---------------------------------DDF------------------------------------
Arkaya doğru giderken biriyle çarpıştım. Arel'di . "Özür dilerim ." diyerek benden hızlı davrandı. "Yok , önemsiz . Asıl sen kusura bakma pek dikkatli yürümüyordum ."
Gülümsedi ." Peki. Ne zamandır görüşemiyorduk . Böyle karşılaşmak tuhaf oldu ." tuhaf bir sessizlik oldu birden , benim yüzümden . Tam ağzımı açarken ,"İstersen bir şeyler içebiliriz? Arayı kapatmak için ." diye sordu .
"Tabii . Haberleşelim." diyerek cevapladım onu . " Numaram sende var ." deyip vedalaşarak yürümeye başladım .
Tuhaf hissetmiştim . Sanırım gerçekten uzun zamandır görmemiştik birbirimizi . Unuttuğum bazı şeyler aklıma doluşmaya başlamıştı . Sonunda Sina'yı gördüğümde aklımı boşaltmaya çalışıp yanındaki banka oturdum .
"Bir an gelmeyeceksin sandım . Niye bu kadar uzun sürdü ?
"Sana söyleme zorunluluğum olduğunu düşünmüyorum açıkçası. "
"Neden ? Beraber olduğumuzu düşünüyordum." Güldüm ama komik olduğu için değildi . "Ben de bunu netleştirdim , ayrıldık diye düşünüyordum. Ama belli ki bu senin için pek de önemli değil . "
"Sebep ? Ne yaptım ayrılmamızı gerektirecek ? Gerçekten? Geçen yıldan beri aklımda bu ." gerçekten sinirlenmeye başlıyordum . "Niye hiçbir şey olmamış gibi davranıyorsun? Sırf ortada kanıt yok diye bu Koray'a işkence etmediğiniz anlamına gelmiyor. Senin gibi biriyle olamam ben . " diyip ayağa kalktım.
Kahkaha attı ,"Ha Arel ile olabilirsin ama ? Şaşırmıyorum ama . Benimle çıkmaya başladığında bile hâlâ ona aşıktın sen . Şimdi ne değişti ? O hâlâ ailesini parçalayarak öldüren çocuk . " dinlemişti konuşmamızı .
"Bunun doğru olmadığını biliyorsun. Ailesini öldüren kişi o değildi . Kendini inandırdığın yalanlardan birisi de bu . Ve bilmiyorum nasıl paçanı kurtarmayı başardın ama Koray'ın vücudunda ısırık izleri olduğunun farkındasın değil mi ? Sanırım işkence yaptığın insanların kanını içmeyi seviyorsun . Umarım bir an önce ortaya çıkar da hak ettiğin şeyi bulursun . "
Arkamı dönüp giderken duraksayıp, "Bu arada, kiminle olup olmayacağım senin ilgi alanına girmiyor . O yüzden kendi işine bak ." diyip ilerlemeye devam ettim .
Büyü gerçekten de kalkmıştı. Gerçekten nasıl biri olduğunu görebiliyordum artık . Onu nasıl sevebildiğime dair kendimi sorguluyordum şuan . O kadar iğrenç biriydi ki !
Gerçekten sinirlendirmeyi başarıyordu beni . Yurt odasına geri döndüğümde Gece sonunda eşyalarını yerleştirmeye başlamıştı ." Nerede kaldın ya ?" diye sordu . "Sina ile buluştum . Aptal aptal konuştu yine . Saçma sapan şeyler söyledi .Zor tuttum kendimi . "
"Boş , ne beklersin ki ?" Hak vererek kafa salladım.
"Arel ile karşılaştık ." der demez heyecanla yanıma gelip yatağa oturmuştu. " Eee, ne konuştunuz?" kıkırdadım .
"Bir şeyler içmek istedi . Arayı kapatmak için."diyip iyice kıkırdamaya başladım . Gece gülüyordu."Sen yanmışsın . " Haklıydı sanırım . Bilemiyorum belki Sina da haklıydı hâlâ Arel'e karşı hislerim varken onunla sevgili olmam konusunda . Napabilirdim ki ? Öyle bir uzaklaştırmıştı ki beni kendinden . Tanıdığım haline benzemiyordu bile. Sanırım beni de duyduklarına inanan o insanlardan zannetmişti . Bilmiyordum.
İyi insan lafının üzerineydi . Arel mesaj atmıştı .
----------------------------------------------------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Diğer Dünya Fısıltısı
FantasyCadıların , kurtların, vampirlerin ve daha fazlasının olduğu bir evren .