1.2

265 30 86
                                    

Yine Teruko yoktu ve Tecchou ile Jouno beraber eve dönüyorlardı. Jouno iç çekti.

"Bu kitapta neden hep ben dövülüyorum? Senin benim için kavga etmen gerek."

"Kaşınan sensin. Yosano'nun cüzdanını çaldın."

Jouno buzuyla Tecchou'ya vurdu. Tecchou'nun yürüyüşünde gerileme bile olmadı. Sadece yüzünde bir gülümseme oluştu.

"Nasıl aşıksın sen bana?"

Tecchou sırıtarak ona baktı.

"Aşık olduğumu kim söyledi?"

Jouno bu sefer buzu Tecchou'nun üstüne sert bir şekilde attı ama buz Tecchou'ya ulaşmadan, Tecchou buzu tuttu. Jouno tip tip ona baktı.

"Sporcu arkadaş zor."

Tecchou göz devirdi ve buzu Jouno'ya uzattı.

"Şişmesin diye yanağına koyman lazım, bana atman değil."

Jouno yüzünü buruşturdu.

"Koymayı sevmiyorum."

Tecchou, Jouno'nun diğer yanına geçip buzu yanağına koydu. Jouno durup ona baktı.

"Yoksa gerçekten beni mi seviyorsun?"

Tecchou da durdu.

"Bu nereden çıktı?"

"Dazai'e davrandığın gibi davranmıyorsun daha farklı ve naziksin."

Tecchou da ne hissettiğini anlamamıştı ama Jouno kesinlikle Dazai'den farklıydı. Onunla her şeyi yapması eğlenceliydi, hatta onunla hayatının sonuna kadar yaşayabilirdi. Bu hisler bildiği kadarıyla birini sevmekti ama emin olamıyordu. Tam bir şey diyecekken arkalarındaki arabanın kornası çaldı. Tecchou, Jouno'nun kolundan tutup yana çekti. Jouno gülmeye başladı.

"Şu anda bile komik bir şey yaşadık ya, neyse tam bizlik."

Tecchou da onunla beraber güldü.

"Sanırım haklısın, hayatıma girdiğinden beri daha fazla olay yaşıyorum."

Jouno şaşkınlıkla ona baktı.

"Sen Dazai ile takılmıyor musun? Onun hayatı olay."

"Onunla fazla gezmiyorum, genelde yalnız takılırdım."

Jouno onaylar bir şekilde başını salladı.

"Tahmin etmiştim. Yoksa olaysız hayatın olması imkansız. Dazai piçin teki zaten."

"Ondan da mı nefret ediyorsun?"

Jouno kaşlarını çattı.

"Herkesten nefret ediyor gibi mi görünüyorum?"

Tecchou gülümsedi.

"Mümkün olabilir."

"Salak, hem sen konuyu dağıttın. Soruma cevap alamadım."

Tecchou bakışlarını kaçırdı.

"Olabilir, bilmiyorum."

Jouno derin bir nefes aldı.

"O zaman emin olunca bana söyle. Emin olmadan cevabını veremem."

Ardından hiç arkasına bakmadan evine yürümeye başladı. Tecchou peşinden gitmedi, biraz zamana ihtiyacı olduğunu biliyordu ve onunda düşünmeye ihtiyacı vardı. O da arkasını dönüp evine yürümeye başladı, görünüşe göre bugün farklı bir yoldan gidecekti.

...

Bunları sevgili yapmasam m-(Bomba imha makineleri hazır, silahlar hazır, cephaneler hazır, çelik yelekler hazır, kaçış arabaları hazır, kaçma yolları ayarlandı.) Şimdi düşüncelerimi açık bir şekilde ifade edebilirim 😊

Basorexia (Suegiku Bsd)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin