Merhabaa SN okuyuculari!! bolumun sonunda size bir sey danistim lutfen cevaplamadan gecmeyin dusuncelerinizi merak ediyorum.
"Bu arada zürafalı eşofmanını sevdim... Bana seni hatırlattı..."
Dangerous - Kardinal Offishall 🕯
✰
Seungmin'in planı beni korkutmuyor değildi ama tabii ki ona ayak uydurmak zorundaydım.
Plan aslında çok basitti; Jeongin'i kandırıp bizim yurt odasına kapatacaktık tabii garibim Seungminle masum masum buluşacağını düşünüyor olacaktı.
Ben Jeonginle oda da Seungminden gelecek işareti beklerken de Seung Minhoya Jeongin'ini bir ödev için ararken ortalıkta olmadığına dair bir şeyler zırvalayacaktı. Daha sonra da Minhoyu zırlatana kadar da Jeongini ona vermeyecektik.
Tamam plan biraz çoçukçaydı... Ah hadi ama! bizler mafya falan değildik ne bekliyordunuz ki bizden tam olarak?
Herneyse plana sadık kaldım ve Jeongin'i çağırmak için alt kattaki konferans salonuna doğru ilerledim hafta sonu bu koca yurtta sadece 5-10 kişi kalırdı, onlardan biride Jeongindi. Amacı aslında Seungmin'i görmek için sanıyorduk ama daha derin ailevi konuları varmış tam olarak benim de dahil kimsenin bilmediği... Bi kac bolum sonra ogrenirsin asko.
Düşüncelerimle birlikte aşağı kata çoktan varmıştım konferans salonunun önüne geldiğimde derin bir nefes verdim ve içeriye girdim.
İçeride sadece Soobin ve Jeongin vardı. Soobin bizim kıdemlimizdi anlaşılan Jeongin yine ondan ders alıyordu.
"Hey Jeongin!" hafif sırıtarak Jeongin'e doğru kapıdan bağırmıştım, kağıtların arasından kafasını kaldırmış bana bakmıştı.
"Ah Hyunjin hyung, bir sorun mu vardı?"
"Haha illa seni çağırmam için bir sorun mu olması lazımdı?" Pekala lazımdı.
"Hahaha tabii ki hayır! şaka yapıyorum." deyip sahte gülümsemesini takındı yüzüne. Ah Jeongin ben hiç anlamıyorum sanki o gülümsemeleri... Aynı abin gibi gülüyors-
Neyse konumuz bu degil.
"Şey Jeongin... Aslında senden bir şey isteyecektim..." biraz çekinerek söylemiştim aslında, çünkü abisinden dolayı çocuğa karşı garip bir ön yargım vardı.
"Ah boş gelmezsin tabii. Buyur derdin nedir?"
Nasılda yakaladı ama. Aynı abis-
sus artık.
"Yaa şeyy aslında... Of direkt söyleyeceğim! Seungmin'in nota okuyamadığını biliyorsun ve yarın dans edeceği şarkının melodisine bir türlü ayak uyduramıyor, ve hafta sonu olduğu için kimse yok duyduğuma göre de sen o konuda bilgiliymişsin sakıncası yoksa bizim odaya gelebilir misin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Starless Night | Hyunho
FanfictionByeol üniversitesinin bir gözde danscisi vardi; Hwang Hyunjin. Fakat tek rabiki cok sevgili Lee Minho onun pesini birakmaya niyetli degildi. Kimse ikinciligi sevmezdi degil mi? •askida