Jouno durmadan şınav çeken sevgilisine baktı.
"Kaç oldu?"
Tecchou ciddiye alıp cevapladı.
"135, şimdi 136...137...138...13-"
"YETER!"
Jouno sinirlenip ayağa fırlayınca dikkati dağılan Tecchou şınav çekmeyi bıraktı.
"Sabahtan beri çok gerginsin."
Sandalyede asılı olan tişörtünü alıp üstüne geçirdi. Jouno ona onaylamayan bakışlar atıyordu. Sanki her an başına bir silah dayayabilirmiş gibi.
"Çünkü beni delirtiyorsun, eve davet ediyorsun ama önümde şınav çekiyorsun. Ne anladım ben bu davetten? Seni şınav çekerken oturup izlemeye mi geldim?"
Tecchou ona hak vererek başını salladı.
"Üzgünüm, böyle yapmamalıydım."
Jouno'ya yaklaştı ve yanağını, Jouno'nun yanağına sürttü. Jouno iç çekti.
"Çok terlemişsin."
Jouno'yu görmezden gelip onu daha da kendine çekti. Jouno ona ayak uydurarak daha yakına geldi. Tam öpüşeceklerdi ki annesi eve geldiğini bağırdı. Her gün geç gelen kadının şimdi gelesi mi tutmuştu? Sinirle geri çekildi.
"Annen mi?"
Başını sallayıp susmayan annesine doğru ilerledi.
"Hoş geldin."
Annesi gülümsedi.
"Bugün vakit geçiririz diyordum. Ah, arkadaşın mı burada?"
Tecchou annesinin vakit geçirme isteyişine şaşırsa da bunu belli etmedi.
"Adı Jouno."
Annesi elini, Jouno'ya uzattı.
"Merhaba tatlım, tanıştığıma memnun oldum."
Jouno gülümsedi ve el sıkıştı.
"Ben de çok memnun oldum."
"Biz odama gidiyoruz."
Tecchou, Jouno'nun elinden tuttu ve tekrar odasına döndü.
"Erken geleceğini bilmiyordum, hep geç gelir. Özür dilerim."
Jouno başını iki yana salladı.
"Buraya çağırıp şınav çektikten sonra şaşırtmıyor."
"Hâlâ onda mısın?"
Tecchou yatağına oturdu.
"Gel hadi."
Jouno isteğine itaat edip yanına geçti.
"Ne yapacağız?"
Tecchou omuz silkti.
"Sarılalım? Uyuyalım? Ya da ikisi beraber?"
Jouno ellerini Tecchounun göğsüne koydu ve onu yatağa itip üstüne çıktı.
"İkisi beraber."
Tecchou kollarını Jouno'nun beline sardı. Jouno da kafasını, onun göğsüne koydu.
"Sabah sabah nasıl uyuyacaksak."
Tecchou gülümsedi.
"Sadece gözlerini kapa."
Jouno ona ayak uydurup gözlerini kapadı. Ne zaman uyuduklarını bilmiyordu, hatta Tecchou uyumadan önce uyumuş bile olabilirdi çünkü son hatırladığı şey belini okşayan ellerin verdiği huzurdu.
...
UYUYAMIYORUM