Selamlar yeni bir bölüm ile geldim uzun bir bölüm olucak
Yüzbaşı Asrın Kılıçerden
Çardağa topluca oturduğumuz da herkes birbirine bakıyordu. Sessizliği bozan simayın telefonu çalıyordu masanın üstündeydi yakınında olduğum için görüyordum. 'Mit Aybilge' yazıyordu. Aldı telefonu açtı."Dinlemedeyim"dedi.
".................."
"Anlaşıldı komutanım da selin na-"
sonra yüzünü ekşitip telefonu kulağından uzaklaştırdı.
".................."
"Emredersiniz komutan-"karşı taraf yüzüne kapattı galiba telefonu. sonra ağızında bir şey geveledi."Noldu Simay"diye sordu murat komutanım merak ettim daha yeni bordobereli olan birsini neden mit arasınki bu işte başka bir yem var ama neyse.
"Yok bir şey komutanım benim acilen albayın yanına gitmem lazım izninizle"komutanın konuşmasına izin vermeden selam vererek hızlı hızlı gitti.
"Ne bu şimdi"dedi Yusuf üsteğmen
"Valla bende anlamadım"dedi Argun üsteğmen
"Aman boşverin komutanım."dedi Sinan teğmen.O sırada tarık çay getiriyordu bize dağıttı yerine otururken "komutanım siz yeni gelen asker hakkında ne düşünüyorsunuz"dedi Serkan.
Hepimiz çayı bıraktık tarığın ne düşüncesini merak ediyorduk çünkü onun teşhisleri çok iyiydi. insanları hızlıca çözebiliyordu.
"Valla siz o kızı bırakında asrın komutanım niye o kızı daha yeni göreli 5 dk geçmeden eziyet ettiniz bi de şu var kıza torpilli diyorsun da kız 40 dk da 26 tur attı bizim tim 1 saatte 21-25 tur atabilirsiniz"dedi herkes bana döndü konuşmamı bekliyorlardı.
Ulan tarık dua et tim var ilk defa gereksiz konuştun. Murat yüzbaşıya güveniyo kesin o yokken ben ne yapacağımı biliyorum ben sana.
"Siz niye taktınız bu kadar ke-" sözümü kesen çok sevdiğim askerim Nedim oldu helal olsun koçum büyük dertten kurtardın.
"Astsubayçavuş Nedim Aktaş Balıkesir komutanım albay sizi ve asrın konutanımı çağrıyor toplantı odasına"dedi murat komutanıma.
"Tamam asker gidebilirsin"sonra bana döndü"duydun asrın kalk gidek"kafa salladım ve kalktık gidiyoz
Kapı tıklattık komutu 'Gel' komutu gelince içeri girdik.
Simayın Ağızından
Kapı tıklatıldı komutan 'Gel' komutu verince içeriye meymenetsiz yüzbaşı ve en sevdiğim komutanım kıdemli yüzbaşı Murat girdi."Komutanım bizi çağırmışsınız"dedi murat yüzbaşı o meymenetsizin yüzünü bile görmek istemiyorum.
General konuştu"evet gelin çocuklar oturun Erçin Teğmen bize anlatıcak operasyon hakkında"dedi bütün gözler bana döndü.
Hafif öksürerek konuşmaya başladım. "Evet komutanlarım sizde oturun başlayım sunuma"dedim.
Herkes oturmaya başladı bende ekranın başına geçip anlatmaya başladım.
"Kırmızı bültenle aranan lakabı roja indek 13 yıldır eylemler de yer alıyor bu sabah istihbaratçı arkadaşlarımızdan Türkiye'ye giriş bilgisi geldi reyhanlı yolunda uyuşturucu baronlarıyla girdiler."dedim ve videoyu açtım girişlerini izliyoruz
Bi insan ne kadar salak olabilir. Salaklar gizli gizli giriyoruz sanıyorlar.
"taktikleri bu sefer değişik ama orada ki yerli halk inanır kürt köy hal-"sözümü binbaşı kesti.
"Daha açıklıyacı olur musun Simay"dedi sinirli şekilde.
"Maalesef komutanım sizin düşündüğünüz gibi bizim onları sağlam alacağımızı biliyor sözde yaka paça onları götürcez ve yerli halk onların suçsuz olduklarına inanıp onları korucak"dedim sakin bir şekilde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EYLEM KUŞU
ActionAilesine karşı koyan Simay Erçin Başı beladan kurtulmayan bi kız çocuğu Tek bir şeye odaklanıyım derken Birden hayatına aşiret girmesi ve asıl olay da şu ailenin geri kafalı olması Ben ÖZEL KUVVETLER TEĞMEN SİMAY ERÇİN Hikayem yeni başlıyorrrr...