(3) Eserinle gurur duy.

102 7 35
                                    

"Minho sanatçı ruhunu anlıyorum ama bu kadarı sana da fazla gelmedi mi?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Minho sanatçı ruhunu anlıyorum ama bu kadarı sana da fazla gelmedi mi?"

Melanie Martinez - Pacify Her 🕯

Seungmin Pov:

Bu gördüğüm gerçek mi delireceğim şimdi!

Tam olarak Dori'yi sevmeye aşağı inmiştik fakat Dori'ye ulaşmak icin geçtiğimiz tellerin ardında bir tane geri zekâlı görmeyi -üstelik o kişinin Minho olmasını- ikimizde beklemiyorduk.

Tamam burdan sessizce çıkmalıydık üzgünüm Dori bugün zıkkım yiyosun! Pis hain seni!

Hyunjin'e baktığımda hala transtaymış gibi Minho'nun Doriyi sevişini izliyordu sanırım kedilerde ki bencillik Hyun'a da bulaşmış olmalıydı, çünkü kendi olanı başkasında görünce deliye dönen bir insandı kendisi.

"Pişt Hyunjin" dedim omzunu pat patlayarak. Şu an önümde bir eliyle sıkı sıkıya teli kavramış, tutuyordu. Oyş kıyamam sinir mi oldun çen.

"Heyoo dünyadan Hyunjin'e"

Ellerimi Hyunjin'in gözlerinin önüne getirip ileri geri sallamaya başladım. Bilmem kaçıncı kez salladığımı hatırlamıyorum bile artık... dikkatini bana ver artık salak çocuk.

"Aloo, alo, alo..." bu geri zekâlı beni gerçekten takmıyor ve sinir etmeye başlımıştı. Ben de bu sefer küfürü başvurmak zorunda kaldım.

Bakın kaldım diyorum normalde bu kadar terbiyesiz bi çocuk değilimdir sakın yanlış anlaşılmasın.

"Lan davar!" deyip bi süre daha yüzüne ve hâlâ sıkı sıkıya tuttuğu tellerde ki elini inceledim.

hayır bu sefer de ses soluk yok.

Küfüt ettim ve takmadı, ilginç... Kendisi küfür etse benden milyon tane dayak yiyeceğini biliyordu. Gerçi ne zaman ben küfür etsem açığımı bulmuş gibi sevinir kırk saat bunun üzerine sızlanırdı... Ama bu sefer pek işe yaramış gibi görünmüyordu.

"Hyunjin yeter." dedim telleri tutan elinin üstüne elimi oradan çekmeye çalıştım. Böyle yaptığım için irkilmiş ve geriye doğru sendelemesini sağlamıştı. 

Tabii geri sendeleğini için ayağı rahat durur mu sen gel kuru yapraga bas! Bravo 👏.

"Kim var orada?!"

"Al iste duydu." dedim Hyunjin'e doğru fısıltıyla.

"Duysun suç mu işliyoruz sanki." Evet sonunda ağzından dökülen kelimeler bunlardı, bunada şükür.

Gerçi dediği şeyde de bi miktar haklılık payı veriyordum ona.

"Ya haklısın ama son karşılaşmanızdan sonra  ona görünmek istediğinden emin misin çiceğim, hm?"

Starless Night  | HyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin