Bölüm 8

1 0 0
                                    

Sarhoş olduğu için ne dediğini anlamadım ki. Merti bir an önce üstümden atmam lazım beni yine öpebilir. Bunu hiç istemiyorum. Hayat gerçekten istemiyor musun o zaman kalbin neden hızını arttırdı. Kendi iç sesime gözümü devirdim.

' MERT kalk üstümden nefes alamıyorum.'

Aslında kokusu burnuma doldukça kalbim hızını artırıyor.

'kalbin neden hızlı atıyor Hayat.'

İlk defa adımı söyledi. Hep sorhoş mu olsa. Adım ilk defa bu kadar güzel telaffuz edildi.

'Çünkü nefes alamıyorum kalk artık.'

Üstümden kalktı. Bende kalktım ve içimden kalbimi sakinleştirdim.

'Ben nerde yatacağım uykum geldi.'

' Çık benim odamda yat.'

Telefonumu da unutmadan koşarak yukarı çıktım. Saat 12 olmuştu. Bunca saat nasıl geçti. Alarmımı kurdum. Yatmadan önce kıyafetlerimi astıp yarına kururdu. Battaniyeyi açtım içine girdim.

Kafamı yastığa koyunca onun kokusu geldi. Başkasının yattığı yerde yatamazdım. Ama mert işin içine girince vücudum farklı bilmediğim tepkiler gösteriyordu.

Umarım ona aşık olmuyorumdur. Böyle birine aşık olmak tam bir delilik. Yastığı son kez koklayıp gözlerimi yumdum. Sabah ola hayr ola.

Mert o kokuyu aldıktan sonra bir daha o koku olmadan yapamaz. Zaten o gittikten sonra doğru dürüst uyuyamıyordu.

Mert hiç düşünmeden odasına çıktı. Melek gibi uyuyan Hayata baktı. Çok güzel bir kızdı. Belkide onun böyle terslemesi Mertin gururuna dokunuyordu.

Bunları sağlam kafa ile düşünmek için kendini Hayatın yanına attı. Elini o ince beline sarıp kendine çekti.

Burnunu da o güzel kokuya yani saçlarına götürdü. İpek gibi olan saçlara. Mert gözünü kapatıp uykuya daldı.

Hayat kıpırdansada yorgun ve hasta olduğu için uykusuna devam etti. Sabah neler olacağı konusunda ikisinin de herhangi bir fikri yoktu.

Sabah belimde bir kol ile uyandım. Lan kimin kolu bu. Zorda olsa önüme döndüm. Mert koala gibi sarıldı bana.

'MERT UYAN ÇEK ŞU ELLERİNİ BELİMDEN.'

Mert önce anlam veremedi kimin bağırdığını zaten başı ağırıyordu.

'Ne bağırıyorsun kızım zaten başım çatlıyor.'

'Hala ne bağırıyorsun diyorsun çek ellerini.'

Mert sonunda ellerini çekmişti. Bende hemen kalktım banyoya gittim. Utançtan yanaklarım yanıyordu.

Arkamdan kapıyı sert bir şekilde kapattım. Elimi yüzümü yıkadım kıyafetlerimi giyinip banyodan çıktım. Mertse hala uyuyordu.

'mert uyansana okula geç kalacağız "

' sen git ben sonra geleceğim. '

Amann ne halin varsa gör deyip evden çıktım. Umarım dolmuş geçer buradan. Gerçi geçsede nereye gideceğimi bilmiyorum. En iyisi taksi çağırmak.

Taksi 10 dk sonra geldi adresi söyleyip okulun biraz gerisinde indim. Bu okul bana ilk günden zehir olmuştu.

Umarım bugün iyi geçer.

Annem arıyor...

'Kızım neredesin sen dün sadece arkadaşımda kalacam diye mesaj atmışsın sonra sana ulaşamadım. Öldüm meraktan.'

Hayatın,hayatı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin