Bölüm 1: İlk Kan Dökülmesi

182 17 64
                                    

Seyrek, parıldayan yıldızlarla noktalanan gece yarısı gökyüzünün mürekkepli tuvalinin altında, yırtıcı hayvan terk edilmiş şehir sokaklarının labirentimsi ızgarasında yolunu ördü. Kalbi kulaklarında işitilebilir bir şekilde atıyordu, ritim onu gizleyen, yaklaşan kıyametin elle tutulur havasıyla senkronizeydi. Haftalar bu geceye, avını incelemeye, onun rutinlerini ezberlemeye ve saldırmak için kesin anı belirlemeye ayrılmıştı. Geri dönülmez noktaya gelmişti, an gelmişti.

Hedeflediği kurban, henüz yirmili yaşlarının ortalarında olan genç bir kadındı, ay ışığında bile parıldayan basamaklı altın rengi saçları ve bir yaz ortası göğü kadar mavi ve derin gözleri olan parlak bir genç kızdı. İş yeri olan lokantadan eve dönüyordu. Hızlanan bir adımla, artan endişeyi geride bırakmaya çalıştı, hayal gücü karanlık köşelerde korkunç hayaletler çiziyordu.

Yırtıcı, şüphelenmeyen avını takip eden tehditkâr bir gölge gibi ihtiyatlı bir şekilde onu takip etti. Nabzı, damarlarında dolaşan adrenalini yansıtarak çılgınca atıyordu. Her adım onu arzuladığı doruğa yaklaştırıyordu. Kapanan ürkütücü saplantının ve ona boyun eğmesinin kaçınılmazlığının gayet iyi farkındaydı.

Fırsatı değerlendiren avcı, kadın tenha bir ara sokağa saparken hamle yaptı. Avucunu ağzına sıkıca bastırarak, onun panik içindeki çığlıklarının gecenin dinginliği tarafından yutulmasını sağladı. Adam onu karanlığın kalbine daha da sürüklerken, bedeni çaresiz bir özgürlük mücadelesiyle sarsıldı.

Ancak yırtıcı hayvanın vahşi gücü üstün geldi ve zayıf kaçma girişimlerini bastırdı. Dehşete kapılmış gözlerine, karşılıklı korku ve marazi bir dansta iç içe geçen heyecana kendini kaptırdı. Bastırdığı her çığlıkla zevki büyüyordu, kadının çaresizliğiyle alevlenen sapkın bir zevkti.

Acımasız bir bıçaklama saldırısıyla, soğuk, sert kaldırımı lekelemeye başlayan kıpkırmızı yaşam özünden sapkın bir tatmin duyarak, onun içini oydu. Delici çığlıkları, kısık nefeslere dönüştü, mücadelesi yavaş yavaş azaldı ve vücudu, yırtıcı hayvanın heybetli ağırlığı altında gevşedi.

Korkunç hareketin ardından, ürpertici bir sessizlik çöktü. Yırtıcı hayvan, korkunç istismarının işlendiği yeri incelerken göğsü derin nefeslerle inip kalkarak ayağa kalktı. Eyleminin kusursuz olduğuna, yakalanmaktan kurtulmasını sağlayacak titiz infazına ikna olmuştu.

Avcı, avının cansız figürünü geride bırakarak karanlığın içinde kayboldu. Geri çekilirken, kendisini alt eden sarhoş edici hakimiyet ve kontrol duygusundan kurtulamadı. Bu canavarca müsamahanın er geç onu tekrar çağıracağını biliyordu.

Şehrin diğer tarafında, baş müfettiş vahşi cinayet hakkında bilgi alıyordu. Bunun bir dizi korkunç olayın yalnızca başlangıcı olduğunun kesinlikle farkındaydı. Yırtıcıyı yakalamak için kovalamaca devam ediyordu, ancak iz bilmeceler ve esrarengiz ipuçlarıyla doluydu. Farkında olmadan, düşmanının her zaman bir adım gerisinde, tehlikeli bir kedi fare oyunu oynuyordu.

Zaman ilerliyordu, baskı artıyordu ve dedektif tüyler ürpertici bir ifşaya doğru ilerliyordu. Peşinde koşması sonunda onu korkunç bir yola sürükleyecek ve onu insan kötülüğünün dipsiz derinlikleriyle tanıştıracaktı.

Şeytan'ın İziHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin