. Pak jsem se šel obléct. "Tohle" Ukázal na triko v mojí skříni "Budeš v tom sexy, a tyhle kalhoty!!!" Tentokrát ukázal na černé větší kalhoty s kapsami. Hned jsem si to oblékl a on se na mě usmál. "Seš hrozně krásný Jamie" Zvedl se a dal mi pusu "Taky nejseš k zahození" ušklíbl jsem se na něj a on se zamračil. "Budu dělat že nejsem naštvaný" Aspoň se snažil.... "Hej Danieli?" Otočil se a já se na něj usmál "Seš fakt ten nejvíc sexy chlap kterýho jsem kdy viděl" Ušklíbl se a přisál se na moje rty a u toho mě chytl za zadek "Takhle se mi líbíš" Zasmál jsem se a pak jsme šli do kuchyně... "Mám ještě půl hodiny." "Za půl hodiny toho stihneme dost" "Jo třeba uvařit kafe" usmál jsem se na něj...moc dobře jsem věděl na co myslí. "Jo jasně kafe!! Skvělý nápad!!" Zasmál jsem se nad tím a dal vařit vodu. Když jsme dopili kafe, Daniel mě odvezl do práce "Takže se uvidíme až zítra?" "Jo..." "No tak dobře...užij si to s mamkou" zasmál jsem se on se naklonil pro pusu "Měj se brouku" zrudl jsem a on se ušklíbl...a odjel na motorce.

MajetekKde žijí příběhy. Začni objevovat