10

307 27 0
                                    

İyi okumalar 💗

Jungkook

Sabah olmuştu. Dün hastaneden ayrılıp eve gelmiştik ve taehyung benimle kalmıştı. Hemen arkamı döndüğümde taehyung'u göremedim. Sabah erkenden gitmiş miydi acaba? Hemen kalkıp terliklerimi giyip aşağı inecekken kahkaha sesleri duydum.

"Valla taehyung oğlum ne komiksin yahu,bizi güldürdün ya tanrı da seni güldürsün" babamın kahkaha sesleri geliyordu. Aşağıya inip annemlerin taehyung ile kahvaltı masasında konuşurlarken gördüm.

"Oo oğlum günaydın iyi uyudun mu?" Dedi annem. " Evet anne güzelce dinlendim de siz ne ara kahvaltı kurdunuz insan beni de çağırır"dedim.

"Bebeğim,güzel güzel uyuyordun kıyamadım uyandırmaya.o yüzden hemen yanıma otur birşeyler ye sağlıklı beslenmen lazım " dedi taehyung. " Taehyung oğlum ne güzel konuştun. Taehyung çok doğru söylüyor hadi geç bakalım masaya tabağındakiler biticek ona göre "dedi annem.

....

Tıka basa doymuştum. Annemler tabağımı doldurmuşlardı. Yedikten sonra masadan kalktım. Odama gidicekken birden taehyung beni kucağına almıştı. " Taehyung ben yürürdüm ne gere-" sözümü yarıda kesip dudaklarımı öptü." Bebeğim itiraz yok,hem senin bileğin sargıda o yüzden" dedi. "Off şu bileğim geçse artık ya düzgün yürüyemiyorum" dedim. " Aşkım itiraz yok dedim. Hem kötü mü oldu, ne güzel sana bakıyorum. Hem bakarsın bir günde hasta olduğum zaman bana bakarsın " dedi ve odamın kapısını açıp içeri geçti.

Kapıyı kapatıp beni yatağıma bıraktı. O sırada telefonundan bir sürü mesaj gelmişti.

Ot5😎

Hoseok
Günaydınnnnnnn

Jimin
Günaydın can tanelerim💗

Jin
Günaydın

Namjoon
Günaydın herkese

Jungkook
Günaydın
Arkadaşlar dün neler neler oldu bı bilseniz dün hastanedeydim ve hiçbiriniz yazmadı. tü yazıklar olsun sizin gibi arkadaşa püğğ

Jimin
Aaa jk  iyi misin neyin var?????

Jungkook
Sağol Jim
Hal hatrımı sorduğun için tşk

Jhope
Kuzumm iyi misin heh? ne oldu bakim anlat

Jin
Mikrofon sende jungkook🎤

Namjoon
Xndjeozisjnw

Jungkook
Sağol Jin.
Şimdi gardaşlar dün bana araba çarptı ve hangi orospu bana mesaj attıysa  artık mecbur bende bakmak zorunda kaldım. Ve araba çarptı ama merak etmeyin iyiyim,evdeyim, taehyung'layım, annemlerleyim.
Yani merak etmeyin Cok iyiyim elhamdülillah

Jimin
İyi olmana sevindim jungoo

Jin
Annem iyisin değil mi sana yemek getirem mi?

Namjoon
Bebeğim annesi varya evde gerek yok. hem sen bana gelsene yemek kalmamış evde hem yemek yaparsın, hemde film izleriz hmm?

Jin
Doğru söyledin namu hemen geliyorum hayatım 🏃‍♂️

Jhope
Jk birşeye ihtiyacın olursa yaz ha getiririz karşim

Jimin
Evet biz ne güne duruyoruz dimi hobi çak Knk ✋😎

Jhope
✋😎

Jungkook
Arkadaşlar benle bu kadar ilgilendiğiniz için çok teşekkür ederim.
Gerçekten bana gösterdiğiniz ilgi için aglicam.
Jin hyung yemek için teşekkür ederim ama benim anam var o yapar okeyy neyse ben gideyim baysss aşkolar💅


Hoseok
Bays aşko 💅


Jimin
Baiii👋

Jin
Baybayyy bende yemek yapam bari

Namjoon
Görüşürüz 👋👋








Hehe merhaba hehe👋

Uzun zamandır atmiyordum nedeni bir türlü toparlayamadim o yüzden niyse inş beğenirsiniz askolar baysss muah💓

(Oy ve yorum unutmayın)

Hehe

Oh Darling | TkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin