|30'.bölüm|

8K 502 276
                                    

~Jungkook~

"Dostum kabul et Taehyung sana deliler gibi aşık. Eğer istersen grupta ne yazdığına bakabilirsin."

Hoseok kaç kez heyecan ve neşeyle gülüyordu bilmiyorum,ama belli etmemeye çalışıyordum başım fena ağrıyordu.Tabii ki bunun Hoseok ile bir ilgisi yoktu. Hastanedeki atmosfer çok ağırdı.

"Beni sevmeye başladığını biliyorum ama kalbim yaptıklarını affetmeme izin vermiyor..bir türlü bu duruma inanamıyorum. Sanki... her an bir şey olacak ve mutluluğumuzu elimizden alacakmış gibi hissediyorum."

Hoseok dudaklarını büzerek "Kimsenin sizi ayırmasına izin vermeyeceğim" diye mırıldandığın da onun tatlı samimiyetine gülümsedim.

"Konuşmaktan boğazım kurudu, gidip biraz su ya da kahve alacağım. Bir tane ister misin?"

Sorduğu soruya hayır anlamında başımı sallayınca gülümsedi ve "şimdi geleceğim" deyip dışarı çıktı.

O gittiğinde oda sessizdi.
Sessizlik istemsizce beni korkutuyordu.
Hoseok burada kalıp başım şişene kadar konuşsa daha iyi olurdu.

Başımı pencereye çevirdim ve pencereye vuran uzun ve yaşlı ağaçları izlemeye başladım.Yeşillik bana huzur veriyordu.

Sanki şimdi daha az korkmuş gibiydim...
Keşke Taehyung şimdi gelse..

Telefonu yatağın yanındaki komodinin üzerinden aldım ve Taehyung'u aramak istedim ama onu işinden uzaklaştırabileceğimi düşünerek telefonu tekrar kapatıp komodinin üzerine koydum.Bencil olmak istemiyorum.

Kapı çaldı ve gelen...gelen Taehyung'un annesiydi.

Burada ne yapıyordu?
Benim için mi geldi?

"Jungkook, biraz konuşabilir miyiz?"

Neden böyle konuşuyordu? şimdi 'konuşmamız lazım' diye bağırması gerekiyordu.

"Bayan Kim? Sizi dinliyorum"

Kafam karıştığında nasıl cevap vereceğimi bilemediğimde ağzıma gelen ilk kelimeleri söyledim.

Bayan Kim yatağımın yanında durdu ve "Hastanede olduğunu öğrendiğimde yıkıldım. Gelip konuşmalıyım mutlaka dedim kendime" dedi.

Sözleri beni şaşırtırken başını önüne eğdi ve "Hepsi benim hatamdı. Şimdiye kadar çektiğin onca acılar. Hepsi.." dedi.

Bayan Kim sözleri söylerken ben gergin bir şekilde alt dudağımı ısırırken o tekrar devam etti.

"İlacını yemeğine ben koydum..Her gün yemekler hazır olduktan sonra bir bahaneyle hizmetçiyi evden kovdum ve senin için tepsiye ilaç kattım."

Söylediği şey beni hiç şaşırtmadı çünkü onun yaptığından adım kadar emindim.

Bir şey söylemediğimi görünce devam etme ihtiyacı hissetti o da.

"En son o bahçıvanı o gün benim isteğim üzerine sana yaklaşmasını da  öğrenmiştin. Daha sonra ona yeterince ödemediğim için beni kaçırarak tehdit edince bana yardım ettin, her şey için çok teşekkür ederim."

Evet, Taehyung'un sürpriz gecesinden sonra eve döndüğümde, Bayan Kim'in gece evden çıktığını ve gizlice bir yere gittiğini gördüm.Başına bir şey gelmesinden korkarak onu takip ettim.
Ve yine o işten kovulan bahçıvan Bogum ile görüştüğünü gördüm.
Ancak kadın ona parayı verdikten sonra Bogum, kadının ona az para verdiğinden şikayet etti.Ve sonuç olarak Bayan Kim daha fazla ödemeyeceğini söyleyince Bogum bir bıçak çıkardı.Bıçağı gördüğüm an polisi aradım bende.
Sonuç olarak polis geldi ve Bayan Kim'i o pislikten kurtardı. Aksi takdirde bu davanın sonu ciddi yaralanmalara neden olacaktır.

|FOR HAPPINESS||TAEKOOK~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin