---------------------------------DDF------------------------------------
Kantinden sevdiği çikolatayı alıp da yurda gitmiştim . Kapıyı açtığımda tanımadığım bir kız vardı içeride . Eliza'nın yerine gelen kişi olmalı diye düşündüm . "Merhaba . Ben Arya."diyip selam verdim. "Merhaba ben Akşın.Yeni nakil oldum . " değişik bir enerjisi vardı ,sevmiştim . "Hoş geldin o zaman . Bu arada Gece'yi gördün mü? Diğer oda arkadaşımız . Burada olduğunu söylemişti. " Kafasını olumsuz bir biçimde salladı ,"Teşekkürler . Hayır ben geldiğimde burada değildi ." anladığımı belirterek kafa salladım .
Aramak için telefonumu çıkartıyordum ki içeri girdi . Gözleri kızarmıştı. Gidip sarıldım hemen . Ayrıldıktan sonra Akşın'a anlamaz gözlerle baktı. Ben de tanıttım . Selamlaştılar ve Gece yatağa oturdu . Ben de onun yanında oturdum .
Cebimden onun için aldığım çikolatayı çıkartıp uzattım."Al , iyi gelir diye düşündüm . Konuşmak ister misin ?"
"Teşekkürler.Gerçekten neye uğradığımı şaşırdım . Tam bir şeyleri söyleyecekken birden arama geldi . Kapattığında arayanın kız arkadaşı olduğunu söyledi . Çardağa doğru geldiğini söyledi. Ben de odaya geldim . Ama sonra daraldığım için meditasyon odasına gittim . Bir yerlere veya bir şeylere zarar vermek istemedim . " Kolumu omzuna atarak tekrar sarıldım . "Aptal çocuk bana hiçbir şey söylemedi de . Bilmiyordum gerçekten çok özür dilerim bilsem yalnız bırakmazdım sizi . Gerçekten özür dilerim . " göz yaşını sildi . "Yok önemli değil . Özür dilemeyi bırakmalısın. Senin bir suçun yok . Onun da yok . Benim her zaman ki aptallıklarım işte ."
Kaşlarımı çattım," Ne aptallığı ? Saçmalama lütfen . Kimle çıktığını bilmiyorum ama belli ki bir aptallık yapıyor . Ağlamamalısın artık , özellikle abim gibi aptal birisi için ." gülümsedi .
"Hah şöyle ya! Ağlamak yakışmıyor sana hiç Periciğim ." diyip sıkıca sardım iyice onu .
"Teşekkürler, her zaman yanımda olduğun için ."
"Tabii ki de olacağım . Bunun için teşekküre gerek bile yok . Biraz daha neşelen . Kutlama var akşam unuttun mu ?"
Yeni aklına gelmiş gibi ,"Ben katılmasam ona olmaz mı ya ? Gerçekten şuan hiç havamda değilim. " Onaylamaz bir biçimde kafamı salladım ."Olmaz sensiz gitmem ben . Hadi kıyafet seçelim ."
Akşın, "Ne kutlaması?" diye sormuştu. "Okulun üniversitesi açıldı bugün . O yüzden . Sen de gelmelisin ." kafa salladı."Olur, tabii." kafa salladım .
Gece'ye baktım valizini hâlâ boşaltmamıştı. Güldüm . İçinden bazı giysileri alıp dolaba astım . Gözüme çarpan bir tane elbiseyi ona gösterdim . Beyazdı ve çok güzeldi . Birkaç tane kendi beğendiği elbiseyle birlikte yatağa koydu .
Ben de bir şeyler seçip yatağın üzerine koyduktan sonra ,"Ben bir şeyi halledip geleceğim hemen ." diyip dışarı çıktım . Vera'yı aradım . Bahçeye gelmesini söyledim .
Çardakta karşılıklı oturmuştuk . Gözlerimi kısıp baktım . Rahatsızca yerinde kıpırdandı. "Niye öldürecekmiş gibi bakıyorsun ?" diye çekingence sordu . Cevap vermedim . "Arya ? Korkutuyorsun beni . Noldu ?"
"Bilmem? Sen cevap ver .Sevgilin varmış galiba?Bunu Gece'den mi öğrenecektim ?" rahatladı . Aptal . "Ha. O mu ? Evet. Söyleme fırsatım olmadı . Daha 1 haftadır falan beraberiz ."
"Bu okuldan mı? Adı ne ?"
"Yeni nakil oldu . Adı Akşın ." Beynimden vurulmuşa dönmüştüm. Eğer Gece bunu öğrenirse o kızı öldürürdü . Vera'ya belli etmemeye çalıştım şaşkınlığımı. " Peki , nasıl tanıştınız ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Diğer Dünya Fısıltısı
FantasíaCadıların , kurtların, vampirlerin ve daha fazlasının olduğu bir evren .