LOSER, scaramouche

763 44 77
                                    


✧・゚: *✧・゚:*✧・゚: *✧・゚:*✧・゚: *✧・゚:*✧

scaramouche x nötr cinsiyetli okuyucu.

✧・゚: *✧・゚:*✧・゚: *✧・゚:*✧・゚: *✧・゚:*✧

TW// TETİKLEYİCİ UYARISI.

SİGARA, UYUŞTURUCU VE KENDİNE ZARAR VERME İÇERİR.

BU KONUDA HASSASİYETİ OLANLARIN OKUMASINI ÖNERMİYORUM.

✧・゚: *✧・゚:*✧・゚: *✧・゚:*✧・゚: *✧・゚:*✧

✧・゚: *✧・゚:*✧・゚: *✧・゚:*✧・゚: *✧・゚:*✧

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


sigaranın dumanı dudaklarından süzülüp giderken, kulaklarını koparmana sebep olabilecek bir ses duydun.

"n'aber, ezik?" 

gözlerini kapatıp derince bir nefes aldın. "siktir olup git, scaramouche. seninle uğraşacak havamda değilim." dedin sigara dumanı her kelimenle dudaklarından sızarken. 

"oh, öyle mi?" dedi çivit saçlı çocuk. "bu senle uğraşma isteğimi daha da artırıyor." yalnızca göz devirdin, onunla iletişim kurmazsan defolup giderdi. 

duygusuz gözlerin ileriye kilitlenmiş bakarken bir yandan elindeki illetin tadını çıkarıyordun. genzin yandıkça hoşuna gidiyordu, kendini zehirliyor olmanın düşüncesi güzeldi.

ta ki, biri elinden çekip alana kadar.

"ne yapıyorsun, dalyarak?" kızgın bakışların yanındaki çocuğu buldu.

"sigaranı çalıyorum." dedi omuz silkerek.

"dudaklarımı değdirdiğim şeyden içtiğine inanamıyorum." dedin gülerek. bugün scaramouche'ta da yanlış giden bir şeyler olduğu belliydi.

"bugün seninle uğraşmak daha zevksiz. sorun ne?" diye sordu.

"anneni yeterince tatmin edemedim." dedin. insanların annesine laf etmek bazen eğlenceliydi ve scaramouche'un anne problemlerinin farkında olduğun için iki kat eğleniyordun.

"seni orospu." dedi sadece, elindeki izmariti yere atıp ezerken. cebinden paketi çıkardın ve içinden iki sigara aldın. biri kendine, biri scaramouche'a. 

sigarayı ona verip dudaklarının arasına yerleştirmesini izledin. dürüst olmalıydın, bunu yaparken seksi görünüyordu. çakmağını çıkarıp sigaranı yaktın, scaramouche'un sigarasını da yakmak için uzattın. o sigarasını ateşe yaklaştırdıkça sen çakmağı geri çekiyordun, gittikçe sinirleniyordu. bugün ölmek mi istiyordun?

"eceline mi susadın?" dedi, çivit ve mor arasındaki gözleri öfkeyle parıldıyordu.

"belki." dedin. 

𝐈𝐍𝐓𝐄𝐘𝐕𝐀𝐓 ↬ genshin impact one shotlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin