Kızlar bende olduğu için benim kıyafetlerimden giyecekler hemen hemen aynı fiziğe sahibiz.
Selin 'Kızlar taş gibi çocuklar vardır. Birilerini buluruz belki.'
Selinde az değil ha. Neler diyor.
Banu ' Kızım siz sevişmenin nasıl bir duygu olduğunu bilseniz her gece sevişirdiniz. Bide sizi nasıl zevke getireceğini bilen kocaman(!) birini bulduysanız sizden şanslısı yok.'
Aaa neler duyuyorum böyle yanaklarım kızardı.
Gizem' Kızım azdım mı sen ya bizde yaşadıktan senin şu azınlığın kimsede yok. Aramızda daha öpüşmemiş olanlar var. '
Deyip sırıtarak bana bakan kızlarla daha çok kızardım.
Selin' Ayy ay ay hemende utanırmış. Kızım üzülme bende sadece ön sevişme var onlar gibi direk sevişmedim yani. '
Diyip kahkahalara boğuldu. Doğru sonrada korkudan beni aradı. Hayat ne olur gel al beni bunun siki çok büyük korkuyorum diye.
' Bilmez miyim korkudan beni aramıştın. Ayrıca ben öpüştüm. '
Kızlar şok içinde bana baktılar.
Hep bir ağızdan' oha kiminle ' dediler.
Bende hepsine teker teker bakarak cevap verdim.
' Kızlar ya unuttunuz mu? Lize 2 de iken bir çocuktan hoşlanıyordum onunla öpüşmüştüm. '
Tabiki Merti söyleyemezdim. Neden bilmiyorum ama zamanı değildi sanki.
Banu' Ha ondan mı bahsediyorsun. Kızım siz yere düşünce dudaklarınız yanlışlıkla değdi. Bunu öpüşmeden mi sayıyorsun. '
Gizem' Evet ya bende gerçekten biriyle öpüştün sandım. '
Diyip kızların suratı düştü. Acaba söylesem mi mertle öpüştüğümü. Yok ya söylemeyim. Hem onunla da yanlışlıkla öpüştüm.
' Hadi kızlar sohbete daldık hazırlamayı unuttuk. İstikamet doğru benim oda. '
Selin' Senin kıyafetler bize olur da ben son zamanlarda kilo aldım. Nasıl olacak. '
Banu' kilo aldım dediğinde 300gr ha sanırsın 5 kilo birden aldı. '
Gizem' Kızım döverim seni ha ne kilo alması aramızdaki en fit sensin. '
Doğru en fit olanımız Selin idi ben ise balık etli olanı etine dolgun yani jsjsj.
' Evet kızlar dolabım size aittir. İstediğinizi seçip hazırlanabilirsiniz. Öncesinde duş almak isteyen olursa yerini zaten biliyor. Hadi marş marş'
Kızlar kafalarını salladılar. Dolabıma yönelip kıyafet bakmaya başladılar.
Önce selin seçti. Uzun sırt ve bacak dekolteli mor bir elbise. Ona kesinlikle çok yakışacak. Hem fiziği güzel hemde kapkara saçları ile elbise tam uyacak. Saçını sıkı bir at kuyruğu yaparsa tamamdır.
Banuda benden 10cm kısa olduğu için o da dizinin 10 cm yukarısına gelen siyah bisiklet yaka, dar bir elbise giyindi. Bana nazaran daha yakışmıştı. Şaçlarını düz ve açık yaparsa çuk oturur. Onunda bal rengi Şaçları vardı.
Sıra Gizeme geldi. O ise gözleri gibi mavi bir tulum seçmişti. Onu da derin bir göğüs dekoltesi vardı. Benimkiler büyük olduğu için onda daha hoş durmuştu. Ona özel dikilmiş gibi. Bu tulumu ona hediye etsem iyi olacak.
Kızlar sırayla duşa girmeye başladılar bende dün annemin aldığı kıyafetlere baktım. Dikkatimi bir elbise çekmişti. Kıpkırmızı göğsüne kadar dar oradan sonrası açılan bir elbiseydi. Üzerime tuttuğumda dizimin 15 cm yukarısına geldiğini gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatın,hayatı
ChickLitHayatın üniversite hayalleri varken hiç ummadığı anda mertle karşılaşır ve hayatı değişir. Bu da yetmezmiş gibi tamamen yalnız kalır. Ailesinin ondan gizlediklerini öğrendiğinde en çok nefret edeceği kişi Mert olmayacaktı. Ya da zaten Mert nefret et...