(5) ikinci kez

82 6 0
                                    

Çünkü şu an gururu yerler altındaydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çünkü şu an gururu yerler altındaydı... Ama bu onun umrunda bile değildi.

Future Lover - Brunette 🕯

Yazar Pov:

"hyunjın nerede?!" dedi Minho bu girdiği 5. sınıftı ve her sınıfa girip Hyunjin'i arıyor istisnasız bu soruyu yöneltiyordu.

"noluyor Minho?"

"Hyunjin nerede dedim?!" dedi bu sefer daha yüksek sesle.

"Hey bağırmana gerek yok, saat su an 11 büyük ihtimalle Bay Eunwoo'nun dersindedir."

"Pekala sağ ol Mingyu." dedi ve kapıyı çarparak çıkacaktı ki Mingyu onu tekrar durdurdu.

"Rica ederim de, neden soruyorsun?"

Minho sabır dilercesine elini şaşaklarına tutarak derin bir nefes alıp Mingyu'a tekrar baktı, "Seni ilgilendirmez." deyip kestirip attı.

"Hahah pekala." deyip ellerini önüne siper ederek salladı Mingyu. Sadece Hyunjin değil fakültede ki çoğu insan aynı şekilde Minho'dan korkuyordu onlardan biri de Mingyu'du.

Minho dün kardeşinin gece yarısı aniden eve uğrayıp sırf Hyunjin hakkında saçma sapan konuşması onu sinirlendirmişti. Hyunjin kardeşini onu kendi için konuşmaya gönderdiğini sanıyordu. Sabahı beklediğine bile şükredip gece buraya gelip kargaşa çıkarmaması onun için bile mucizeyken Hyunjin'in etrafta olmaması onu daha çok sinirlendiriyordu.

.
.
.

O sırada Hyunjin;

"Allahın belası Hyunjin! boyun uzun bunu niye bana yaptırıyorsun?! Tanrı aşkına!"

Seungmin dans prova odasında bir elinde soğuk su dolu kova kapısının pervazına kovayı  koymaya çalışıyor bir yandan da Hyunjin'e sövmeyi ihmal etmeyerek sandalyenin üzerinde dengede durmaya çalışıyordu.

"Sandalyeyle çıkınca boylarımız eşitleniyor Seungmin ayrıca kolum acıyor." deyip sol kolunu arkadaşının gözüne sokarcasına sallayıp, "Aish, gördün mü?" deyip sahte bir yüz ekşitti lafının arasında.

Aslında kolu ağrımıyordu bile sadece canı bu işi arkadaşına yaptırmak istiyordu.

"Seni varya... Bi ineyim şurdan bekle." Seungmin hala söyleniyordu ama onu takan bir Hwang Hyunjin maalesef ki yoktu.

"Bitti mi işin?" dedi Hyunjin onu tekrar takmayarak, resmen Seungmin'in sabrını sınamaya çalışıyordu.

"Bitti bitti." dedi ve çıktığı sandalyeden indi.

"Çok güzel olacak!" dedi Hyunjin sevinç gülücüklerinin arasında.

"Bence de, sana o kadar şey yaptı bu az kalır bile."

Starless Night  | HyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin