(1) Bir planım var.

125 14 27
                                    


Merhabayın!🫶🏻
(paragraf aralarında ınce yazılar hyunjın'ın kalınlar ıse, yazarın ıc sesıdır.)

"Ne demek kendi meselen? O kendi oyunlarına arkadaşlarını katıp seni rezil ederken hava hoş ama?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Ne demek kendi meselen? O kendi oyunlarına arkadaşlarını katıp seni rezil ederken hava hoş ama?"

Seventeen - Troye Sivan 🕯


O gün olanların üstünden sadece 3 gün geçmişti fakat ne değişen hiçbir şey oldu, ne de başka bir olay... Şaşırılmayacak üzere değerlendirme hocası bana inanmadı Seungminle ne kadar çok yalvarsakta elimiz boş döndük maalesef.

Ve böylece ben Hwang Hyunjin ilk defa bir değerlendirmeden kalmıştım.

Bu haber saniyesinde ailemin kulağına gitmişti bile. Annem duyar duymaz beni aramış, saçma sapan vaatler verip azarladıktan sonra zurnanın zırt dediği yere gelmiştik. Cezama yani.

Haliyle yatılı kaldığım bu okulda hafta sonumu da bana hapis etmişti.

Bi dışarı çıkabildiğim hafta sonum vardı. Onda da tipik Şehirin dışında kalan sahile gidip içimdekileri denize haykırırdım. Bu gerçekten rahatlatıcı bir aktiviteydi, fakat bu sefer annem bu özgürlüğümü kısıtlamış yurttan çıkmama izin vermemişti.

Şimdi ise tam tersi Seungmin'in beni sakinleştirmesi gerekirken odamda oturmuş ben onu sakinleştiriyordum!

"Seungmin artık volta atmayı keser misin? yemin ederim başım dönüyor."

Seungmin bilmem kaçıncı voltasını atıp parmaklarında tırnak kalmayacak kadar kemirirken bana ölümcül bakışlar atıyordu. Ne bicim bi betimleme bu amk.

"Hyunjin bi dur lütfen. Şurada plan düşünüyoruz dimi?!"

Ah tabii Seungmin bunu Minho'nun yanına bırakmayı düşünmüyordu. Elbette bir plan yapacaktı. Şaşırmadım.

"Ya hadi diyelim ki yaptın, bunun bi geri dönüşü var biliyorsun değil mi? üstelik zararlı çıkanda benim."

Ne zaman bir şey yapmaya kalkışsak Seungmin değil ben zararlı çıkıyordum, çünkü uğraşları tamamen bendim ve açıkçası karşılık vermekte istemiyordum, sadece Seungmin'i dinleyecek he he deyip geçecektim.

Fakat tam tersi Seungmin'in kafasında bir ampül parlamış gibi yüzünü bana doğru çevirdi. Aklına bir şey geldiği o kadar belliydi ki. Ve açıkçası gelecek fikirden korkuyordum. Bunlar hep iktidarin oyunlari arkadaslar.

"Tabii ya... Zararlı çıkan sensin..."

Ne diyor bu ya?

"Ne diyorsun sen ya?"

"Oğlum sen bi dahisin!" Pekala bunu zaten biliyordum. Ama şu an Seungmin'in aklına ne geldiyse hala korkmuyor değildim.

Fakat bu sefer aklında ki planı gerçekten merak etmeye başlamıştım. Bu işte bir terslik vardı.

"Ne yapmayı düşünüyorsun" dedim merakıma yenik düşerek.

"Planın içine Jeongin'i katarsak zararlı çıkan sen olmazsın Hyung." İşte şimdi gercekten saçmalamaya başladı.

"Hayır hayır saçmalama! Bu benim Minhoyla kendi meselem lütfen ne sen ne de Jeongin'i bu oyunlarına karıştırma."

"Ne demek kendi meselen? O kendi oyunlarına arkadaşlarını katıp seni rezil ederken hava hoş ama?"

"Ama o seni katmıyor."

"Onu karıştırma şimdi. Bizim elimizde ki koz daha büyük."

Bana doğru daha da yaklaşıp kulağıma eğildi, ve planını yavaşça fısıldadı.

Her şeyi kabataslak söyledikten sonra geri çekilirken kulağımı yalamayıda ihmal etmedi.

Bi dakika ne-?

Kulağımı mı yaladı o?!

"Napıyorsun lan?!" dedim elimi kulağıma atarak.
"Fantezi mi yaratıyorsun amına koyayım! Oda da tekiz zaten kimse duymuyor, hadi onu geçtim aklınca ekşın falan mı yaratıyorsun hadi fısıldadın yalamak ne lan!?"

"Ya bi sus az heyecan yaratayım dedim"

"Senin heyecanını sikeyim." diye ağzımın içinde duymamasını umarak homurdandım.

Tamam kulağımı emcüklemiş olabilirdi ama daha da çok korktuğum şey varsa o da küfür ettiğimi duyarsa dayak yiyeceğimdi.

"Efendim canım duyamadım?"

Ona en tatlı gülümsememi sunarak "yok bir şey canım." dedim.

Cidden bu çocuğun ciddiyetinden öyle korkuyordum ki bu korkuyla bana her şeyi yaptırabilir. Sen de ne cok korkuyon be kanka.

Çokta umrundaymış gibi gözükmüyordu gerçi. Aklında hala planının döndüğüne yemin edebilirdim. Bir anda kolumdan çekiştirip "Hadi gel." dediğinde tek yaptığım beni sürüklemesine izin vermekti.

tatli kucuk hemde sizi meraklandirmak adina ufak bi gecis bolumu hazirladim.🤭

valla seung'un planini ben de merak ediyom kafamda bussuru senaryo var🤔

Cokta bi olay yaratmak istmeiyorum ilk bolumlerden o yuzden slow gidicez.
umarim hosunuza gitmistir🫶🏻

Starless Night  | HyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin