Kapitola 5.

468 17 2
                                    

Zkoukl jsem pár dílů toho seriálu a rozhodl jsem že bych měl zajít do obchodu, protože objednávat si už nic nechci, radši si uvařím.
  Vzal jsem si boty a vyšel ze dveří, obchod nebyl daleko. Začal jsem hledat různé suroviny které se mi budou hodit. Vzal jsem nějaké těstoviny, rýži, zeleninu a ovoce, kuřecí maso, nějaké jogurty a mléko. Vše jsem vyskládal na pás a vytahoval si peněženku. Najednou se za mnou ozval známí hlas "On je, ale neskutečně roztomilý chápeš?!" Daniel?! Co tady dělá sakra? "Danieli?" Otočil jsem se na něj a on zrudl "Jeee....to seš ty!" Zasmál jsem se a kamarád který stál za ním se také pousmál. "Ehm.. máš klíče?" Přikývl jsem a on se usmál "Jak se pak dostáváš do bytu?" "Mám klíč pod rohožkou" přikývl jsem a když jsem přišel na řadu zaplatil jsem prodavačče a vše si naházel do batohu.

Fakt jsem nečekal že se tady objeví, a zrovna když jsem byl s Jackem a povídali jsme si zrovna o něm.  Za chvíli jsme se společně rozešli k baráku kde oba bydlíme. Jack se od nás odpojili už před chvílí, prý má rande s Jess (jeho holka). Jamie odemkl a oba jsme vstoupili dovnitř u mého bytu jsme se rozloučili a Jamie šel ještě o patro výš. Najednou jsem zjistil že klíče pod rohožkou...už nejsou pod rohožkou...

-------------------------
Tady máte Jacka!

-------------------------Tady máte Jacka!

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Je mu 23 a je pansexual.

MajetekKde žijí příběhy. Začni objevovat