Nagynehezen végre kinyitottam a bejárati ajtót. Betty és Camila rémült tekintetével találom hirtelen magamat szembe.
- Úristen Mia! - forgatja meg szemeit Camila miközben egy serpenyő szárát szorongatja. Erre Betty felnevet és lehuppan a kanapéra, majd szájához emeli a poharat, de aztán rám néz.
- Kérsz egy pohár rosét te is? Úgy látom rád fér
- Igen, köszönöm! - válaszolok majd egy mély levegőt veszek és aztán kifújom. Mintha ezzel minden gondom elillanna, pedig korántsem így van. Camila követ a kanapé felé és mind hárman ott ülünk egy pohárral a kezünkben.
- Mesélj! Mi a baj? - nézz rám a testvérem.
- Nem is tudom.. én - hebegek-habogok.
- Peter? - kérdi a nővérem.
- Az a Peter? - kérdi Betty és közben a szemöldöke a hajtővonalát súrolja.
- Istenem! Mindjárt elsüllyedek szégyenemben - nézek a két lányra.
- Mi történt?
- Minden sínen volt. Aztán hazajöttek és Peter kikísért a kocsihoz. Beszélgetést kezdeményezett, majd olyan közel jött hozzám.
- Megcsókolt? - kérdi most Betty.
- Nem. Csak egy homlok puszit adott végül, aztán bement.
- Ez nem normális! - akad ki a nővérem - Beszélnem kell Lilyvel - határozza el magát.
- Biztos, hogy nem! Engem kirúgna, aztán a kapcsolatuk meg tönkre menne - magyarázom.
- De Mia ez nem mehet így! Egy hete se dolgozol ott és rád mászik - fogja a fejét Camila.
- Jaj nem igaz, hogy nem látod? - forgatja meg szemeit Betty, mire a tesóm csak értetlenül néz rá - Miának bejön a pali.
- Mia, ugye nem? - nézz rám kétségbeesetten.
- Dehogyis - tagadom majd felállok a kanapéról és a fürdő felé veszem az irányt - Elmegyek fürdeni - mindketten csak helyeselnek erre a kijelentésre. Ugyan a fürdő ajtaját becsuktam, de ígyis nagyon halkan, de hallom, hogy Peter és én vagyok a téma még mindig. Megpróbálom figyelmen kívül hagyni és engedek magamnak egy jó nagy meleg kád vizet. Természetesen miközben a testemet áztattam a habos vízben, a gondolataim a mai történések körül forogtak. Végül mire kiszálltam a meleg fürdőmből egy negyven perc után, arra az elhatározásra jutottam, hogy el kell ezt felejteni. Hiszen egy házas, gyerekes apukáról van szó igazából. Ezt egészen addig tudtam tartani, amíg át nem léptem a fürdőszoba küszöbét. Betty pont akkor köszönt el Camilatól és így tőlem is, de mikor ajtót nyitottak pont Peter esett be hozzánk. Döbbenten állunk az ajtóban mind a hárman és szótlanul nézünk az előttünk álló férfira. Szerencsére a csendet Betty töri meg.
- Na jól van lányok. Majd holnap beszélünk - rám kacsint majd kisétál a lakásból.
- Mia én elmegyek aludni, sikíts, ha bármi van - lágy mosollyal mondja. Persze én tudom, hogy ez kamu és hallgatózni fog végig. Miután hátat fordít nekünk a testvérem, Peter szóra nyitja a száját.
- Ne haragudj, hogy ilyen váratlanul és későn idejöttem! Én csak - itt pici csönd ül le körénk, én pedig csak kérdően nézek rá - igazából nem is tudom mit mondjak vagy mit keresek itt - beszél össze-vissza.
- Peter - szólítom meg, de gyorsan szavamba vág. Ezek szerint még is tudja mit keres itt.
- Ma este nem tudom mi ütött belém, de egyszerűen, ahogy itt vagy velünk mindennap és látom, ahogyan a Pindurral bánsz. Én tudom, hogy te fiatal vagy és nekem pedig van párom, de szeretném letisztázni, hogyha te nem szeretnéd, hogy közeledjek feléd én teljesen megértem.. - na itt van a pont, amikor közbe kell, hogy szóljak.
- Peter neked szerető családod van. Nem is lenne helyes, hogy te közeledj felém. Addig nem amíg el vagy köteleződve egy másik nő felé. Itt akinek döntenie kell, hogy mit szeretne az te vagy és nem én. De így nem veszek ilyenben részt, mert nem érzem helyesnek, bármilyen nehéz is...
- Teljesen igazad van.. - olyan gyönyörű tekintete van ennek a férfinak. Egyszerűen földbe gyökerezik a lábam attól, ahogyan nézni tud rám. És ez a csönd körülöttünk, mintha levegő is megfagyott volna hirtelen. Nem akarom elhinni, hogy ilyen hatással van rám egy ember. Ilyen még sosem volt...
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Tiltott Gyümölcs
Любовные романыMia a nagy New York-ban, mint egy elveszett kislány. Megismerkedik egy nála tizenkét évvel idősebb férfivel. Vajon Mia naívan bele megy a játékba? Vajon tisztában van a következményekkel?