Bir Bu Eksikti

3 0 0
                                    

Mert: Ee, küçük kaçacak yerin kalmadı. Ne yapacaksın şimdi. Ben biliyorum ne yapacağımızı eğlenebiliriz. 

'ne eğlencesi be git başımdan alt tarafı bir ceket parası neyse veririz'

Mert:sana daha önce de dedim alt tarafı bir ceket değil.

O konuştukça burnumun dibine kadar geldi. Yüzüne bakamıyorum korkudan.çünkü bende panik atak vardı.

Yeni insanlarla ha diyince konuşamıyordum. Yaklaştıkça garip ama güzel bir koku vardı. parfüm ve sigara kokusunu.

Hiç sevmem ama onda farklı bir hava katmış sanki sadece ona aitmiş gibi. Ne düşündüğümü fark edince hızlıca kafamı salladım ve bir cesaretle yüzüne baktım.

O simsiyah gözüne. O kadar farklıydıki beni resmen içine çekiyordu. Bu kadar yakın olduğu içindir başka ne olacak ki.

Sonra dudakları dikkatimi çekti. Onlara baktım. Dolgun ve fazla pembe bir kızı kıskandıracak kadar güzeldi. Keza cildi de güzeldi. Esmer teni sanki kimsede yokmuş gibi.

Bense  ona tezat yemyeşil gözüm, bembeyaz tenim, en az onu kadar dolgun ve kırmızı dudaklarım vardı. Ve bugün çilekli balm sürmüştüm. Niye şimdi karşılaştırma yaptım.

Mert : Yüzümü eskittin be anam bakmadı bu kadar. Ayrıca kadınların kıskanacağı şeyler dudaklarımın rengi değil. Onunula yaptıklarımdır.

Allah kahretsin ben bunları dışımdan mı söyledim.

Mert:Ve hala dışından konuşmaya devam ediyorsun.

Hemen ellerimi dudaklarıma götürdüm. Utancımdan başımı yere eğdim.

Bir el çeneme değince başımı kaldırıp yüzüne baktım. Donakaldım. Ne ara bu kadar yaklaşmıştı bana. Tüm gücümle ittim.

Hayvan gibi kasları olduğu için hareket ettiremedim. O bana yaklaştıkça ben nefesimi tuttum. Kesin yanaklarım kızarmıştır. Nefret ediyorum bundan.

Hayat gerçekten bunu mu düşünüyorsun yabancı biri seni öpmeye çalışıyor. "Ama yakışıklı" kendi iç sesime göz devirip onu bir kez daha tüm gücümle ittim. Bu sefer 2 3 adım geri gitti. Ben ona en sert bakışımı atıp

' sen beni ne sanıyorsun yattığın sürtük kızlara benzemem'

Mert: Eminim bir gün sende o sürtüklerden biri olacaksın.

'asla tamam mı asla olmayacağım'

Tam ona tokat atacakken sıkıca tuttu bileğimi.

Mert:Sakın bir daha bunu yapmaya kalma küçük yoksa seni altıma aldığım sürtüklerden daha beter yaparım.

'sende bana bir daha sürtük deme'

deyip oradan hemen uzaklaştım. Arkama son bir kez olsun dönmedim. Ondan nefret ettim beni tanımadan nasıl onlarla bir tutabilir.

Dalgınlıkla yürümeye başladım. Birinci dersi kaçırmıştım zaten.

Kantinde zilin çalmasını bekledim. Tel baktığımında bir sürü arama vardı.

Kesin bittim ben kimseye haber veremedim o ukala çocuk yüzünden. Zil çalınca hemen sınıfa gittim. Kızlar hemen sorguya başladı.

Arzu: Kızım nerede kaldın öldük meraktan kaç kere aradım açmadın.

Gizem:evet kızım ya aklıma bir sürü saçma şey geldi.

Melis:Gitmeyin kızın üstüne bak bembeyaz oldu zaten bellii korkmuş.

Hayatın,hayatı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin